automoto.ee foorumid

Täisversioon: k:k-750 käimalöömisvänt
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tervist siis üle pika aja!
sai siis yx dnepr korda tehtud ja sõidukorda (ylevaatus jne)
aga nyyd olex siis teine vanem vaja ette võtta k750m 64 aasta oma.

siit siis kysimus, et miks vänt võtab jumala põhjast.Mis peab tegema, et hakkax kohe nö. haakuma? ja vänt on nagu pooles vinnas. on nagu ära vajund. olen proovinud yhe sektor hamba ylesse poole tõsta aga sellest polnd kasu. viimase võimalusena võtan vist kasutusele selle, et lõikan vändale sälgu sisse ja siis ajan kuumax ja keeran teda ylesse poole teatud sektori aga see olex juba natuke liig.
nii et maitea mis enam teha äkki oskaxite nõu anda.
ja siis teine kysimus selline, et jalakäigud ei toimi tähendab vajutad alla siis läheb esimene sisse aga ylesse ei lähe korralikult käigud vahel 2. vahel 3.käik Ainult käsitsi saab enamvähem õieti.
ning siis veel 3. viga, et isegi käsitsi ei saa 4 nagu korralikult siise panna vaid 3. käiguga tuleb julm hoog ylesse võtta siis lääb raginaga sisse aga väikse hoo pealt viskab välja käigu:S
muidugi põhiline mille pärast ma tyytan on vänt ei saa kohe mitte veast aru

ette tänades!
nyyd text vist selgem ma arvan
Segasest jutust selgub, et käigukast on katki ja vajab remonti.
Ma arvan ka, et selle vändaga jeblamisest sul kasu ei ole. Kast tuleb ikka lahti võtta ja korda teha, ega ta selle vända tõstmisest paremini tööle küll ei hakka.
aga mis võib viga olla sellel vändal et ta ei haaku
ja siis kas see on yldine emmide häda et paremasse karpasse ei jõua kyte sama hästi kui vasakusse? olen aru saand et paagi speab olema kogu aeg vähemalt 2 liitrit kytet et mõlemad silindrid taga olex.
Vändal miskid nuudid/hambad maas seal seespool.
Selle bensiinikoguse kohapealt oled valesti aru saanud.
Puhasta karbssid/kraan/paak sodist ja s*tast ning proovi uuesti.
Selle parema karbussiga oli ka minu Dnepril jama taga! Paagis pidi rohkem kui reservijagu sees olema.
Vändaga on jah nii, et sektoril hambad kulunud.
nii sain siis jamast bensukraaniga lahti, nimelt karpa ja kraan ära puhastada ja hästi korralikult, ja võtsin kraanilt selle vask toru ära mis võtab kytet kuskil 4cm kõrgemalt.
käigukasti koha pealt siis et ostsin uue aga oh seda ebaõnne ei teinud piisavalt eeltööd:S:S nimelt vaatsin et ohh, yx myyb odavalt tagurpidi käiguga ja puha täiesti korras käimarit saba selga ja ostma minek õnnelikult vedasin koju diisliga puhastasin ära siis kompressoris sooda ja pesuvahendi seguga õli ja muusi** maha ja läikima ning kui hakkasin monteerima ilmus tõsiasi et k-750 on 3cm lyhem raam või siis dnepril 3 cm pikem käimarSad
ausaltöeldes võtab pisara silma-seega olen nyyd jälle ilma käigukastita ja soovitus ikka et yheksa korda mõõda ja siis igaxjuhux mõõda veel yx kord ning siis alles lõikaBig GrinBig Grin
vabandan textis kirjamärkide vähesuse ja segasuse pärast.
madeinussr Kirjutas:Vändal miskid nuudid/hambad maas seal seespool.

Soovitan igatahes kast lahti võtta ja vaadata, mis on käikude lülitusmehhanismis ja käivitusvända juures pahasti. Igatahes M-72-l on käivitusvända juures põrkhambaga süsteem, mis tekitab mingi hamba liigse kulumise/purunemise tõttu just Sinu kirjeldatud sümptomi.

Usun, et K-750-l on süsteem sama kui M-72-l (kuigi ise ei ole nii uute asjadega tegenud). Kuna tegemist on masstiraažides liikuriga, siis peaks talle detaile liikuma. Igatahes Tagadi restauraartotite päeval nägin nii mitmeski kolikastis "emmi" käimakastide sisujuppe Smile
Emmi ja K 750-ne käigukasti sisud on samad , just mõni päev tagasi panin M -i kasti K 750-ne kasti sisu.
okei aga kas on võimalus monteerida/modifitseerida dnepri käigukast(uuem) k-750-mootorile ja raamile. st. mis peax selleks tegema? ymberlõikama.
originaal Kirjutas:okei aga kas on võimalus monteerida/modifitseerida dnepri käigukast(uuem) k-750-mootorile ja raamile. st. mis peax selleks tegema? ymberlõikama.

Mina ei soovita koduste vahenditega toruraami kallale minna (keevituse/lõikamise mõttes). "Emmiliste" kaste ja nende sisujuppe on piisavalt saadaval.
kui sul on 64.a. K-750 ja see on originaal (s.t. raam on originaal) siis sinna dnepri kast ilma raami ära retsimata vahele ei lähegi. Dnepri kasti saab panna K-750M raamile millel on raam pikem selle koha pealt kuhu käib mootor ja käigukast. Soovitan soojalt võtta käigukast lahti ja ilmselt on sul lihtsalt käimalöömismehhanismis midagi kulunud/osad hambad murdunud vms. Selle kordategemine ei ole eriline tsirkus, kokkupannes lihtsalt tuleb käimalöömisvända vedru õieti pingutada et pärast vänt liiga alla ei jääks. Kui oled huvitatud siis mul on töökorras K-750 käimar isegi üleliigsete asjade nurgas vedelemas...
zyndapp666 Kirjutas:kui sul on 64.a. K-750 ja see on originaal (s.t. raam on originaal) siis sinna dnepri kast ilma raami ära retsimata vahele ei lähegi.

Tegelikult läheb küll. Järgi proovitud. Mootor tuleb koos käigukastiga vahele tõsta ja sobib ta sinna väga napilt. Igal juhul valjuhäälselt vanduda saab selle töö käigus küll ja ilma sõbra abita on seda samuti pea võimatu teha. Puuduseks on veel see, et teeoludes ei saa lekkiva simmeri vahetust läbi viia ilma mootorit maha võtmataSmile
Jõudu tööle.
Puuduseks on veel see, et teeoludes ei saa lekkiva simmeri vahetust läbi viia ilma mootorit maha võtmataSmile
Jõudu tööle.
[/quote]

See on hea parandus Wink Wink Wink
Üritasin ka ükskord tagurpidikäiguga kasti alla panna aga ei mahtunud , kardaani muhv käib vastu taga kiiget (K750M 65a.).
Olen kah kokku puutunud mittetoimiva käivitusmehhanismiga rattal K-650, aastast 1969. Sai kast lahti võetud ja selgus, et põrkhamba (vene k. kirjanduses собачка ) tööserv kulunud. Uut polnud aga käepärast. Õnneks oli võimalik hamba telg välja pressida ja hammas ise teistpidi pöörata. Ja töötab väga edukalt juba mitmeid aastaid.