automoto.ee foorumid

Täisversioon: uus mootor sierrale
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

ramraider

plaanis siis sierrale uus mootor peale panna aga ei tea millise küll...
ääki keegi teab milline oleks kõige parem ja odavam
muidu plekil pole ühtegi roosetäppi ja kõik muu on täesti korras aga mootor on törts väsinud

äkki keegi on sierral vahetand ja oskab valiku osas nõu anda ToungueToungueP:

onyks

mis mootor sul praegu peal on?
kõike parem on ikka vist originaal
Sõltub definitsioonist sõnale "parem". Kõige rohkem hobujõude krooni eest saab ühe nukkvõlliga kaheliitrisest, need on odavamad kui pori, seda muidugi juhul kui korras eksemplari otsa satud. Kõige võimsamad tavamootorid on V6-d. Kui tahad võimalikult palju võimsust mõistliku summa eest, aga V6 ei meeldi, siis pane kaheliitrine DOHC. Kui tahad et mitte keegi sinust kunagi mööda ei sõidaks, pane Cosworthi kahe nukaga turbomootor. Kui tahad ka Cosworthi mootoriga masinaid tahavaatepeeglist imetleda, pane V8+nitro.
teemapüstitusest kumab läbi, et autokogemused pole just kõikse suuremad ning "kodutöö" erinevate motode osas pole just tõsiselt ette võetud.
soovitan panna sama, mis enne. Võõra pritsemootori pealepanek eeldab alati terve masina doonoriks hankimist - nii on lihtsalt kõige odavam ning lihtsam. Karbuss -> karbuss vahetusel pole doonor otsene vajadus, aga siis peab ikka hästi teemas orienteeruma.
Vaadates Sierrade hindu, pole mõtet vist midagi enneolematut või üle jõu käivat aretama hakata. Kasutatud Sierrasi leidub igale maitsele, kuid kui ikkagi auto on armsaks saanud ja ei suuda uue vastu vahetada pane sama mootor või remondi algne. Pritsungi panek karpale nõuab ka veits teadmisi.
Sierra kabotialla vaadates ja mõtlema hakates siis peaks saama vägahästi aru et see pole mingitmoodi lihtne asi, juhtmeid ja asjandusi on seal ikka kõvasti. Seda mida ümbertõsta ja kombineerida on METSIKULT, erinevalt m401-est millel pole suurt midagi.
Ise tahaks ka 2,0 sissepritse OHC asemele sättida scorpio 2,9 cossu, aga selle pealepanek . . .
Mõtle enne mootorivahetust sügavalt järele, minumeelest on 2,0 OHC-l piisavalt hea minek ja vilistab kummi niiet mitte vähe pole. Endal pole mingit tuuningut ega midagi tehtud (katalüsaatorit pole, muu kõik nagu tehases).

Aga mina eimõista mida sa mõtled selleall et mootor on väsinud? Minul sõitnud 551 000km ja pole kuidagi väsinud, käivitub iga ilmaga ja moto remonti pole veel vajanud, hoolduseid kõiki ilusti tehtud jne.
Sierra mootorid naljalt korraliku hoolitsuse korral eiväsi kuskile, kere mädaneb ümbert ära, mootor kestab kõvasti.


Milleks autot ehitad? Kui tahad kiirendusi sõitma hakata ikka siis muidugi, a niisama sõitmiseks pole mõtet.
Ee noh sellele "metsikule" vaidleks veidi vastu, see on siiski Ford. Kui terviklik doonor osta, siis ei ole neis juhtmetes ja voolikutes mitte midagi üle mõistuse käivat, iga asi käib oma loogilise koha peale plõks kinni ja asi vask. Sierra puuduseks on muidugi see, et mootori juhtmestik ei käi eraldi küljest ära nagu Scorpiol, aga mootorit ülejäänud autoga ühendavaid juhtmeid on täpselt neli, nii et ka kõige rumalamal ei tohiks ühendamisega väga suuri probleeme tekkida.

Kõige tüütum on karpa ehitamine pritseks, tagasivoolu vedamine, bensupumba ühendamine ja paigutamine, tuleseina aukude puurimine... Doonor on siinkohal ilmselt kõvasti abiks, igasugu lollid puudu olevad pisividinad ajavad närvi nii mustaks et...

Aga pigem on ikka M401 ebanormaalselt spartaliku ehitusega kui Sierra üle mõistuse keerukas.
Eks kõik seisab ikka tegija taga. Peale saab igasgu asju panna nagu siin eespool näiteid toodi Cool


kõige lihtsamalt saad hakkama ikkagi originaaliga, aga sierra mootori juhtmete sasi pusi pole nüüd küll teab mis keeruline. Aga niipalju kui is kuskilt ajakirjadest lugend ja kogend olen siis fordi 2,0 mootor olla üks paremaid mootoreid mis toodetud... arvesse võttes siis kõiki näitajaid Smile
odavalt 2ra looda p22seda,reegel on see et l2heb kindlasti mitukorda rohkem maksma kui sa algul arvasid.
minu e28 535i eks ehitamine on praegu kysinud juba 10k ja umbes sama palju l2heb veel.
Pigem müü oma olemasolev Sierra ja osta suurema mootoriga. Või kui masin on juba suure mootoriga, siis remondi olemasolev jõuallikas/häälesta karbuss ja vaheta küünlad.

Ühe kohvi mootori vahetamine teise kohviga ei anna erilist tulemust.

A.
ntx on tln lootuse pst seismas terve komplektne sierra hinnax u 1000 kr kaasa korralik tagavararatas koos terve autoga - istu sisse ja sõida taadu just võttis arvelt maha 2,0l moto peal koos kõigi kannidega - vist ei ole kysimust mis moto panna???

edu mootori vahetusel selliseid isendeid vedeleb veel meie banaanivabariigis sadu tule annan sulle yhe V6 mida ise bensu kohapealt ei jõua toita...