automoto.ee foorumid

Täisversioon: toyota crown deluxe
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
aga ehk oskad ka margi ajaloo kohta pajatada?

mina tean Crowni kolme "Marki", aga Su masin on neist modsam:
- Mark I oli hästi kandiline, 60ndate BMWde sarnane
- Mark II oli natukene silutum, aga siiski muistne (plasttiibadega isend oli midagi mida ma "nooruses rublaaja lõpul koduhoovil uudistasin")
- Mark III oli Corona Mark II sarnane ("redeagle" kenad liikurid)

kas käesolev on Mark IV?

teet,
keda jaapanlased iga päevaga aina enam huvitavad (näiteks lõi see nädal Nissani Sr20de mootor minu autoajaloo-maailmapildi sassi Toungue )
VäGa ameerilaik auto...njahh...suht halb sellistele jupe saada mul oli vahepeal 82 aasta mitsu... njahh...jupe pidi praktiliselt soomest tellims...kui siukseid iupe yltse leidus pukse näiteks ei saand ksukilt....njahh...hea autooli Smile aga see selleks romulates otsiam ...sellise jupe ma arvan ega kuskilt muialt ei saa... njahh...aaa jah mu mitsul oli jaa et õnnetus juhtus ja pärast teed mis tahad ei leia eestmaapalest sellisele vaskapoolset suuna tuld...täitsa pael...pärast ise pleksist painutasin... kusiuures selliseid mitsusi nagu mul oli on arevel ainult 4 ...ja se mis minul oli se ka kahjuks enam ei ole..Smile
täpselt ei teagi mis marki ta on, pole veel jõudnud süveneda sellesse, hea on see, et mõningad jupid on samad mis hiacelgi, st. veermiku ja piduri juppe peaks saama tellida poest, ja õnneks on neid masinaid eestis rohkem kui 4 st. on rohkem juppe saada (ma loodan).

oleks elektri skeemi vaja.
iluliiste, esi tulesid
esituled saad Laki Autost miskine 200 tk aga liistud on probleem

oleks elektri skeemi vaja.
iluliiste, esi tulesid
[/quote]
Pildi järgi tundub olevat sama isend, mida 3a. tagasi käisin vaatamas Rakvere kandis ja mille kõrvalt sama peremehe käest enda oma ostsin. Kõige paremad osad selle sinise juures olid tugevamaks keevitatud raam ja topeltvedrud taga.  Elektripeeglid kah isemoodi, neid deluxe versioonidele tavaliselt ei pandud.

Mootoriosi ja kulumaterjale leiad autoosad.ee'st päris mitmeid, kaasa arvatud kogu sidurimäng (mille puhul omast kogemusest võin öelda, ei ole eriti mõtet kasutatud tüki pealt kokku hoida)
Esitulede eest küsiti Laki Autos möödund suvel 700kr tükist, öeldi, et nemad pakuvad kvaliteetosa ja odavamat otsa neil sellest elemendist polegi. Ehk on siis nüüdseks tootevalikut uuendanud...
Liistude osas pole kah midagi rõõmustavat loota, isegi kui doonori leiad- peaaegu kõigil isenditel mida näinud olen, kipuvad need narmendama.  

Põhimõtteliselt on mul 2 sellist autot osadeks lahtivõtmisel, kirjuta täpsemalt mida vaja ja vaatan kas midagi leian (nagu juba ütlesin, liistudega on raskusi ja kapoti esiliistu kindlasti ei leidu). Elektriskeemi pole kah siiani soetada viitsinud ega netist leidnud.
vaja minevad asjad:
tagumise kapoti parempoolne iluliist, ja esi kapotil olev iluliist.
taga stange.
klaasi pesuri voolikud.
mul on mõningaid iluliiste, kuid mitte neid mida vaja.
teetl kui sul miskit vaja on, siis küsi, ehk teeme vahetust

kas tal on originaalis 14 või 15 tolline velg?
tõnn Kirjutas:tagumise kapoti parempoolne iluliist, ja esi kapotil olev iluliist.
taga stange.
klaasi pesuri voolikud.
kas tal on originaalis 14 või 15 tolline velg?

velg on originaalis 14", välimuselt muidugi erinevaid, ntks orig. valukatest on pilt selles teemas

oma heietused juppide teemal pistsin privasse.
oleks vaja sellist esistanget - http://nelli.ikonia.fi/~crowncorona/inde...&pic=6.jpg
siduri töösilindrit, ära ei ütleks ka keredetailidest nagu põhjaplekid, uksekarbid, porikoopaääred.

