automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kuidas vahet teha M 72H ja M72 n -il
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai enesele m 72 soetatud ja nüüd tekkis küsimus mis masina õige mark on.masinal on lambajala hark ,mootori esimene kaas on pikk ,pütapead on pealt tihedate triipudega.
Veel küsimus: millisei velgi oleks õigem kasutada ,kas alumiinium või plekk rummuga?
Sinu poolt nimetatud esihargid olid M-72H-idel, toodeti alates 1956 Kiievis, rummud alumiiniumist, ja K750-l aga nendel jah tagaratta vedrutus kiigega ja silindripead 3 -triibuga.
M-72H'il esiratta vedustus kiigega, K-750l ja tavalisel M-72'l harilikku teleskoop-tüüpi.
valdo Kirjutas:K-750l ja tavalisel M-72'l harilikku teleskoop-tüüpi.
Mitte päris nii. K-750-l mida toodeti 59 kuni 64 aastani oli ka õõtshoovaga esihark. K-750M-l ilmus teleskoopesihark.
Mõningaid erinevusi K-750 ja M-72H vahel oli veel:
- porilaudade kujus erinevus
- hargi "prillide" kinnitusmutrid erinevad (materjal ja keere)
- istme kinnitus raamile ja samuti ka iste ise
Ilmselt midagi veel, aga hetkel ei tule rohkem meelde.

M-72 ja M72H vahel lisaks eelpool nimetatule on erinevus bensiinipaakides.
Muidugi on eri aastakäikude M-72 vahel ka väikseid erinevusi, mis lisaks nimekirja ka igasuguseid pisiasju, mis antud juhul pole aga olulised.
Et siis tuleks kasutada kiigedega harki,tihedate triipudega pütapäid, alumiinium rummudega velgesid jne.
Just.
Interneti avarustel kolades leiab piisavalt informatsiooni. Enamus head saidid ja kirjandus on venekeelsed. Loodetavasti tonkad seda?