automoto.ee foorumid

Täisversioon: IŽ Jup3 ei tööta täispööretel korralikult
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
iz(jup3)töötab tühipööretel ilusti aga nii kui kaasi saad natuke anda nii hakkab paukuma!!Milles võib viga olla??
kui summutist paugub, siis võib tegu olla hilise süütega/rikka seguga! summutid ikka originaalid?
mul oli ka nii et kohapeal töötas normilt aga gaasi andes hakkas paukuma je ei võtnud tuure korralikult üles, kruttisin natuke süüdet ja vahetasin karpas ühe düüsi ära.
1. Kontrolli kontaktivahe ja kondensaator üle.
2. Pane süütemoment õigeks.
3. Reguleeri segu konsistents õigeks.

Kui sümptom eeltoodud tegevuste järel ei kao, siis tuleb põhjalikumalt uurima hakata.
aga kas viga võib olla relees?sest seal relee taga on mingi pulk millel on vedru ümber kuid too pulk on katki:S
minu teadmistest ei tohiks see relee asja mõjutada.
valdo Kirjutas:1. Kontrolli kontaktivahe

Mul oli viga seal samade sümptomite korral
panin uued kontaktid ikka sama jama:S
selline tunne on juba et viin ära EMEXI!!!
kontrolli igaksjuhuks üle ka süütepooli juhtmed.

Nitro

kohalik Kirjutas:selline tunne on juba et viin ära EMEXI!!!

Ära vii! Parem müü mulle, saad Emexi hinnale veel veidi otsagi.
enne EMEXI viimist pane süüde õigeks !
taurka Kirjutas:enne EMEXI viimist pane süüde õigeks !

...Ja paak ka täis Smile
Siis on EMEXi meestel hea platsi peal vanarauda vedada Smile
ma pakukus teise varjandi ka välja et äkki võtab õhku kuskilt ja vaata kas leekerite vahelt ajab õlki ja küte segu ja vb simmerid ei pea.
sain sellest paukumisest lahti kuid nyyd on uus mure!!
Et nagu läheb käima saan natuke sõita ja nii kohe jääb seisma (õigemini ei lase kaasi panna sis sureb kohe välja:S)
kohalik Kirjutas:sain sellest paukumisest lahti kuid nyyd on uus mure!!
Et nagu läheb käima saan natuke sõita ja nii kohe jääb seisma (õigemini ei lase kaasi panna sis sureb kohe välja:S)

Vaata toitesüstem (bensiini pealetulemine) üle - kange viide sellele, et vähegi suurema tarbimise korral ei jõua seda nii palju peale tulla kui vaja.
aga kas selline võimalus võib ka olla et tuleb liiga palju peale?
kohalik Kirjutas:aga kas selline võimalus võib ka olla et tuleb liiga palju peale?

Seda saad Sina vaadata ju, mitte mina, kes peab seda vaid oletama. St seda, kas nõelklapp on korras (st kütusetase ujukiruumis normis), reguleerkruvid paigas jms. Ja loomulikult näed Sa küünalt - kui kütust ei saa peale, siis on küünal kuiv, kui liiga palju, siis märg.
küünal on märg!Aga kas sa seda oskad öelda millises vahes peab see nõel olema??
kohalik Kirjutas:... kas sa seda oskad öelda millises vahes peab see nõel olema??

RTFM ehk loe tehasemanuaale.