17-05-2006, 20:26 PM
17-05-2006, 22:33 PM
Kui rooste on silindri peegelpinda olulisel määral kahjustanud, siis pead silindri ära vahetama (ei ole kuulda, et D-mootoreid "puuritaks"). Kui rooste on roninud väntvõlli raamlaagritesse (kuulidele ja kuulide veereteedele, hävitades viimaste peegelsileda veerepinna), siis tuleb laagrid vahetada. Sama jutt sidurivõlli laagrite kohta. Ning kui rooste on kahjustanud kepsulaagrit, tuleb väntvõll vahetada (D-seeria väntvõlli remont, st kepsulaagri vahetus, ei ole mõttekas).
Muu ei tohiks roostet niiväga karta, st selle saab roostetanud oleku järgselt reeglina uuesti töökorda taastada.
Muu ei tohiks roostet niiväga karta, st selle saab roostetanud oleku järgselt reeglina uuesti töökorda taastada.
Pauka
18-05-2006, 16:50 PM
silnder seest pole vist väga hull kui õigesti mäletan aga kolb on suht roostes,siduri lamellid on ka suht koht kahjustunud
18-05-2006, 17:31 PM
Pauka Kirjutas:silnder seest pole vist väga hull kui õigesti mäletan aga kolb on suht roostes,siduri lamellid on ka suht koht kahjustunud
Kolb on valmistatud alumiiniumist ja ei tohiks ju roostetada?
Siduri detailid annab relaka otsa pandud terasharjaga puhtaks kraapida, kui tegu ei ole just sügavate roostepesadega ja/või läbivate korrosiooniaukudega.
Pauka
18-05-2006, 19:56 PM
sai täna silnder maha võetud.Kolb oli korras ainult et üks kolvirõngas on puudu aga väntvõll tundus olevat üsna rooostene.Homme katsun kogu mootori lahtivõtta.
12-11-2006, 18:24 PM
mina sain endale ühe joodiku käest riga 11 D8E mootoriga ,mis oli seisnud viis aastat õues kiviaia ääres ja mis läks tööle peale bensu sisse kallasmist ja süüte sättimist
28-11-2006, 16:56 PM
süüteküünal Kirjutas:mina sain endale ühe joodiku käest riga 11 D8E mootoriga ,mis oli seisnud viis aastat õues kiviaia ääres ja mis läks tööle peale bensu sisse kallasmist ja süüte sättimistega ta sul siis kaua kesta ka