automoto.ee foorumid

Täisversioon: Opel Rekord c Coupe <-- the 3,0 projekt
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
teen siis juttu oma autost nats:

tegu siis opel rekord HT coupe 1,9L ..ocisin seda autot pikemat aega peale seda kui olin juhuslikult saanud opel commodore GS (müüdud!)omanikuks,tekkis ka huvi soetada samasugune rekord...auto sain suure õnne peale...
lihtsalt yks vanapapi hyppas ligi kui commodoret putitasin ja hakkas rääkima,et tal garaazis samasugune on..läksin koheselt asja vaatama ja kui teda nägin läksid mul jalad nõrgaks all ja nutt tuli silmi kuna ta nii kena oli,mida ma oodata ka ei oskand,et ta selline korralik on..
sain siis kokkuleppele,et 5000 eesti krooniga ta omale ära toon...
sai siis käidud ARK-s ja auto ymber vormistatud..
hetkel on auto puhkusel ning ootab kevadeks karmimat mootorit...

pilte siis mu armukesest:

http://www.hot.ee/warezplus/sr/j2ger/002.JPG

http://www.hot.ee/warezplus/sr/j2ger/003.JPG

http://www.hot.ee/warezplus/sr/j2ger/004.JPG

http://www.hot.ee/warezplus/sr/j2ger/006.JPG


seda autot ei kavatse ma kunagi myya.... Cool

renee26

jah vägev pill tõesti ja suht odavalt ka saadud.Ostaks isegi kui selline võimalus tekiks
aga palun!

opel commodore GS 2,8 68.a

mootor on 3,0E..hetkel ei sõida!

reg. number on \"COMMO1\"

kysitakse umbes 17000.-

aga arvan,et 15 kiloga saab kätte


Ets

kas see on see cabrio varjant või oli cabrio commo2
ei see on see coupe ikka

cabrio on Commo2 jah..
natuke siis juttu mu auto muutustest võrreldes sellega mis ta oli:

mootor: senaator 3,0S plokipea timmitud+hp-sid (ca.115kw/156hj) 4 lõõriga Solex,ameeriklastel on samasugused..
sillad: orig. plaanis uued esimesed vent. kettad..
vedrustus: hetkel orig..läheb vahetusse!
veljed & rehvid:15\" 12 kodaraga ja laia randiga ees:195/50/ taga 195/50/-->plaanis 225/60 taha
bensiini pump: orig. oli mehhaniline,nyyd mingi usaka elektooniline ja mis spetsiaalselt karb. jaoks,vastusurve korral seiskub..
summuti: 2 usaka resonaatorit,54mm torust (hääled olid head Big Grin )
käigukast: opel Monza 5 käiku getrag!
kardaan: orig. kogupikkuses,senaatori kastipoolne kardaani ots..

eesmärk ei ole autot teha kiirenduseks vaid rahulikuks kulgemiseks :smug

kui lõplikult valmis siis ka uued pildid autost
Cool
nyyd leizin uue mootori 3,0..
homme lähen vaatan mootori yle ja kui sobib siis löön käed..Big Grin

siis saan oma auto ratastele taas!
tõsi kyll talvel sellega vurama ei hakka,kuid nii kui ilmad soojemad ajan talvekorterist välja ja lääb sõiduks

_______________________
ootan suve:duh
Tsitaat:plaanis uued esimesed vent. kettad..

plaan ei ole sammuti autot teha kiirenduseks vaid rahulikuks kulgemiseks

Kuidas need asjad omavahel seotud on? :??? Aga muidu on väga seks auto Big Grin
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: wax
Tsitaat:plaanis uued esimesed vent. kettad..

plaan ei ole sammuti autot teha kiirenduseks vaid rahulikuks kulgemiseks

Kuidas need asjad omavahel seotud on? :??? Aga muidu on väga seks auto Big Grin


need olid 2 erinevat lauset...

