automoto.ee foorumid

Täisversioon: GAZ 24 karteri tuulutus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Oltsberg

Probleem selline...

Mul on UAZil peal GAZ 24 nn "93" plokikaas koos kollektorite ja karbussiga K 126Г. Küsimus, et kuhu käib antud karbussil see peenike karterituulutuse voolik? Idee järgi peaks minema kuhugi seguklappide alla vaakumisse, aga kus see koht olla võiks. UAZi originaalil (vist K 129???) koht igati olemas (siis auto peal eestpoolt vaadatuna karpa paremal küljel).

Teab keegi midagi kosta? Pilt ei teeks kah paha...

Tänud!

Oltsberg

Ma siis seda mõtlen... Pilt varastatud kaasfoorumlaselt kOll´ilt.

Oltsberg

Ja keegi ei tea midagi??? Kellelgi pole Volgat?
Karterituulutuse voolik pole kunagi peenike.No ikka paras kummivoolik on.Ja tehase seades viib see õhufiltri korpuse külge. Argielus on aga pandud veidi pikem voolik ja see viidi sobivast kohast mootori,tegelikuölt autokere alla.(Rohelised ja Prussakovi nim.Rattaühing saavad nüüd orgasmi,vandumisest saavad)Peenike vasktoru aga ühendatakse jagaja oktaankorrektori ja karpa jalaga.Pole ka eriti suur õnnetus kui seda pole.
Flanagan

Oltsberg

flanagan Kirjutas:Karterituulutuse voolik pole kunagi peenike.No ikka paras kummivoolik on.Ja tehase seades viib see õhufiltri korpuse külge. Argielus on aga pandud veidi pikem voolik ja see viidi sobivast kohast mootori,tegelikuölt autokere alla.(Rohelised ja Prussakovi nim.Rattaühing saavad nüüd orgasmi,vandumisest saavad)Peenike vasktoru aga ühendatakse jagaja oktaankorrektori ja karpa jalaga.Pole ka eriti suur õnnetus kui seda pole.
Flanagan

Ei jaga sinu seisukohta. Jäme voolik on mõeldud karterigaasi ära tõmbama siis, kui "punn" põhjas on, ehk siis suurtel pööretel. Peenike voolik on mõeldud just väheavatud seguklapi puhul seda sama tööd tegema. (Teooria ja väga skemaatiline joonis raamatust "B-kategooria autod") Hargnevad nad muuseas täiesti ühest kohast õhufiltri korpuse küljest (vt. pilti; Volgal küll klapikambri kaane küljest, aga see ei muuda põhimõtet). Jagaja vaakumitoru kinnitub sootuks teise koha peale, nii tume ma ei ole, et neid segi ajan. Ja pealegi UAZi originaalkarpal on see koht täiesti olemas (vt. mu esimest posti). Põhjus, et ma õiget auku ei leia, on ilmselt selles, et mul peal "sdelano v rossii" karpa, mida võrreldes "sdelano v sssr-iga" on moditud. Mingid umbaugud, mida vajadusel läbi puurida, seal on, aga enne puuri kätte ei võta, kui asjalikke kommentaare saan.

Ma igatsen teie tarkuse järele, kaasfoorumlased!!!  
minu esimese seeria gaz 24 on peal antud karburaator,sellel autol aga juhitakse orginaalis gaasid nii nagu gaz 21-gi lihtsalt põhja alla.seega karbussil karteri tuulutus puudub.[attachment=23267][attachment=23268][attachment=23269]

Oltsberg

janek555 Kirjutas:minu esimese seeria gaz 24 on peal antud karburaator,sellel autol aga juhitakse orginaalis gaasid nii nagu gaz 21-gi lihtsalt põhja alla.seega karbussil karteri tuulutus puudub

Jah, nii see on. Ka Aleksiuse-Palu raamatus "Sõiduautod" 198? (peast ei mäleta) on väidetud, et see niimoodi toimub. Uuematel aga peaks teisiti olema (kui isegi UAZil on).

Mul käis UAZil kah lihtlabaselt põhja alla, õhupuhastilgi polnud kohta, kuhu voolik käia võiks. Aga kuna õhupuhasti oli koledalt mõlkis ja vajas ka keevitamist, siis ostsin 50. eegu eest tuttuue, millel torud küljes.
jõudu!
no eks ma siis upin siia pildi teiselt küljelt ka:

[attachment=23357]

ja kui katsuda tahad, siis isend asub viimsis.