Cemtey

päris norm näeb välja, ainult et esimese postituse pildi link ei tööta
tõnn Kirjutas:oleks vaja sellist esistanget - http://nelli.ikonia.fi/~crowncorona/inde...&pic=6.jpg
siduri töösilindrit, ära ei ütleks ka keredetailidest nagu põhjaplekid, uksekarbid, porikoopaääred.

Siduri töösilindrid ja kolvid kipuvad, jah, hukka minema. Ise sain kolmest poolpidusest silindrist-kolvist ühe töötava kuidagimoodi kokku.
Kumba sul vaja on - silindrit või kolbi või mõlemat? Erinevatel aastakäikudel võivad läbimõõdud erinevad olla, mõõda diameeter ära, kui kuskile otsima lähed.
Võid ka proovida võrrelda Hiace omaga, kas on sama - hiace siduri töösilindrit ja rem komplekti on ka uute B-osadena saadaval.

Keredetailide leidmiseks on küll ainus võimalus mõne doonori küljest välja lõigata, uusi ei leia ilmselt ka esindusest mitte, mujalt kohe kindlasti mitte. Väljalõikamine aga oleks küljekarpide puhul keerukas töö, pealegi poleks nad ilma roosteta niikuinii. Esitiibade koopaäärte puhul oleks lõikamine lihtsalt mõttetu, sest tiivad on ka tervenisti vahetatavad.

Taoline plast-esistange mul on, aga paraku auto küljes, ja sellest loobun ainult korralike kroomstangede leidmisel.
Kui kusagilt selle plaststange leiad, vaata, et kerekinnitused oleks küljes - metall ja plaststangel on need erinevad.
Kõigepealt võid muidugi proovida kroomstange vahaga üle poleerida (soovitavalt käsitsi, et mitte õrnemaid kohti rohkem vigastada)- need roostetäpid ja -laigud kahanevad teinekord üsna märkamatuks (sõltub muidugi roostekoha suurusest).
esimese posti link parandatud.
plast stangel meeldib mulle see, et ta on rohkem eespool kui kroomstange, ning see teeb esiotsa ilusamaks.
kapoti iluliistu väänasin sigulli iluliistust - http://photos1.blogger.com/blogger/7532/...050399.jpg

kas kokkuhoiu mõttes võiks mootorisse vene kamaz õli valada, või tuleb see rohkem kahjuks?



Ära õli pealt kokku hoia.Lisa+vala sinna tavalist SF API klassi mineraalõli.Sest kui seda mootorit valmistatti paremat õli ei olnud tavakasutuses.Comma motor oil 4,5l maksis ju 120eek.
Kas on normaalne, et kiirusel 110 km/h on pöörded 3000?
tõnn Kirjutas:Kas on normaalne, et kiirusel 110 km/h on pöörded 3000?

originaalis minuteada ei pandud Crowni diiselversioonile tahhokat, niiet kui sul seal miski näitab pöördeid, ei pruugi see õige näit olla.
Aga samasjuures, igatahes, 3000 pööret sellel kiirusel on võibolla natuke palju, aga mitte nii palju, et peaks muret tekitama.

PS.pildilinkidega on sul siin mingi jama (access denied)
Ma ei tea kas sul selle teadmisega midagi peale hakkata on aga minu MB pöörded kiirusel 130 km/h on 3100.
mis te läbustate - ülekanded on eri masinatel erinevad (eriti veel diislitel ja bensukatel). Kui keegi tahab mingi mootoriga/kastiga masina pööretest mingil käigul mingi rattamõõduga mingil kiirusel rääkida, siis tehku eraldi teema. Siin on lambimasinate pööretest rääkimine kohatu Toungue
Minu crown pole just päris see, mis ta tehasest välja tuli, deluxel pidi olema ainus el. lisa kesklukk. mul on veel küttepaagi luuk ja bagasniku luuk elektriliselt avatav, el. peeglid.
salongis on sinine põrandamatt, sinised istmed - vist originaalid?
hallid uksepolstrid, hall armatuur tahhomeetriga, armatuuril on veel konditsioneeri värgid küljes - superlux`ilt?
sinistel istmetel on hallid peatoed, mida saab regullida ette ja taha.

Lehti: 1 2 3