automoto.ee foorumid

Täisversioon: Resonaatorid ja õhufilter
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Selline asi: Paigaldasin Jupiter4-le resonaatorid, mis said ehitatud konkreetsele rattale sobivad(arvestades väljalaskefaase jms). Süüde jäi endiseks, s.t. tehase poolt ettenähtux(2.4 mm e.ü.s.s). Karburaator on K62I, mis tegelikult Planeta4-le m6eldud, kuid minu teisel Jupiteril juba mitu hooaega eduliselt töödanud. Õhufilter jäi tehase originaaliks. Kogu selle kompotiga ratast korralikult jooksma aga ei saanud. Kiirendada saab ainult segusiibrit väga aeglaselt avades, s.t kiirema gaasikeeramise peale läheb segu ülirikkaks ja mootor hakkab vahele jätma. Lahendus tuli koos õhufiltri minema viskamisega - mootor lausa laulis käes ja j6udu oli kohe tuntavalt teisest (standard)Jupiterist rohkem.
Siiski ilma 6hufiltrita s6ita ei raatsi, kuid isegi peaaegu olematu takistusega teras-võrkfiltrist(Pannonia) piisab, et mootor enam korralikult ei vea. Karpa segun6el on isegi kõige lahjema segu peale seadistatud. Kas siis peadüüs on liiga suur(260)? Aga kui sama setup'iga karpa töötab teise Jupiteri peal korralikult?
karpa reguleeritakse ikka igale mootorile parajaks aga sinu poolt kirjeldatud mootori käitumise järgi ma arvan et on jah peadyys liiga suur
Resonaatori muutmine muudab tunduvalt ka karpa töörezhiimi. Proovi erinevaid düüse, ütleks.