automoto.ee foorumid

Täisversioon: Minsk MMVZ-3.112.11 tehnilised probleemid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Hammer

Keegi võiks öelda mis minsk se on?
Nii on ka teine probleem käigu hoob ei tule tagas näit:oletame tahan 2 pealt 3 panna siis pean kõigepealt väiksese matsu alla lööma ja siis üles et käik sisse saada.Kuskilt on kõrva jäänud et viga võib olla mingi käiguvarda vedrus.Kui mööda ei pane siis keegi võik rääkida kuida se ära vahetada kummalt poolt ligi minna, mida näppida mida mitte.
käigukastile saad ligi minna süütemängu poolsest osast.
Ratta peal istudes siis parem pool. Võtad kõigepealt süütekaane maha ning seejärel käib veel käigukasti kaas maha (vasakul pool). Viska pilk sisse. Võib-olla on viga kohe näha.

Hammer

tänan.Aga mis mudeliga(pildil) ikka tegu on ?
Mälu järgi on MMVZ-3.112.11.

Tagumised suunatuled on Jawa omad.
Kas see vänt peabki originaalis ka nii madalal olema? Ma panin Voshodil ta ikka võimalikult kõrgele, et see löök oleks ikka midagi väärt ja saaks hoo üles. Toungue

Hammer

sooja mootoriga läheb viimastelt nukkidelt kah käima se pole probleem.
Silindripea on valet pidi küljes vist.
Paistab jah.
Oh näe tuttav masin.

Veidikene ajaloost. Masin siis pärit Ervita külast kahe venna vanaema/vanaisa juurest. Sai seda isegi piideldud siis kui ta veel 99% orikas ja korras oli. Mõne aja nad seda ruunasid, seejärel müüsid vennad M-id selle maha A-le...said vist mingi rimaka võrri ja paarsada krooni.
Kahju kohe..isegi pakkusin neile mitu korda 1000.- st kaheni, ei müüdud.
Masina eripära oligi see, alguses saime me (mina ta käima panin, 2-3 a tagasi, omanikud olid liiga pisikesed) sõita vaid esimese ja teise käiguga kuna vedru hooba tagasi ei tõmmanud(praegune lahendus tuli läbi õnneliku juhuse). Plaan oli ka käigukast lahti võtta ja täpselt uurida mis viga. Omanike täieliku huvi puudumise (loe pohhuismi ning traadi, naela ja paela parandusmetoodika) tõttu mina sellest loobusin. Masin ise on aus ja hea. Väga hea mineku ja ilusa välimusega.
Loodan, et see läks nüüd kellelegi sellisele, kes masinat hindab ja sellele uue elujõu annab.

Edu.

ps:Kui on ratta mineviku kohta küsimusi olen heameelega abiksSmile
Kas said ka need dokusmendid mis olemas olid?

Hammer

jah dok on olemas.Eks ma keera siis silindripea ümber.Masinal on 2 viga ujuki 1 balooon on katki ja see käigu värk.Need plaanin ma nüüd lähitulevikus korda teha.
klaabu Kirjutas:Mälu järgi on MMVZ-3.112.11.

Enne oli liiga kiire ja ei jõudnud rohkem seletada.

Tegemist on siis mudeli MMVZ-3.112.1 põllumajandusliku versiooniga: summuti ja esiporilaud on tõstetud ja mootor on deforsseeritud (9 koma millegagi hj). Hakati tootma kas 86 või 87.

marps009

see pole väga teemasse aga kas mul on sama mudel? http://www.u-pop.ee/autoline/car/1587/?o=3

Hammer

ei ole sama

Hammer

nii siis käigukast lahti võetud.Se vedru mis käiguvarda küljes on sellel on üks see vedrust eeemale ulatuv asi katki(pildil).Sebisin kiirelt kohe ka uue verdu aga nüüd oleks vaja teada kuida seda varrast kätte saada või on mõni muu variant selle vedru vahetamiseks?Mille taha se vedru peab kinni jääma naq et ta tagasi tõmbama hakkaks?
selle varda tõmbad sealt välja muidugi käiguvahetus hoova võtad küljest ära paned vedru otsa ja seadistad nii: sellel vardal on selline konks otsas vedru läheb selle ümber ja käigukastis on ka selline konks need jäävad vastastikku ja vedru neile peale. segane jutt tuli aga loodan et saad aru.

Hammer

aga varda kättesaamiseks midagi paremalt poolt ei pea lahti võtma peale hoova?
ei pea.

Hammer

ma proovisin seda tõmmata ,selle taldriku mis seal oli keerasin keuvidest lahti proovisin veits sikutada seda varrast aga ei tulnud.Äkki aitab haamriga teispoolt välja koputamisest?
seda plaati poleks üldse pidanud ära võtma teisepoolt võid kopsida ka aga ara võlli otsa lamedaks tao pane mingi puuklots vahele