automoto.ee foorumid

Täisversioon: düüs
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
v6ike mure, tahax tyysi suuremaks puurida aga ei tea kust seda peab t6psemalt puurima ja mis puuriga, kas see siis teeb võrri kiiremaks????
v6i annab j6udu juurde??

palun aidake:[color=red]muhklik100
Ei tee kiiremaks ega anna jõudu juurde. Võib juhtuda, et mootor üldse ei käivitu ja 99% kui käivitub, siis töötab väga viletsalt.
aga ega ma oma v6rri mootorit 6ra ei riku kiui mul on teine karpa weel
? yhele teen augu suuremaks ja kui ei t66ta panen vana tagasi, teoreetiliselt peax ma ainult karpa 6ra rikkuma?
Ei ole mõtet düüsi suurendada. Ka tehase karpal keerad ju segukruvi, mis asub küttedüüsi kohal, koomale, et võrr paremini lippaks. Seega piirad kruviga läbi düüsi tulevat bensu hulka. Segukruvi lahti keeramisel hakkab hakkab mootor täispööretel plödisema, kuna küttesegu rikastub bensust üle. Parem mõtle sellele, kuidas õhku läbi karpa rohkem silindrisse suruda!
Ega düüsi puurimisel karburaatorit ei riku. Pole mõtet vahetada karburaatorit, võib vahetada ainult düüsi, kui katsetada tahad.
Kui sa selle läbi puurid siis pead sa õhufiltri ka lahjemaks tegema, et rohkem õhu läbi läheks.Ma tegin nii ja võrr lippas nati üle 60km/h.
võrri tüüsi suurus on 55 imo,
võid proovida mingi mopi oma, mis peaks olema 65 vms.
proovi ilma öhufiltrita.
kas siis ilma 6hufiltrita lippab ka??? olen kuulnud et v6rr v6ib nii "eesti keeles" perse minna.
ex ma siis proovin nii et v6tan paar resti filtrilt lihtsalt 6ra!
pane mingi vörk ette ,et kärbes sisse ei lendaks.
Ilma õhufiltrita ei ole soovitatav sõita!
Kuna nagu nimest võib järeldada siis õhufilter filtreerib õhust tulmu. Ega minek sellest kindlasti paremaks ei lähe. Parem puhasta õhufilter ära.
slayer87 Kirjutas:pane mingi vörk ette ,et kärbes sisse ei lendaks.
Mis sa selle kärbse pärast muretsed, liiv lendab sisse ja kriibib kolvi ning silindri.