21-04-2006, 14:47 PM
VDO
21-04-2006, 15:07 PM
Kui õhuklapp(tooreklapp vist) lahti on siis käibki, sest kui see kinni oleks siis ta ei saa õhku.
Talvel kui on liiga külm, siis tuleb see sulgeda ja kui mootor piisavalt soe, siis avada jälle.
Talvel kui on liiga külm, siis tuleb see sulgeda ja kui mootor piisavalt soe, siis avada jälle.
21-04-2006, 15:26 PM
638-l pole mingit "õhuklappi", on rikastuse klapp, külmkäivituse jaoks. Kui mootor on hiljuti pooleks käinud, võib viga olla selles, et "surve käib ühest pütist teise" ehk siis alumiiniumrõngas väntvõlli vahel on ebatihe.
Või siis on lihtsalt mõni düüs umbes.
Või siis on lihtsalt mõni düüs umbes.
21-04-2006, 18:10 PM
Kõigub, ei hoia ühtlast tuuri?
Puhasta düüsid ja keera tühikäigu düüsi kruvi peale, et ilusti töötama hakkaks
Puhasta düüsid ja keera tühikäigu düüsi kruvi peale, et ilusti töötama hakkaks
jawa638
21-04-2006, 21:15 PM
tsiklivend Kirjutas:Kõigub, ei hoia ühtlast tuuri?ei kõigu...natuke aega käib 1000pöörde juures ja siis sureb lihtsalt välja...ja karburaatori kõik osad just puhastasin korralikult ära, ei lugenud midagi.
Puhasta düüsid ja keera tühikäigu düüsi kruvi peale, et ilusti töötama hakkaks
jawa638
21-04-2006, 21:18 PM
VDO Kirjutas:Kui õhuklapp(tooreklapp vist) lahti on siis käibki, sest kui see kinni oleks siis ta ei saa õhku.kui klapp kinni on siis ta saab õhufiltri kaudu õhu ju..
Talvel kui on liiga külm, siis tuleb see sulgeda ja kui mootor piisavalt soe, siis avada jälle.
22-04-2006, 09:46 AM
Minul oli nii: Sõites oli nagu täitsa hea, aga kui lasin tühikäigule, siis vajusid pöörded väga aeglaselt alla, käis 5 sekki ja hakkas ära vajuma. Koguaeg pidi gaasiga mängima. kui pöördeid natuke juurde keerasin, siis läksid pöörded juba 2000 peale. Karpat puhastasin ja jamasin, laenasin korraks ühelt isegi tutika karpa, millega polnd sõidetud, aga ei midagi. Kui nii teeb, siis vaata üle
1. Kollektori kinnitus: tihend, silindrid viltu või kollektor kõver.
2. Silindri all olevad tihendid. Seal peaks ikka tihend olema, mitte ainult hermeetik.
1. Kollektori kinnitus: tihend, silindrid viltu või kollektor kõver.
2. Silindri all olevad tihendid. Seal peaks ikka tihend olema, mitte ainult hermeetik.
jawa638
23-04-2006, 21:13 PM
reljo86 Kirjutas:Minul oli nii: Sõites oli nagu täitsa hea, aga kui lasin tühikäigule, siis vajusid pöörded väga aeglaselt alla, käis 5 sekki ja hakkas ära vajuma. Koguaeg pidi gaasiga mängima. kui pöördeid natuke juurde keerasin, siis läksid pöörded juba 2000 peale. Karpat puhastasin ja jamasin, laenasin korraks ühelt isegi tutika karpa, millega polnd sõidetud, aga ei midagi. Kui nii teeb, siis vaata ülekuidas silindrid viltu saavad olla?...kollektori kinnitus ja tihend on korras ja silindri all on ka tihend olemas.
1. Kollektori kinnitus: tihend, silindrid viltu või kollektor kõver.
2. Silindri all olevad tihendid. Seal peaks ikka tihend olema, mitte ainult hermeetik.
23-04-2006, 21:14 PM
mul sama jama tegin talvel kap remonti ja panin käima käib ebaühtlaselt ja tühikäigul sureb lihtsalt välja ei tea sõites ok aga kohapeal tuurita
23-04-2006, 22:07 PM
Silindrid saavad ümber oma telje natuke liikuda, sest tikkpoldid ei ole ju täpselt sama jämedad, kui nende avad silindril. Seega võivad nad kokkupanekul üksteise suhtes ja ka mootori alumise osa suhtes viltu jääda. Kokkupanekul tuleb enne silindrite mutrite kinnikeeramist kollektor külge panna ja õrnalt kinni keerata. Peale seda keerata silindrite mutrid kinni. Vähemalt mina teen nii.
[attachment=22906]
[attachment=22906]
24-04-2006, 20:28 PM
aga mul taob kolektori juurest suitsu välja küll kui kiirendad järsku otsin sinna tihendeid aga ei tea kust saaks ja millest teha mul 634
jawa638
24-04-2006, 20:53 PM
reljo86 Kirjutas:Silindrid saavad ümber oma telje natuke liikuda, sest tikkpoldid ei ole ju täpselt sama jämedad, kui nende avad silindril. Seega võivad nad kokkupanekul üksteise suhtes ja ka mootori alumise osa suhtes viltu jääda. Kokkupanekul tuleb enne silindrite mutrite kinnikeeramist kollektor külge panna ja õrnalt kinni keerata. Peale seda keerata silindrite mutrid kinni. Vähemalt mina teen nii.silindrid on õigesti.
[attachment=22906]
24-04-2006, 21:43 PM
kindlasti! aga millest siis tihendid teha
24-04-2006, 22:11 PM
Minge ostke poest saab kõige parem. Seal on kuumus taga, iga papp ei kestagi vast.
01-05-2006, 23:42 PM
ja mootori saingi käima ühtlaselt,panin natuke kütte süsteemi puhastajat pensiinile hulka ja natuke sõitu ja korras.
ja raud aspestist tegin tihendid ja korras.aitähh
ja raud aspestist tegin tihendid ja korras.aitähh