automoto.ee foorumid

Täisversioon: kroomi alternatiivid (kroom või pulbervärv)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mulle soovitati kroomimise asemel amordid pulbervärvimisse viia ja lasta hõbedane värv ja lakk peale. Nii saab lihtsalt palju odavamalt ja tulemus pidi väga sarnane olema
Kas kellegil on eelnevat kogemust, kui sarnane see kroomile on.
Kui keegi teab võib pulbervärvimise hinnast rääkida.
sarnane ei ole se kohe mitte! Pulbervärvimise hind kusagil seal 100-150.- ruutmeeter, kuid väiksemad detailid võivad minna tükihinnaga.
Ei tahaks kohe midagi halvasti öelda.aga sa anna need amordid sellele soovitajale , lase need tal siis ära värvida tema "tehnoloogia" järgi.
ja peale seda kui valmis detailid saad tema käest kätte,otsustad kas edaspidi ka tema "häid soovitusi " kuulda vötad.
Ei tea siin midagi. Siin näiteks pilt ühest detailist mille värvis üks vend kodus, isetehtud süsteemiga. Kasutas vist ka veidi moditud tavalist praeahju. Pulbervärviga pidi erinevaid läiked saama, päris matist kuni selliseni. Kui nüüd lakk kah veel peale lasta pole väga vigagi ju.

[Pilt: backing_plate_235b.jpg]

Kuid kroomil ja värvil on siiski vahe.

Terv,
Valts@ise ikka kroomiks need amordid
Tänud valtsile, pildist on palju abi.
Kroomil ja värvil on suur vahe, nagu näha. Aga kuna minu, kui keskooli õpilase, eelarve väga suur ei ole siis rohkem kui kümmnekordne hinnavahe paneb mind ikkagi rohkem pulbervärvile mõtlema.
Kui just kellelgi pole uusi amorte pakkuda.
Ehk leidub veel teisi tehnoloogiaid mis paneksid jupid kroomi moodi läikima.
kui keegi teab mõnda siis pange kirja, hea oleks ka teada saada mis hind on.

Kas kroomimine võiks odavam olla kui eeltöö on tehtud.
taros Kirjutas:Kas kroomimine võiks odavam olla kui eeltöö on tehtud.

Seljuhul on kroomimine lausa odav!
On veel minu teada üks viis, milline välimuselt sarnaneb kroomiga, tugevuselt on võrreldav värvi tugevusega ja aluspinna eeltöö on sarnane värvimise eeltööle.Peaks olema NASALT pärineva tehnoloogiaga ja detaili katmine on ca. sama kallis kroomimisega vahe on eeltöös ja muidugi ka pinna tugevuses.Sobib sinna, kus ei ole kuuma, kive, lendlevat liiva nagu liivapritsist jne.
oldmoped kirjutas:
Seljuhul on kroomimine lausa odav!

Mida see numbrites(kroonides) tähendab?
Väiketellimustele spetsialiseerunud kohtades, näiteks narvas igori juures on 130.- ruutdetsi hinna jagunemine umbes 100 eeltöö ja 30 kroom.
Vasarasse kuidagi jutule saades (nad eriti ei taha mittelepinguliste klientidega suhelda ja väiketellimusi teha) on ruutdetsi hind lausa 6-9 krooni.
Kas see "Vasara" on Tartus vasara tänaval, kui on siis on hea(olen tartlane), Narva jääb kaugeks.

Ega siin polegi eeltööst räägitud, mis siis ikkagi ise ära tuleb teha?
Võibolla on mul võimalik ainult osa eeltööd teha, ega ma täpselt teagi.
OÜ Vasar asub ikka teatavasti Maarus aadressil Vana-Narva mnt. 1.
Kusjuures aastaid paar tagasi juhtusin kuulma raadiost OÜ Vasara reklaami, milles oli öeldud, et täidetakse ka väiketellimusi, galvaanika valdkonnas siis. Aga võimalik, et firma poliitika on aja jooksul muutunud, mis on ka iseeneset mõistetav. Ega ettevõte väiketellimustest rikkamaks ei saa. Rohkem paberimäärimist.

