automoto.ee foorumid

Täisversioon: sapaka karpa kohta kysimus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

3a3zaz

Oleks siis selline kysimus et kas muhu karpa k125 sobib ka zaz 968m ile
ZAZ-965 (965A) mootori töömaht on 746 (887) ccm. ZAZ 968M mootori töömaht on märgatavalt suurem, olles peaaegu 1200 ccm. Järeldused tee ise, vihjeks võin vaid öelda, et karburaator arvutatakse (sh ta düüsid jm valitakse) siiski mootori töömahu järgi.

3a3zaz

Oki aga kas zaz 969m ile muidu pobeda karpa k22g sobiks peale ma mõtlen nii et töötaks ja istuks täpseltBig Grin
mu 40 hj motol ongi k 125, targad raamatud väidavad sama.
3a3zaz Kirjutas:Oki aga kas zaz 969m ile muidu pobeda karpa k22g sobiks peale ma mõtlen nii et töötaks ja istuks täpseltBig Grin

K-22Г on arvestatud 3,5 liitrisele ГАЗ-51 mootorile... Isegi 2,1 liitrisele Pobile on samade düüsidega teda juba patt peale panna, kuigi seal ta siiski töötab (kuigi joob nagu loom).
See küsimus lõhnab katse järele teha teatud pruunist materjalist saiatooteid. Mu arvates ei ole sapikas veel nii suur haruldus, et sellele korralikku karburaatorit ei leia. Kas või selle foorumi vahendusel.

A.

3a3zaz

Kadari Kirjutas:mu 40 hj motol ongi k 125, targad raamatud väidavad sama.
kas sul ka 968m või muhuklubis yteldi et k125 ei toida ära 968m ehk 1200cm3
K 125(B) oli kuni 1976/7 aastani kasutusel 30 ja 40 hj zaz mootoritel. K127 on tehtud K125-st 7 muudatusega õhuklappide ja ülevoolu torude osas.
K125, K125B ja K127 annab omavahel ilma probleemideta vahetada 27, 30, ja 40 hj peal. Arvan ,et isegi 965-e 23 hj K123A annaks 40 hj jaoks ära timmida.