automoto.ee foorumid

Täisversioon: Andke Jawa638 alast abi.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

cuda

Nimelt vahetasin Japil vanad röngad uutega ja panin teised Jawa kolvid sisse. Miks see vändast ei käivitu. Lukates läheb kull käima
aga soojast peast ei taha ikka vändast minna? Kui palju tuleb sissesoitu teha? Suude peaks paigas olema ja karbuss sai ka kontrollitud.
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: cuda
Nimelt vahetasin Japil vanad röngad uutega ja panin teised Jawa kolvid sisse. Miks see vändast ei käivitu. Lukates läheb kull käima
aga soojast peast ei taha ikka vändast minna? Kui palju tuleb sissesoitu teha? Suude peaks paigas olema ja karbuss sai ka kontrollitud.

Kui uued rõngad sõitnud mootorile panna, siis võiks üks 300 km kindlasti rahulikumalt sõita. Juhul, kui ta lükates läheb käima ja töötab sisuliselt laitmatult, siis kahtlustaksin ehk küttesegu... mis värvi küünlad omandavad sellise keskmise sõiduga?
mina pakuksin seda et kuna ennem olid rõngad läbi ja kompresioon madalam siis segu sellevõrra lahjemax/rikkamax keeratud... nyyd vaata segu yle ja kontrolli ka kyynlaid sest tihti nii et suurema rõhu ala kipuvad ära surema kasutatud kyynlad....:eureka

lauryxxx

Kahjuks arvab enamik, et mootori remont piirdub ainult rõngaste-kolbide vahetusega. Kahjuks see pole nii. Kui vahetada rõngad ja kolvid, siis kindlasti lase ka silindrid üle puurida. Sest kulunud silindritel tekib üles serva väike ja terav rant. Ja kui mootori käima paned, siis rõnga kolvijõudmisel sinna randini surub see rõnga kõvasti kokku, ja halval juhul võib isegi rõnga puruks lüüa. Sissesõitu soovitatakse teha järgmiselt. 1. algul sõidad 20ese tunnukiirusega mingi 100km. 2 sõidad 60ese tunnikiirusega 500km. Ja 3. sõidad 80-90ese tunnikiirusega veel 1000-1500 km. Ja kui nii on tehtud siis võid kindel olla et sissesõit on hea.
Kui su masin vädast ei käivitu, siis pole see rõngaste-kolbide vahetuse süü. Asi peab olema ikka sädemes, süüteeelnurgas või karburaatoris:bounce
kas igakevadine küünalde vahetus (ikka õiged küünlad, mitte lihtsalt uued küünlad!!!) ja elektriskeemi kontroll tehtud? kui pole, siis kindlasti naada deelat.

ahto

Tean omast käest ka et sihukese probleemi lahendab õige küünal. Vale küünlaga võib ta ju algul hästi lipata, kuid varsti sureb välja ja enam ei taha käivituda. Kõige targem oleks mõnda mootorratastele orienteeritud poodi minna, seal vaatavad kataloogist mootori järgi õige küünla.

mkf

Mul on küünlad vahetatud, kontaktid võimalikult hästi puhastatud, süütehetk 3,0, ujuki tase 11mm, tsimmerid vahetatud, väntvõlli keskmised laagrid vahetatud, tsimmeritaoline alumiiniumvõru ka taastatud. Kolvid loksuvad sama palju kui uuel silindril ja kolvil. rõngaid pole veel vahetanud. Külmalt peksa palju tahad, ei luba. Kui lükata siis läheb 1,5 meetriga, aga tahab kohe välja surra. Teine pütt tuleb külmalt ainult toorega järgi. Kui 100 meetrit sõita siis töötavad mõlemad ilusti ka ilma tooreta. kui soe on siis läheb vändast kohe. Uued küünlad on peale 10km sõitu ikka täiesti puhtad nagu uued. Ei ole viga leidnud, miks külmalt ei käivitu. Suvel ostan vist uue silindri ja rõngad. 1 silinder ja kolvid juba olemas. (küünlad ostsin kloostrimetsa motopoest, mitte mingid suvalised)
segusiibri sees on üks nõel, milleasendit muutes muudad segu koostist, tõsta nõela ühe jaotise võrra ja vaata, mis saab või lase allapoole, paitab, et sul saab kas liiga rikast segu või liiga lahjat