automoto.ee foorumid

Täisversioon: rooste mootoris
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Pauka

mul on riga D8 mootor umbes pool aastat õues seisnud ja rooste sööb seda vaikslet seest.Kas asjast on võimalik elulooma teha?mudu on korras mootor
Kui rooste on silindri peegelpinda olulisel määral kahjustanud, siis pead silindri ära vahetama (ei ole kuulda, et D-mootoreid "puuritaks"). Kui rooste on roninud väntvõlli raamlaagritesse (kuulidele ja kuulide veereteedele, hävitades viimaste peegelsileda veerepinna), siis tuleb laagrid vahetada. Sama jutt sidurivõlli laagrite kohta. Ning kui rooste on kahjustanud kepsulaagrit, tuleb väntvõll vahetada (D-seeria väntvõlli remont, st kepsulaagri vahetus, ei ole mõttekas).

Muu ei tohiks roostet niiväga karta, st selle saab roostetanud oleku järgselt reeglina uuesti töökorda taastada.

Pauka

silnder seest pole vist väga hull kui õigesti mäletan aga kolb on suht roostes,siduri lamellid on ka suht koht kahjustunud
Pauka Kirjutas:silnder seest pole vist väga hull kui õigesti mäletan aga kolb on suht roostes,siduri lamellid on ka suht koht kahjustunud

Kolb on valmistatud alumiiniumist ja ei tohiks ju roostetada?

Siduri detailid annab relaka otsa pandud terasharjaga puhtaks kraapida, kui tegu ei ole just sügavate roostepesadega ja/või läbivate korrosiooniaukudega.

Pauka

sai täna silnder maha võetud.Kolb oli korras ainult et üks kolvirõngas on puudu aga väntvõll tundus olevat üsna rooostene.Homme katsun kogu mootori lahtivõtta.
mina sain endale ühe joodiku käest riga 11 D8E mootoriga ,mis oli seisnud viis aastat õues kiviaia ääres ja mis läks tööle peale bensu sisse kallasmist ja süüte sättimist
süüteküünal Kirjutas:mina sain endale ühe joodiku käest riga 11 D8E mootoriga ,mis oli seisnud viis aastat õues kiviaia ääres ja mis läks tööle peale bensu sisse kallasmist ja süüte sättimist
ega ta sul siis kaua kesta kaBig Grin