Vanad autod on kõik sexikad...

Big Grin

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Jäger
teen siis juttu oma autost nats:
tegu siis opel rekord HT coupe 1,9L
hetkel on auto puhkusel ning ootab kevadeks karmimat mootorit...
pilte siis mu armukesest:
http://www.hot.ee/warezplus/sr/j2ger/003.JPG

Kas need kaks sinist Opeli vraki seal pildil oleva maja hoovil on ka sinu omad?
see mis on ratastepeal ja musta katusega on opel commodore GS<--ainuke eestis!myysin maha!
teine kuulub mulle opel rekord HT coupe<---kere on tasuta ära anda..kui keegi seda veel tahab,ananb ehk midagi välja voolida
niih nüüd siis täna kolmnull esimest korda üle pika aja häält jälle tegi..
ja hääled olid:mad::mad::mad: Toungue

väga hea väga hea ma rahulBig Grin
tere siis...
mõtlesin,et topin oma auto ka siia nüüd.
tegemist on siis 69.a Opel Rekord Kupeega,autol oli originaalis 1,9L r4 @ 55kw..sai siis ühel kenal suveõhtul tuldud kurja plaani peale kuidagi auto võimsust kasvatada.Esimene mõte oli hakata 1,9-t täiustama.aga kuna rahaline seisund ei lubanud just kõige suuremat tuuning jubinate muretsemist siis otsustasin suurema mootori paigaldamise kasuks.Esialgne suur soov oli paigaldada Opel Senatorilt pärinev 2,2 mootor,kuid kuna seda mootori tüüpi esineb suht harva ja sissepritse ühendamisega ei ole ka mu teadmised veel kodus,siis sai see mõte peast visatud.Peale pikka otsimist sai leitud 3,0S solex powered Senatori mootor,kuid minu õnnetuseks peab mul alati viltu vedama ning mootor kujunes suht koht kohvimasinaks...siis sai mõneks ajaks pillid kotti pandud ning töö jätkus alles mõni kuu hiljem,kui otsustasin paigaldada sissepritse ploki peale karb. plokipea...asja hakkasin paigaldama ise. ning kõik sobis vägagi täpselt..järgmine asi oli bensiini pump,kuna sissepritse plokil puudub mehhaanilise pumba koht siis sai paigaldatud ülesurve takistav elektrooniline bensiini pump.Tänapäevaks on töö nii kaugel,et mootor on autol vahel,töötab!

natukene siis auto andmetest:

auto:Opel Rekord HT Coupe

mootor:30H R6 (2968ccm3) 110kw/150hj/5200rpm 230Nm/3400rpm

käigukast: Monza 5 käiku Getrag 265

karburaator: Solex 4 A 1 (8 klappi)

kütus: 98E

tühikäik: 800-850rpm


Lühike stoori siis minu projektist!

racergirl

Offtopic aga mind huvitaks, mis sai sellest 003 tagaplaanil olevast taunusest?

racergirl

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Jäger
see mis on ratastepeal ja musta katusega on opel commodore GS<--ainuke eestis!myysin maha!
teine kuulub mulle opel rekord HT coupe<---kere on tasuta ära anda..kui keegi seda veel tahab,ananb ehk midagi välja voolida

Äkki saaks sest kerest mingi pildi anda...
kuna aeg sai otsa ning pidin otsustama siis...pika mõtlemise ja arutamise peale leidis auto kere tee emexi...kere oli suht mäda..

nutt silmis aga tegin asja äraSad
asi nüüd nii kaugel,et sissepritse mootor on vahel,sammuti sai ette mahutatud volga Gaz 21 jahutus radikas...
mootor on 132kw ja 180hj,peatselt peaks ka juhtmestiku peale saama,siis ehk autot linnapildisgi näha saab olema:rull
Hmm..mul on millegi pärast tunne, et GAZ-21 radikas on küll jahutusena veidi vale koha peal.

Asp