automoto.ee foorumid

Täisversioon: jawa638
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

mikk20

kas keegi oskab öelda mis jawa638-l viga on kui ta ei lähe vändast tööle, lükates saab tööle küll, silindrid on just puuritud. ja kui tööle läheb siis ei taha madalate pööretega kohapealt minema minna, kui pöörded lükkad üle 3000 siis läheb küll aga madalate pööretega ei lähe. Kui keegi oskab aidata siis paljun öelge mis tal viga on.
Võta silindrid maha ja vaata seda väntvõlli keskmiste laagrite peal olevat alumiinium pukki. PS! Silindrite eemaldamisel tuleb eemaldada ka silndrite all olev väiksemat mõõtu alumiiniumlulla, et selle väntvõlli peal oleva pukini jõuda. Ning kui see pukk seal juba liigub mingitgi pidi siis on asi aamen.

Kas mootorist on kuulda ka klõbinat? Mõtlen just silindite all olevat kohta!
Enne kui hakata raketiteadust tegema, võiks üle kontrollida sellised elementaarsed asjad nagu näiteks toite- ja süütesüsteem. Muidugi tuhat vabandust kui kod. mikk20 seda juba teinud on ning seega süütemomendi ja segu kvaliteedi ideaalselt paika reguleerinud. Ilmselt minu viga, et ma seda ta postitusest välja lugeda ei oska.

mikk20

agent007 Kirjutas:Võta silindrid maha ja vaata seda väntvõlli keskmiste laagrite peal olevat alumiinium pukki. PS! Silindrite eemaldamisel tuleb eemaldada ka silndrite all olev väiksemat mõõtu alumiiniumlulla, et selle väntvõlli peal oleva pukini jõuda. Ning kui see pukk seal juba liigub mingitgi pidi siis on asi aamen.

Kas mootorist on kuulda ka klõbinat? Mõtlen just silindite all olevat kohta!
jah mootor kolises küll aga ma võtsin selle jublaka, see mis silindrite all keskel on lahtiselt, ära ja sis panin minkit spets liimi et ta laiem saaks ja vähem ruumi loksumiseks jääks ning panin tagasi nüüd koliseb ka aga hästi vaikselt aga vändast ikka tööle ei lähe muidu karbuss on korras
Oota oota sa said nüüd valesti aru. See mida sa nüüd liimisid - asi ei ole selles. Sad Nimelt asi on hoopis selles mis jublakas on väntvõlli keskmiste laagrite peal... Täpselt selle väikese lulla all. Võta see ära mis sa sinna liimisid ja vaata kas seal all liigub midagi.

Ega ta sul madalatel pööretel ka ei tööta jah?

mikk20

agent007 Kirjutas:Oota oota sa said nüüd valesti aru. See mida sa nüüd liimisid - asi ei ole selles. Sad Nimelt asi on hoopis selles mis jublakas on väntvõlli keskmiste laagrite peal... Täpselt selle väikese lulla all. Võta see ära mis sa sinna liimisid ja vaata kas seal all liigub midagi.

Ega ta sul madalatel pööretel ka ei tööta jah?


EI tööta jh imeb täis, võtab palju bena ja minekut kah pole
jh tolle julla all liigub terve see kupatus(loksub), aga kas see julla ei peaks seda liikumist kinni hoidma või ei???
Kui su masinal oleks kogu vända värk korras, siis ei saaks sa seda "jullat" mootori pooli lahtivõtmata kätte. Vahepukk peab ka seal karteris tihkelt sees istuma, mitte loksuma.

mikk20

reljo86 Kirjutas:Kui su masinal oleks kogu vända värk korras, siis ei saaks sa seda "jullat" mootori pooli lahtivõtmata kätte. Vahepukk peab ka seal karteris tihkelt sees istuma, mitte loksuma.
Ma mõtlen seda "jullat", mis on kohe silindrite all lahtiselt. Kas ei ole võimalik, et kanalid, mille kaudu kolvid endale bensiini ja õhu segu sisse tõmbavad, on umbes. Karbuss ja kompressioon on korras aga vändast käima ei lähe.
Kui sa saad selle "Julla" sealt kätte ja vahepukk ka liigub, siis ei saagi sa seda tagudes käima. Neis asjades ongi su masina jama. Segu käib ühest silindri karterist teise, sest vahepukk ei toimi enam silindrite vahelise "tihendina". Arvan, et ka keskmised vändalaagrid on ka läbi, sest neist see jama alguse saabki.
Kanalid umbes? - Pole sellist asja veel näind, ega kuulnud, et kellelgi midagi sellist olnud on.
Täpselt see vahepukk seal onig kogu asja tuum hetkel. Remontpukke on ka tehtud, kuid ei tea kas tasub ära. Ise ostsin korraliku pukiga mootori. Ja sain käima. Sümptomid olid samad, veel hullem kui sa räägid, et liikus samamoodi nagu mul. Võta aga lahti ja vaata kas kartereid saab kasutada või on need ka ära näritud.
See vahepukk hakkab seal loksuma tavaliselt kõvera väntvõlli pärast, mille keskmine osa viskab ja väristab selle puki seal karteris lahti. Selle vastu aitab remont puki kasutamine ja väntvõlli kontroll ja vajadusel paika rihtimine.

