automoto.ee foorumid

Täisversioon: Jawa125 Travel
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Sai ostetud selline riist,eks näis mis loom see on.
Loodame, et kestab, edu ja muretuid kilomeetreid
Välimuselt on ta ilus...
Mind kui endist Jawa omanikku (1972-1984) piinab selle masina juures üks tehniline küsimus, mis seisneb karburaatori ehituses.
1.Mida liigutab gaasitrossi teine ots, sest nagu olen aru saanud, läheb gaasitross paagi alt kaheks.
Kui on, kes teab või on kellelgi sellise karburaatori jooniseid, palun jagada neid teadmisi ka teistele.
minu arvates võiks tal tagakiige veidi pikem olla, pildilt jääb mulje, et tagaratas asub otse juhi all
Gaasitross läheb kaheks jah,lahti pole lammutanud et vaadata mis seal on nagu oleks mingi õhuklapp väljast vaadates. Tooreklapp on eraldi,troos on lenksuni toodud.500 kildi pealt on esmase õli vahetus mida teeb firma,tuleval nädalal käin ära ja on tekkinud ka mõned küsimused eks näis,enne ei kommentaari,las ma sõidan nats veel.
agent007 Kirjutas:Välimuselt on ta ilus...
välimuselt on tegu jawa 640ga. Erinevuseks on vaid väike mootor.
Raam ju neil 640 praktiliselt sama, mis se loeb, et ees on 2 toru asemel üks. Plekidetailid (sellel plastik) on ikka ju samad.

Muidu igati muhe masin. See on hea samas, et see mootor pole jawa tehtud. Muidu oleks vaja väheke palju lammutada. Minskite, Zidide pealt ju näha, mis juhtub kui 1 tehas kõike teeb..

Samas hea, et uusi masinaid ka Eestis liikvel on.

Nb kus see liikur sõitma hakkab. Linnaliikluse jaoks vaja ka lube... 125ccm ikkagi.
Liigub Harjumaal ja ka Tallinnas kui vaja,luba olemas juba kaua aega,ka Tagadil sai sellega käidud aga teinepool tüdines vanatehnika näitusest ära ja tuli suht ruttu koju tulla.Noh,sügisel ta enam kaasa ei kipu,nägi ära millega tegu ja saab pikemalt ringi vaadata!
Gaasitross kaheks, st. kiirenduspumpa, sain selgeks.
Võib tõesti olla kiirenduspump,kui vajalik ta seal on ei tea.Segusiibri korra keerasin maha,see oli väike nagu mänguasi vanadega võrreldes. Muidu tsikkel liigub küll,praegu probleemideta.
Tere .Kuidas minekuga on tuuleta ilmaga kui ka tuulise ilmaga? Kuidas edasi läheb ja kui kiiresti? Kuidas üldse sõita on nii kruusal ( maastikul ) kui asfaldil ?
Kõva vastutuul on küll jama,see võtab ikka hoogu maha.Tehaseandmetel on tippkiirus 95km/t,eks ta nii sinnakanti on kah.Korra sain ka 105 kätte aga eriti piitsa ei anna kuna uus asi ja pole mõtet viimast välja võtta.Mootoripöörded on 80km/h juures7000 ligidal,see oli algul harjumatu et nii pöördesse läheb.Kusjuures üksi ja kahekesisõidul suurt vahet pole,veab kui loom,tuul mõjutab tõesti rohkem.Eks lahtisel kruusal ole iga tsikliga kehvem sõita kui asfaldil,ise sõidan mõlema peal ja saab hakkama küll.Bensiinipaak on kodulehe andmetel 12 liitrit aga need on vist chopperi näidud seal,travelil peaks olema mingi16 sest 15 õnnestus tankida ja tilk oli sees ka enne. Ta on ikka rahulikumalt sõitmise ratas,mitte krossikas.
Täpselt neid andmeid oligi vaja Tänud et vastasid.
Vanemal kolleegil külas.
Oo vanemal kolleegil maru sarnane number. tundub et Arki tähistusi on tahetud koos pidada ja seega samal ajal teekond ettevõetud.
Kuidas selle numbriga oli.
Esimene arv oli KONJAK (6tk)
teine arv vist VIIN (7-8tk)
kuna kolmandat ei ole siis õlut ei saa vist.

Kusjuuures maru ilusad jalarauad on taga näha - peaks enda 638le ka sellised muretsemaSmile

Veel pilte.
Üks varasügisene pilt
Noh kuidas sõidab ka? Peab vastu ka?
Suve lõpupoole sai ka isiklikult antud ratas ära nähtud. Tundus igati korralik ja aus masin. Jawa on arenenud ja isegi välimus oli kenaSmile Ja tundub ka vastupidav olevat....ma siis nägin seda Türil kuhu oli tulnud siis Tallinna poolt.
well lisame natuke neg. juttu ka.
Minuarust pole uuel Jawadel ei tegu ega nägu, minuarust pole kunagi eriti õnnestunud kujuga onud, küla seppa juurest tuli ikka läbi käia ja välimust kohendada. Uutest on ehk 125 endurokas midagi, muu well meenutab ikka väga kandilist klotsi. Smile
Lehti: 1 2