automoto.ee foorumid

Täisversioon: automaat käigukastiga auto vedamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

sg-1

Tervist
Selline küsimus et kuidas käib automaat käigukastiga auto vedamine teise autoga. Tutav räägis et vedada , peab mootor töötama muidu ei ole võimalik.`?
Kuid kuidas see tegelikult on?
Automaatkaastiga autot pole soovitatav vedada.Kui,siis lühikest vahemaad ja kand N peal -neutraalasendis.
Soovitatav transportida ikkagi treileril.
Kui mootor ei tööta, siis puudub automaatkastil õlitus, mille tulemusena kuumeneb ta suhteliselt kiiresti üle. Kui on vaja kõrvalmaja ette vedada, siis pole probleemi, aga pikemad otsad on soovitav kas treileriga teha või kardaan ära võtta.

sg-1

nii et lõpuks võib käigukast kokku joosta?
Jah, selles suhtes on pukseerimine võimalik et miski seda otseselt ei takista.
sg-1 Kirjutas:nii et lõpuks võib käigukast kokku joosta?

jah, aga kasti kokku jooksmine ei ole iseenesest esimene probleem vaid enne kulub hüdrosidur aka kasti turbiin liiga ära just õlituse puudumise tõttu.
kui see turbiin ära kulub, on tunne nagu sõidaks libiseva siduriga. uus korralik turbiin (B varuosa) maksab suurusjärgus 10 000 krooni koos paigalduse ja uue õliga. kui juhtub, et siiski kast jookseb kokku (ehk sõidad liiga pikalt kulunud turbiiniga ning kettad lähevad katki/või lased pukseerides ilma õlituseta liiga kaua), lisandub turbiini hinnale veel umbes 10 000 krooni remontkomplekti ja uute ketaste peale... kui remontida vaja, siis hoidke tartust transremist eemale.

U @läbi elanud mõlemad etapid.

P.S aga B-osa turbiin ei pruugi sugugi kaua kesta. õnneks ise selle nahka ei läinud, sain romulast väga soodsalt vähekasutatud turbiini, kuid üks saatusekaaslane ostis B osa ja 3000 km pärast sama nali.
Õlituse mure on kastist sõltuv. Kuuldavasti on näiteks Volvode AW70/71 kahe(?) õlipumbaga, vedamise ajal õlitus seega miskitmoodi ka garanteeritud.
Kui on tagaveoline auto siis eemalda kardaan. Siiski on olemas aut. kaste mida kannatab pukseerida kiirusel kuni 40 kmh ja mitte pikemalt kui 50 km. Kuid pidi(ise pole seda kasutanud) olema selline nõks kui eelmised variandid ei tule kõne alla , et täida aut kast õlivarda august "kõrini" täis ja pukseeri kuid ikkagi jälgi kiirust. See knihv ei kehti uuemate elektrooniliste kastide juures millel küljes juhtplokk või aju. Võivad tekkida korvamatud kahjud( näiteks otsib mu tuttav Golf3 aut kasti juhtplokkki-aju juba 4ndat aastat kuna uut ( 12765-eek) ei soovi ta osta).Sellistel juhtudel vaid treileri abi.Sinu kasutajanimest järeldudes Rover ja tagavedu .EEmalda kardaan.
Miks ei kirjutata küsimusse auto marki/mudelit/aastat?

Näiteks MB 4-käigulist kasti tohib vedada kuni 50 km kiirusega kuni 50 km/h, sest kastis on kaks õlipumpa.
Samas uuemat viiekäigulist elektrooniliselt juhitavat EI TOHI pukseerida.

Volvot juba mainiti.

Mazda 323 kolmekäigulist ei tohi pukseerida.

Samas tohib kõiki nööri otsas vedada, kui mootor töötab...

sg-1

Automark on senator 86.
Seda on eelnevalt veedut 40-50 km eelime omaniku poole, kuid väitis et kast pidi korras olema.
Opelit pole omanud ega torkinud. Aga üldiselt Auto24 ei julgustanud...

Kui kardaan lahti võtta, pole probleemi.

Ise ostaks sellise auto lisaklausliga kasti korrasoleku kohta. Ehk lepingusse kaks hinda, millest kõrgem realiseerub peale kasti korrasoleku tõdemist.
Kuskilt on mulle meelde jäänud, et Opel kasutas GM-i usa kaste, ilmselt siis TH700. Kui see nii on, siis pole tal kindlasti seda lisapumpa.
Jesper Kirjutas:Kuskilt on mulle meelde jäänud, et Opel kasutas GM-i usa kaste, ilmselt siis TH700.

3-käiguline on THM 180 / THM 180 C (Strasbourgis valmistatud TH-180; C = turbiinilukuga)
4-käiguline on AW 03/71 L

Allikas:
http://senatorman.de/getriebekennzeichnungen.htm