automoto.ee foorumid

Täisversioon: k:delta jamab
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
et siis käima läheb nii palju kui vändaga jõuad vajutada ja kui vänta löömise järele jätad siis sureb mootor välja
Alustaks siis kõige elementaarsemate asjade ülevaatamisega.
1.Kas süüde on paigas(generaatori ja karteri peal olevat märked peaved enam-vähem ühtima)?
2.Kas kõik tihendid on korras(ei saa kuskilt lisa õhku)?
Kui ta sul juba häält teeb, siis karburaator ei tohiks umbes olla, kuid segukruvi võib ikka üle vaadata. Käsiraamatu järgi peaks segukruvi 0,5-1 pööret väljas pool olema. Kui need korras siis on kaks võimalus veel, et kas ta on sul karteri poolepealt eba tihe ja ei suuda piisavat hõrendust karterisse tekitada ja ei saa piisavalt kütust või on silindri poolt hõre ja lööb matsu karterisse(kolvi rõngd võivad kulunud olla).
Kompresiooni võiksid ka üle vaadata järgmiselt kui ei ole midagi millega saaks kompresiooni mõõta: paned näpu küünla augu ette ja lööd vänta. Noormaalses korras mootori juures on raske näppu ees küünla augu ees hoida.
Hetkel rohkem ei oskagi aidataWink