automoto.ee foorumid

Täisversioon: kustu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Millegipärast ei ole võimalik teemat kustutada.

Relss-Liiper

Tere,

Aviate kohta leidub tõepoolest mõnevõrra napilt informatsiooni kuid lood on paremad Avia peaaegu identse kaksiku Renault Saviem'ga, mille tehnilised näitajad on küll mõnevõrra tagasihoidlikumad kuid ajalukku on ennast seegi sõidukimudel kindlalt kinnistanud.

Viimase kohta leiab rohkem informatsiooni tema sünniregioonis, otsides Google.nl või .be või .cz;
Lühike tehniline ülevaade Saviem Super Goelétte SB/SG kohta sellel leheküljel:
http://www.ajovalo.net/Historia/Pakettiautoja4.htm

Peab muidugi arvestama ka sellega et Avia'sid, ka A21 leidub nii furgoon kui madel kui eriotstarbelistena jm. Kõigil ühtlasi erinevad tehnilised mõõtmed.

Ka endal leidub üks A21F, aga too tegi parasjagu talveuinakut ja kosub veel. Satub Tallinnasse siiski üsna harva.

Küll aga on Tallinnas selle 1992a. sõiduki venekeelne tehniline käsiraamat formaadis A4 ja üle 5cm jäme ning hõlmab kõik A21 modifikatsioonid, nende üksikasjalikud mõõtmed ja muud spetsifikatsioonid, erinevate sõlmede ning sassii reljeefsed joonised, (de)montaazi võtted ja PAL-standardid.
Soovi korral andke teada.

Muidu on selle sõidukiga lausa nauding sõita, hea manööverdamis-võime, väga efektiivse pneumaatilise pidurivõimendiga süsteem ning 3,6 liitrine diiselmootor, millega tavasõidul olles on paigaltvõtuks teisest käigust rohkem kui küll ning vajadusel veab välja ka 5+3 tonni ülesmäge.
Vot seda raamatut loeks ja scanniks küll rõõmuga. Või äkki on isegi omanikuvahetus võimalik?

Relss-Liiper

Järgmisel nädalal lähen kontorisse ja teen raamatust koopia. Originaali hoiaksin siiski koos antud sõidukiga.

Juhul kui Teil on võimalik kasutada skannerit, siis vastutasuks oleks sobiv kui edastate skanneeritud failid mulle kas interneti teel või CD peal.
(Minu mäletamistmööda võimaldas suuri faile kompaktsemaks transformeerida programm "Adobe" http://createpdf.adobe.com/ ).

Paneksin siis valitud nopped ka siia foorumisse ja mujal maailmas võrku välja. Paraku kipub ikka nii olema, et aegade jooksul hävivad nii sõidukid kui nendega seonduv.
Ka tehas "Avia Trucks" on moderniseerinud oma tootmist ning vanale enam üleliia tähelepanu ei pöörata, nii et oleks tore kui vajalikke andmeid leidub ka digiteeritud kujul.
Been there, done that Smile

Paar nelipakki tuleb kõrvale võtta, musa mängima panna ja skänneri kõrvale mugav olemine tekitada. Kuskil 600.-700. lehekülje kandis on juba tunne nagu oleks eluaeg seda tööd teinud Smile

Relss-Liiper

Üritasin raamatut "Avia A21" paljundusmasinaga kopeerida, aga korralikku jälge ei saa ja kipub kõvasti kaadrist välja jätma. Ka pildid-joonised-tabelid jätavad soovida.
Eks raamat ole aegade jooksul ka tugevasti kannatada saanud ja ei püsi enam koos.

Proovin hiljem teda natukene lappida ja soovi korral saate selle umbes nädalaks ajaks laenuks. Võibolla saate skanneerides parema jälje. Lehekülgi ei ole väga palju, kokku umbes 250 erinevates peatükkides. Saate sobivad lõigud välja valida ning kui väga hästi koopiad ei õnnestu siis pole seda faili ka tarvis saata.
Mul on endal ka üks SCSI-skanner ja kui selle korda saan siis skanneerin ka ise.

Otseposti Kadjakale saata ei saa, kirjutan siis siia.
Minule sobivateks kokkusaamis-aegadeks on T 25. ja K 26.aprill 2006 või samal ajal nädala pärast Tallinna kesklinnas. Andke teada.