17-04-2006, 22:02 PM
Olles otsinud pea kõikvõimalikke kanaleid pidi oma BMW/EMW R35-le (1947) puuduolevat originaal esituld, siiski jääb õhku rippuma küsimus, mis mudelitel missugust tuld kasutati aastatel 40...50 ja kas BMW, EMW ning AWO tuled on mõõtmetelt identsed. Sõjaaegsete ja ka mõningate sõjaeelsete BMW mudelite Bosch esituled peaksid olema valdavalt samasugused, sinna alla peaks mahtuma ka Zündapp. Süütelukud võivad olla muidugi erinevad. Olen teadlik, et kasutati ka Hella toodangut. Piltide pealt vaadates tunduvad need kõik kujult ühesugused, kas nad on seda ka mõõtmetelt? Muidugi varieeruvad laadimistule ja süüte tulukeste avade arv. Mõnedel tuledel on 1. Mõnel mõlemalpool süütelukku, kokku 2. AWO-l peaks olema koguni 3. Hilisematel EMW-del ja AWO-del lisandub süüteluku peale kroomitud plekk kate (pildid on lingitud allpool). Panin kahele pildile ka mõõteahelad juurde, kui kellelgi on tuli olemas ja võimalik ära mõõta, siis andku teada. Aitaks kroomvõru ja tuleklaasi tellimisel. Praeguse informatsiooni põhjal tean, et esitule suurim välisläbimõõt on 180 mm.
Praegune suur küsimärk on hilisemate EMW-de ja AWO-de esituledega, neid liigub rohkem ja kui need mõõtudega ühilduvad, saaksin väikeste muudatustega probleemile lahenduse. Kui süüte tuluke ongi ülearune, pole probleem üleliigseid avasid kinni keevitada. 10...30 euriga on ebay’st AWO tulekorpuseid sagedasti näha.
Soov ja eesmärk on varustada oma BMW samasuguse esitulega, nagu see on sama ajastu (1949 aasta) isendil Kurtna mootorrattamuuseumis. Bosch-i tuli ja MAW spidomeeter. MAW-i spidomeeter on mul endal olemas, plaan tellida ainult korralikum tabloo. Selle ajastu BMW-del kasutati massiliselt ka Veigel spidomeetreid, ebay’is on nad pea alati 100 euriga ostja leidnud, minu jaoks kallis. Samas on kujult ja mõõtmetelt MAW, Veigel ja vene ratastel kasutatud AП-d samad. Vahetada ainult tabloo, ning probleem lahendatud.
Teadjamad lisage või lükake väiteid ümber.
http://www.pildid.ee/index.php?cat=16394
Kõik garaazi esitulesid mõõtma
Praegune suur küsimärk on hilisemate EMW-de ja AWO-de esituledega, neid liigub rohkem ja kui need mõõtudega ühilduvad, saaksin väikeste muudatustega probleemile lahenduse. Kui süüte tuluke ongi ülearune, pole probleem üleliigseid avasid kinni keevitada. 10...30 euriga on ebay’st AWO tulekorpuseid sagedasti näha.
Soov ja eesmärk on varustada oma BMW samasuguse esitulega, nagu see on sama ajastu (1949 aasta) isendil Kurtna mootorrattamuuseumis. Bosch-i tuli ja MAW spidomeeter. MAW-i spidomeeter on mul endal olemas, plaan tellida ainult korralikum tabloo. Selle ajastu BMW-del kasutati massiliselt ka Veigel spidomeetreid, ebay’is on nad pea alati 100 euriga ostja leidnud, minu jaoks kallis. Samas on kujult ja mõõtmetelt MAW, Veigel ja vene ratastel kasutatud AП-d samad. Vahetada ainult tabloo, ning probleem lahendatud.
Teadjamad lisage või lükake väiteid ümber.
http://www.pildid.ee/index.php?cat=16394
Kõik garaazi esitulesid mõõtma