automoto.ee foorumid

Täisversioon: K: radiaatori parandamine?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Niisiis probleem järgmine :
Radikas on auk, umbes 3cm läbimõõt.
On seda võimalik lappida või tuleb uus radikas muretseda?
Ootan teadjamatelt inimestelt abi.Smile
Palun anna kaasfoorumlastele teada, millise liikuri radiaatoriga on tegu. Nimelt on vanemate sõidukite radiaatorid reeglina vasest, messingist jms sarnastest materjalidest, mida annab suurepäraselt joota ja muudmoodi lappida. Moodsatel masinatel (viimase paari aastakümne toodang) kipub olema juba kasutatud plaste ja muid sääraseid materjale, millede parandamine võib olla problemaatiline.

Loomulikult oleneb palju sellest ka, kas see auk asetseb lahtises kohas (ülemises või alumises anumas) või radiaatori tööorganite (ribide/torude) vahel.

only

tegu uuema võrriga (80ccm), ei ole plastikust radikas, õhtul oskab materjali t2psemalt 6elda, ja auk pole ribide vahel vaid lahtises kohas, on vist jah messingust või alumiiniumist, kas tinutades mingi plaadi sinna peale ja paneks kuumakindlat hermeetiku, saaks asjaga hakkama ?
only Kirjutas:on vist jah messingust või alumiiniumist, kas tinutades mingi plaadi sinna peale ja paneks kuumakindlat hermeetiku...

Messingit peaks andma vasega joota. Vaske ennast vast kahh Smile Tinutada muidugi ka.

Alumiiniumi annab üldjuhul erigaasi atmosfääris TIG-aparaadiga keevitada, kuid kuivõrd temperatuurikõikumiste-tundlik selline liide on, selle osas ma pead ei anna.

Igasugused hermeetikud vast on kahtlased asjad ja mina korralikul parandamisel neid ei kasutaks. Võivad pidada edukalt väikese prao korral, suurte lappide/aukude korral on asi kahtlasem.