http://www.vasar.ee
No mina ka tegelen värvidega ,millega saab päris kenasid pindasid.Nüüd on ka leht üleval veel suts poolik ja mõndade vigadega ,aga mingi ettekujutuse peaks andma http://customcoating.ee
14 000 krooni kroomvärvi liiter, oot-oot, kus asute, ma tõttan kohe ostma Wink
kas sellise hinnaga tõesti leiab ostjaid ka?
zyndapp666 Kirjutas:14 000 krooni kroomvärvi liiter, oot-oot, kus asute, ma tõttan kohe ostma Wink
kas sellise hinnaga tõesti leiab ostjaid ka?
Ega sa kodus pintsliga ei lödistagi selle värviga. Lased elninol teha ja saad päris hea tulemuse .Lasin teha 2 reflektorit ja tulemus oli 1000* parem kui sel vanal kes Tagadil müüs mingeid taastatud reflektorikäkke.
Tsitaat:14 000 krooni kroomvärvi liiter, oot-oot, kus asute, ma tõttan kohe ostma Wink
kas sellise hinnaga tõesti leiab ostjaid ka?

Selle 14000 eest saab komplekti kuhu koolub 1L värvi ,1,5 L spets krunti ,0,5L vesilakki ja 1,5 L pindlakki.Lisaks on veel värvi katvus kordi parem tavalistest autovärvidest.Üldiselt ei olegi tegemine metsikult kallis lõppkokkuvõtteks.Loogiline ,et kallim ,kui tavavärvimine ,aga efekt maksab ka midagi ma arvan.Samas peaksin Eestis ainuke olema ,kes põhimõtteliselt igale materjalile saab sellise välimuse anda.
Ostmise koha pealt nii palju ,et on olnud mõned tahtjad ,aga üldiselt lastakse ikka minul teha.Värvimine suts keerulisem ,kui tavavärvidega ja mul kulus umbes liiter harjutamise peale.
Tööpuuduse üle ei kurda ja tavaliselt olen saatnud metalldetailidega abi otsivad inimesed ikkagi galvaanikaga tegelevate firmade poole.Seda juba sellepärast ,et ei taha kedagi petta ja tegu pole ikkagi päris kroomiga.
Peegelduse poolest ilmselt alla ei jää aga kerge toonivahe on sees ja kuna tegu ikkagi värviga ,siis nii peegelsiledat pinda pea võimatu saada.
See asi ,millega Jurkale sai reflektorid tehtud ,selle hinda lehel polegi ja näidised on nime all CHROME.Selle konkreetse asja puhul pole tegu värviga vaid erinevate keemiatega ja tegemiseks vaja spets aparatuuri.Kui keegi soovib omale soetada ,siis aga palun - 80000 ja aparat koos 40L keemiaga on teieBig Grin
Kui küsimusi on ,siis info@customcoating.ee ja vastan hea meelega.
no aga kui maapeale tagasi tulla siis kui palju läksid maksma kahe reflektori taastamine ja kas nendest pilti ka oleks võimalik näha? Elnino kodulehekülge uurides oli näha palju väga ilusaid pilte aga tahaks teada ka et palju piltidel kujutatud esemete värvimine maksma läheks kui lasta seda teenusena teha. Selle teema algataja ilmselt otsiski just alternatiivi kroomimisele seetõttu, et kroomimine üsna kallis. Küsiks siis nii, et kas ja kui palju on värvimine soodsam ja milline jääb lõpptulemus näiteks esitule reflektoril?
Oleneb reflektorist ka suts aga max 500 eeku reflektor saab hakkama.Kiivri kroomimine näiteks on kuskil 2000 kanti.Ka oleneb muidugi kiivrist natuke.See muideks sama asi ,millega F1 ja muude võidusõitjate kroomkiivrid tehtud on.Ja näiteks Direct Chrome on täpselt see sama värv ,millega on värvitud momendil McLarenid.
Üldiselt on hinna ütlemiseks ikkagi vaja näha ,mida vaja teha.On asju ,mille tegemisest keeldun ja on asju mida pole mõtet teha ,kuna läheb liiga kalliks.
tekkis paar kysimust.kas detailide alune pind peab olema sama sile kui   kroomimisse minevatel  detailidel. kas eeltöö peab olema kliendil endal tehtud?
kuidas kestab värv näit. bensiini-juhul kui värvida bensiinipaaki/kas yldse kestab?
ja kuidas säilib  kroomvärv kulutuspindadel? näit. siduri-pidurilingid,tösterauad?
Eeltöö käib täpselt samuti nagu autovärvi alla.Selles suhtes pole midagi erilist.
Vastu peab nagu lakialune autovärv.Selliseid detaile võib kindluse mõttes lihtsalt kihi-paari võrra rohkem lakkida ,aga üldiselt ei tohiks suurt juhtuda.Ka bensiin ei tee midagi ,kui ta ikka päris bensu sees leos ei ole.