automoto.ee foorumid

Täisversioon: jawa 634 kolvisõrmedel loks sees
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai siin uuritud, miks Jawa mootoril miskit koliseb, otsing andis tulemuseks kolvisõrme lõtku. Seda mõlemal kolvil. Sõrm käib kepsu sisse sel nõellaagriga, et kuidas peaks olukorda likvideerima - kas aitab nõelte ja sõrmede vahetus või tuleb kepsud vahetada?
Ei usu, et kepsu sees oleva puksi süü see on. Proovi ennem ikka sõrm ja nõellaager ära vahetada. Endal oli kunagi Voshodil alumine kepsulaager ära. Tee mis sa teed klõbinat välja ei saanudki. Seni kuni väntvõll ära vahetati.
Võta mikromeeter ja mõõda kolvisõrmed üle. Kui keskelt kulunud, vaheta ära.
Veel võimalus, et vale mõõduga sõrmed ja nõelad on pandud, vanadel mootoritel olid nõelad/sõrmed olenevalt suurusest eri värvi.
nõelad päris kolinat ei tekita kui siis lihtsalt veits lisamuusikat tirina näol.
või kui väga kulunud on siis koliseb ja ei lähe hästi vändast käima ka.
arvatavasti nii nõelad kui sõrmed kulunud,loodan et sul käigukastis nõelu pole nagu 638sal.soovitan:vaheta sõrmed ja nõelad vaheta pukside vastu mine treiali, juurde kaotad pöördes võidad vastupidamises
Vahetasin nõelad ja sõrmed. Tõepoolest, oli ikka väga kulunud see värk, üks tegijam mees (kunagi vormelit ja motokrossi sõitnud inimene, eluaeg mootoreid teinud) koputas kolbidele käeseljaga peale ja ütles kohe - jube loks on sees. Praegu on täiesti tiivilt peal. Käima pole saanud veel, aku tühi, aga oodata on, et enam ei kolise.
Täna proovisin käivitada...peab ütlema, et aina hullemaks see mootor läheb. Ja koliseb ikka samamoodi - kui pöördesse ajada, kaob kolin ära ning naaseb siis kui pöörded täiesti alla lähevad.
Tundub, et pole vist pääsu - tuleb vist ikka mootor julkadeks lahutada, nüüd tundub, et on ka vändalaagrid (vähemalt geneka alune) läbi. Loks on sees küll.