automoto.ee foorumid

Täisversioon: druzba
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

offline

Sain vanaisa juurest 2 isendit. Kahjuks mingil põhjusel ei käivitu. 1 oli kindlasti töökorras, sest olen näinud kuidas sellega saetud hiljuti. Mida soovitate alguses pusida? Suhetliselt võhik saagide alal.
Lugesin et siin on nn võrri ehitajad ja endal ka siis sama siht silme ees, kuid ratta kerele, tuleb ekstreemsem Toungue
Aga see selleks tuleb mootorid tuksuma saada alguses.
vaata kas säde on. kui on siis vaata kas pensiin silindrisse saab

Pauka

säde tuleb kindlasti üle vaadata ja puhu karbuss ka läbi sest seal võib olla mida iganesToungue

offline

nii. säde on. Küünal on märg kaa ja seega eeldan et bensiini jookseb peale.
Lammutasin mootori täna laiali, kolv tundus hõre, ostan rõngad uued kui saab ja siis vaatab edasi.
Muidu üritan selle karbussi ära puhastada ja üldse veidi ilusamaks teha Big Grin praegu on see õli ja muu kraamiga koos, veidi ropp. Teist isendit pole puutund, proovin selle praegu käima saada.
ah jaa proovi sae või muruniiduki küünalt. vahe on kohe kõvasti märgatav käimamineku suhtes.(oletades et mootor on eelnevalt juba korras)

offline

niiduki küünalt proovisin
No, proovisid niiduki küünalt, kas läks paremini mootor käima v?

offline

mis mõttes paremini?
ma plegi seda käima saanud, äkki on karbussis midagi valesti krutitud?
Lähen võrdlen teise sae sädet, sest kahtlustan et äkki on generaator ära väsinud.
offline Kirjutas:... kahtlustan et äkki on generaator ära väsinud.

Mitte ühelgi tehasekonditsioonis Družbal ei ole kunagi olnud generaatorit. Nimelt ei kasuta Družba mitte patareisüüdet, vaid magneetosüüdet, mis ei eelda oma töös generaatori olemasolu (ning elektritarvitite a la valgustus puudumisel võib generaator seega magneetosüüte korral sootuks puududa).

Patarei- ja magnootosüüte erinevusi saab vaadata nt Palu "piiblist".

offline

hea küll, vabandan et olen teadmatu. Ma arvasin kogemata et seeda võib ka generaatoriks nimetada.

Siis veel küsimus. Uurisin täna karburaatorit. Mis kruvi see on mis läheb läbi selle nn UFO laeva moodi asja põhja Big Grin , saab kruttida ka seda. Kas sellega regulleeritakse bensiini peale voolu?

Kui väike peab olema küünla vahe? Kas alla 1mm?
Kardan et kas asi süütes või karburaatoris. Samas kui natuke aega starterit sikutada ja küünal maha kohe keerata siis on märgata väikest kogust tossu. Äkki on väike peale vool? Seguna kasutan muidu Husqvarna spets segu, roheline ta on ja Husqvarnale see meeldib.

Samas on saele veel süütepool ka peale monteeritud. Sõber mainis et kompressioon on madal äkki, samas ise seda ei usu. Kolvi nn mootoriruumi sisse saamine on ikka väga tülikas.

offline

nii siis sain masina tuksuma. Viga oli arvatavasti karbussis. Lammutasin ja puhastasin ja veidi kruttisin. Nüüd on vaja tuurid madalamaks saada ja veidi paremat häält võiks teha. Muidu kõik ok, Käima läheb 1-3 sikutamisega.
Võrri ehitus võib alata.

offline

Kas keegi oskab öelda kuidas oleks kõige targem mootorit kinnitada kokuka raamile? Mõned kinnitused on tehtud aga pole veendunud et pidama jäävad.