automoto.ee foorumid

Täisversioon: Ragisev pooltelg.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oskab keegi kommentaarida, kas esiveolise auto kulunud ja ragisevat pooltelge on võimalik koduste vahenditega praavitada. Poleks ju probleem uus osta aga ükski autopood, on-line kataloog ega varuosa keskus sellele mudelile ei paku. Autoks 1979 aasta Datsun Cherry.
Tänades Jaanus
Ega seal muud pole, kui püsikiirusliigend (see kuulidega asi) on piirkulunud. Parandada seal midagi pole, ikka vahetada. Teoorias muidugi saab detailile peale keevitada ja siis miskis eri-tööpingis pind taastada aga... praktikas mitte.
Teoreetiliselt mitte .Ainuke võimalus vahetust edasi lükkata pese korralikult sisu puhtaks ja uus määre sisse ja siis ratttaid välja pöörates väiksema kiirusega sõita et ei ragiseks nii palju Aga vahetus uue vastu ikka kindlam.
Kas 80-ndate alguse nissanite kuulliigendid sinna ei sobi, või pole ka neid enam saada.
Seda sorti Datsun-Nissan Cherryt toodeti aastail 79-82. Kataloogid pakuvad Nissaneid alates 82 ja edasi. Nendel on juba teine keremudel ja teine mootor. Minu N10 kere ja A12 mootoriga variandil on mõlemad poolteljed ühe pikkused, uuematel variantidel on need aga erineva pikkusega.
Terv.Jaanus
Ajutine vahetus oleks pooled ära vahetada...et vasak pool vahetada paremaga. Aga ma millegi pärast ei usu, et vanale Cherryle neid asju saada pole...

Asp
Pooled on juba korra ära vahetatud ja läbipesu ja uue määrde variant ka ära proovitud, aga kui raud ikka kulunud on, siis ikka kulunud.
Terv.Jaanus
Jaanus Kirjutas:ükski autopood, on-line kataloog ega varuosa keskus sellele mudelile ei paku. Autoks 1979 aasta Datsun Cherry.
Tänades Jaanus

Lihtsalt huvi pärast helistasin Taketisse ja küsisin.
965.- eeku ja tellimusaeg 10 päeva.

Milles asi? Cool
Endiselt arvan, et ka vanad autod nõuavad uusi osi.
Uutest rääkimata...
No mida, Datsun Cherry-t peaks ikka romulates olema, need masinad olid ju üksvahe väga populaarsed.
Vot just et peaks. Aga aeg on oma töö teinud. Nende sõidukite hiilgeaeg oli 90-ndate algul ja siis oli neid nii teedel kui lammarites jalaga segada. Vähemalt Tartu lammutused vastavad praegu Datsuni nime kuuldes ,,Sorry, juba aastaid tagasi saatsime kõik jäänused vanarauda,,
Terv.Jaanus
kuid kas neid kuule poleks võimalik vahetada mõnelt kuullaagrilt pärinevate kuulide vastu. Kuullaagri kuulid peaksid olema ka kulumiskindlamad.

kui kulunud on kuulide sooned,siis sinna peaks ju olema teoreetiliselt võimalik panna pisut suuremad kuulid.
pakutud variandid kahjuks vaid teorias läbi katsetatud Big Grin