automoto.ee foorumid

Täisversioon: aku purunes
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
nimelt ei pannud ma moskvichil akut kinni ja hõõrus akule augu sisse .kas keegi oskab öelda kas saab seda parandada kui saab siis kuidas ?
Mis mõttes hõõrus augu sisse?
Tambets Kirjutas:Mis mõttes hõõrus augu sisse?

Kas ühe (või koguni mitme) elemendi purk lekib ja ajab hapet autokee peale?
jah hõõrus augu sisse,ainult ühe elemendi purk on tühi
yks lihtne v6imalus on see :
puhastad katkise koha akuhappest puhtaks , ja siis vähehaaval meelitad selle augu jootekolviga kokku(kui on väike auk ,nagu ma aru saan)
kui vähe suurem siis v5id samsugust plastikut sinna peale veel sulatada,
nurkasid ja servi nii ei paranda, aga mina olen omad akud kaik pidama saanud...
uue aku hinnaga saab juba pea 40 lidra bensiiniRolleyes
Märsakas Kirjutas:jah hõõrus augu sisse,ainult ühe elemendi purk on tühi

Pese autokere ja kõik võimalikud vahed korralikult aku alt ära ning vajadusel fosfaadi, krundi ja värvi! Hape on äärmiselt korroderiva iseloomuga ja kui Sa seda ei tee, on Sul mõne aasta pärast akualused kereplekid roostepuru ja Sa pead hakkama neid plekist uusi tegema. Kui vaja, kisu autot laiali, et pääseda ligi igale poole, kuhu hape peale voolas.

Sest kuhu mujale see hape ikka läks kui keredetailide peale...
sulatasin augu kinni ,hapet läbi ei lase ja laadisin aku aga enam moskvichi tööle ei vea
KILLER666 Kirjutas:yks lihtne v6imalus on see :
puhastad katkise koha akuhappest puhtaks , ja siis vähehaaval meelitad selle augu jootekolviga kokku(kui on väike auk ,nagu ma aru saan)
kui vähe suurem siis v5id samsugust plastikut sinna peale veel sulatada,
nurkasid ja servi nii ei paranda, aga mina olen omad akud kaik pidama saanud...
uue aku hinnaga saab juba pea 40 lidra bensiiniRolleyes

Smile räägitakse, et villase lõngaga õnnestub teatud sorti kummi kah lappida, aga andke andes. Ühesõnaga, osta uus aku, ja ehita sellele korralik kinnitus, asi on kulutatud raha väärt. Autokere pesemiseks kasuta soodalahust, pesema peab ja põhjalikult.
Märsakas Kirjutas:... aga enam moskvichi tööle ei vea
see on uskumatult kahtlane..tundub et see aku oli siis ennem omadega kutu...
korra mul juhtus aku tiivikusse kukkuma ja nurk oli nii sodi , et isegi klemmi pold...
kuna oli tahtmine ikka tagasi saada siis lihtsalt tagusin aku pealt katki ja surusin aku juhtme vastu eelviimase poti klemmi ja vedas isegi käima...
sealty tuli miski 10v äkki...

ja veel tuli meelde et minu mossel oli eelmine suvi ka selline aku mis oli tiivikus ää käinud ja ka yks pott oli katki ja kuiv kohe, aga mosset sai käima kyll ja aku pärast kordagi tee peale ei jäänud...
valdo Kirjutas:
Märsakas Kirjutas:jah hõõrus augu sisse,ainult ühe elemendi purk on tühi

Pese autokere ja kõik võimalikud vahed korralikult aku alt ära ning vajadusel fosfaadi, krundi ja värvi! Hape on äärmiselt korroderiva iseloomuga ja kui Sa seda ei tee, on Sul mõne aasta pärast akualused kereplekid roostepuru ja Sa pead hakkama neid plekist uusi tegema. Kui vaja, kisu autot laiali, et pääseda ligi igale poole, kuhu hape peale voolas.

Sest kuhu mujale see hape ikka läks kui keredetailide peale...

minu arust väävelhape (elektrolüüt) rauda ei söö, ainult värvi ajab üles. Aga jah, sääl kus värvi üles keedab, hakkab roosteuss kohe sööma.
pesin happega kokku puutunud kohad soodalahusega ära ,värvi oli jah natuke maha võtnud

Oltsberg

jurkman Kirjutas:minu arust väävelhape (elektrolüüt) rauda ei söö, ainult värvi ajab üles. Aga jah, sääl kus värvi üles keedab, hakkab roosteuss kohe sööma.

Keemia polnud just minu lemmikaine, aga õpetaja jutust on meeles, et kontsentreeritud väävelhape ei reageeri rauaga (võimalik vedada rauteetsisternides), aga lahja väävelhape reageerib. Aku sees just see lahja, nii et...