Teine võimalus miks loksub, on et mootorit on palju ja valesti lahti võetud.
Remontpukk maksab vist kuskil 0,8k EEK

mikk20

agent007 Kirjutas:Täpselt see vahepukk seal onig kogu asja tuum hetkel. Remontpukke on ka tehtud, kuid ei tea kas tasub ära. Ise ostsin korraliku pukiga mootori. Ja sain käima. Sümptomid olid samad, veel hullem kui sa räägid, et liikus samamoodi nagu mul. Võta aga lahti ja vaata kas kartereid saab kasutada või on need ka ära näritud.

Kui osta korraliku pukiga mootor siis palju see lõbu võiks maksta ja kas see on siis lihtsalt mootori korpus või terve komplekt.
Proovime siis jawa uuesti lahti võtta ja vaatame kas saame jagu.
Saa aru, jawa on üks väheseid masinaid mis ei andesta remondi käigus tehtud vigu. Millegipärast tehnika ei ole jah 638l eriti hea, kuid teooria kompentseeris omal ajal selle.

Olen nii mõnegi mootorile remonti teinud, samas leian, et ei tasu ära hakata kohvist midagi tegema.
Asi lihtne Mootor vatti saanud, karterid läbipeksud, vänt loksuga sees, vms kõik viitavad sellele, et tuleb ette võtta mootori vahetus.
Sa võid pusida palju tahad korraliku sõiduriista aastateks sa enam temast ei tee.
See Remont pukk on hea vaid siis kui karter+vänt on ok. Siis tasub see investeering ära.
Kui palju mootorist tasub osta oleneb täitsa sinu rahakotist. Nimelt komplektne mootor mis on korralik on kuskil 2,5kilo. Nö pane peale ja sõida - mõtlen ma siin ikka korraliku, mitte soss-seppade remonditud meisli ja muuga.
Karterid+vänt+käimar (nu kõik mis kahe kaane vahel veel on), Sellise komplekti hind on ca 1k Tegin ka endal sellise komplektiga mootori vahetuse läbi.
Samas fakt on ka see, et kui sa ise midagi ei tee, ei hakka ka keegi liigutama. Abi saada võõralt on üliraske.



Natuke mõtlema hakata siis üks väike võimalus on veel. Nimelt äkki on sul väntvõlli otsa laagrid läbi. Väntvõll kõver vms. Siis ei käivitu ka jawa.
Kui lahti võtad võta korra karter ette, pane 2 otsalaagrit sisse ja väntvõll ka, keeruta väheke vänta vaata kas karterid liiguvad tagantpoolt kokku - vastu. Sellisel juhul vänt viskab, ning su vahepukk viskab...


oled sa küünlaid vaadanud oleneb mis küünlad sul on kui vene küünlad siis silinder võib need ära sulatada ma soovitan palmall need on head küünlad ja vaata karbuss ka üle see võib olla lihtsalt mingit jama sees
muidugi vaata ka silindri poldid üle need võivad ka lahti ollaBig Grin
Võta mootor lahti ja pane see vahetükk sinna silikooniga kinni, ning osta elektronsüüde, siis peaks töötama, iseasi kui kaua- endal olid iz- il vändalaagrid läbi aitas ainult laagrite vahetus, kui iz- le tehtaks elektronsüüdet, siis ma ei oleks mootorit lahti võtnutki, sest loksu polnud, kuid laagrid olid läbi ikkagi.
(27-08-2009, 07:18 AM)roosakummik Kirjutas: [ -> ]Võta mootor lahti ja pane see vahetükk sinna silikooniga kinni, ning osta elektronsüüde, siis peaks töötama, iseasi kui kaua- endal olid iz- il vändalaagrid läbi aitas ainult laagrite vahetus, kui iz- le tehtaks elektronsüüdet, siis ma ei oleks mootorit lahti võtnutki, sest loksu polnud, kuid laagrid olid läbi ikkagi.



Ega selle silikooniga ei tehta seal midagiBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Jawa ja iz on ikka kõvasti erinevad.Ega see elektronsüüde ei aita sul samuti selle vastuBig GrinBig GrinBig Grin.
Ma pakun see Jawa on juba ammu emeksis. Muidugi tore, et kolm aastat vanu teemasi üles kaevatakse.