automoto.ee foorumid

Täisversioon: zuk kaubik (kas tasub päästa)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
palju võib väärt olla zuk kaubik aastat ei tea halli värvi mis tähendab ,et on uuemast ajajärgust .palju on üldse sellisele varuosi ,mis mootor ja sillad sellel on iseenesest huvitav masin .
küsin lihtsalt kuna ühes aias ootab oma kuusakoski järge .pole julgend enne küsima minna kui ei tea palju ta väärt on ,kas tasub üldse jamada.
mõtlesin ,et kui mujale ei kõlba siis järva -jaani varjupaika .
ootan huviga kommentaare ,siis vaatame mis edasi ,masin ise harjumaal ,pealtnäha kummid täis ja klaasid ees muud ei oska öelda.
Alustuseks seda ,et Zuk-e pole iialgi NL-is valmistatud.Küll aga on sellel autol sugulus(nagu ka Nysal) Gorkist alguse saanud masinatega.Liikumas saab neid hoida osade,agregaatidega mis pärinevad GAZ-i mudelitelt 20/21 ja 24.Va Warssava peaks ju olema see, kelle rüppest ZUK/NYSA pärinevad.Või olen ma asjadest valesti aru saanud.Muuseas,Kivimäel seisab juba pikemat aega üks huvitav ZUK.Poola registris,komplektne,furgooniga.Äraseletatult-masin millel kabiin ja sellest kõrgem furgoon eraldi .Vene,st.NL ajast sellist Eestis liikumas ei mäleta(küll aga "Norma" tehase "Polonezi).Oli küll kastikaid,aga ei mäleta furgooni.Ja just nimelt kõva,mitte presendist furgooni,neid olen näinud ja mäletan.See aga ei tähenda,et neid poleks võinud olla.No kindlasti vääriks säilitamist.Veel võib Eestist leida ZUK-i viimase põlvkonna esindajaid,neid millel juba kndiliselt joonistunud kapotiosa,vanemat ja kunagi väga levinut(näit 16.baas)"kalapealist"vaevalt,et leiab.
Tervitades,Flanagan
Asi oleks hoidmist väärt küll,ehk on võimalus mingid pildid üles panna.Siis saaks selgeks millega täpselt tegu.16 autobaasil olid minu mäletamist järgi vaid NYSAd.ZUK id olid NORMA l ,SALVO l.
Hea Petss!Tänu Sinule sain isegi aru oma postituse rumalusest.Veel kord tänu Sulle!16. baasist ei mäleta minagi mingeid ZUK-e,ikka NYSA-sid.
Nii,et minu viimase postituse viimast osas peaks lugema nii:
"Veel võib Eestist leida NYSA viimase põlvkonna esindajaid,neid millel juba kandiliselt joonistunud kapotiosa,vanemat ja kunagi väga levinut(näit 16.baas)"kalapealist"vaevalt,et leiab.Tervitab tänulik Flanagan
uurisin siin veidi selle modifikatsioon peaks olema zuk a 0-7 või midagi taolist .
kandiline kabiin ees aknad sirgest klaasist ilmselt teate millest jutt.
kui keegi on huvitatud sellisest isendist siis andku teada ,vaatame mis peremees räägib .küljes tal ikka uued nrid aga mnuteada pole juba ammu liikunud.
Kui aega ja tahtmist on siis igal juhul tasuks päästa see buss. Isegi kui ta hetkel ei tundu Sulle eriline haruldus, siis kümne aasta pärast on lugu hoopis teine.
Tundub, et saksas on vanad bussid üsna au sees. Miks ei võiks kunagi meilgi nii olla?

http://www.camper-freaks.nl/


Pildikesi taastamistöödest jm.    


http://www.bus-community.net/WebAlbum/index.html