automoto.ee foorumid

Täisversioon: Antiikautode kaupluste kett Saksamaal.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
http://www.mirbach.de/


Mina olen isegi üllatunud et sellised autod nagu Horch 853 või MB 540K võib osta nii sama, ehk lihtsalt raha eest. Mõtlesin et need kõik taastatakse tellimuse pealt ning see võtab aastaid aega. Veel üks huvitav asi on see et neil on kauplus Moskvas ning venekeelne saidi variant.

Head vaatamist!
täiesti metsik pood. Alalõug vajus põlvest allapoole kui seda laoseisu seal sirvisin.
denis23 Kirjutas:Mina olen isegi üllatunud et sellised autod nagu Horch 853 või MB 540K võib osta nii sama...

540 540ks, aga samas on müügis ka nt 1931.a. MB 770K Grosser. Sihukesamune, millega "sõber Aadu" Leni Riefenstahli filmis "Triumph des Willens" mööda Nürnbergi ringi sõidab Smile
No mis seal siis nii erilist on ... harju ära ... see on normaalne ühiskond.

Dad.
Kui lugeda näiteks ajakirja Classic & Sportscar või mõnd sarnast väljaannet, siis pole selliste masinate müügiasutuste eksisteerimises midagi imelikku. Seega...ei mingit suurt uudist.

Asp
Muuseas teemaga natuke seotud küsimus kas isand Führeri autopargist on ka mõned eksemplarid säilinud? Kelle valduses need praegu on ?
Ei tahaks hästi uskuda ,et mõni auto ,mis kulus Füürerile alles on?Kinokroonikates on näha ka topeltsillaga Mersut ,millega ta ringi sõitis.Tema autojuhil Kemke(a) õnnestus wäidetavalt ikka sovietide käest pääseda.
Väidetavalt on. Küsimus on muidugi selles, kas omaniku juttu alati tõe pähe võtta saab. Legende on tihti rohkem kui asi väärt. Päris palju riigikantselei masinaid hävis aga 1945 koos sõjategevusega.

Kod. Göebelssi Mercedes oli kunagi täiesti Tallinnaski olemas, lisaks ka räägitakse Eva Brauni 540K kunagisest eksistentsist (millele omal ajal sõjatehases Dvigatel piduritrummleid valati).

A.


Visake silm sellele EMW-le seal netileheküljel. Praegu krimpsutatakse EMW peale nina, et pole "tõupuhas" auto, vaid BMW seadusevastane koopia, seepärast pole hinnad ka eriti kõrged. Läheb veel paarkümmend aastat ja need autod võivad väga haruldasteks ja kalliteks muutuda. Just sellepärast, et neid praegu eriti ei hinnata. Vaadake lahtiste silmadega ringi - praegu aetakse tikutulega taga paljusid asju, mis paarkümmend aastat tagasi ei kujutanud endast mingit erilist väärtust. Ja seepärast neid ka ei hoitud ega kogutud.
Minu meelest see kehtib kõikide autode kohta. Võtame kas või W116 kerega MB-450SEL 6.9. need autod sama moodi praegu on päris odava hinnaga turul pakutakse, kuigi pea igaühel on ajalugu ning väärtust oi kui palju.

BTW, mina ei usu seda juttu et mingi auto kuulus kellelegile prominendile. Kui vaadata luksusautode tootmismahu saksamaal, siis arvan et 95% sellest läks isikutele kelle nimesid ei ütle teile mitte midagi, või olid firmade omad üldse. See rumal komme, eriti levinud venemaal, kus iga Horch 830BL oli Goeringi oma ning iga MB 540K Eva Brauni see ausalt öeldes käib närvi, kuna minule isiklikult ei meeldi kui mind lolliks peetakse.
Võtame seda sama vene tuntuima kollektsioneeri Lomakovi möla oma Horchi kohta mis on lausa vastik lugeda...
http://users.rosweb.ru/lomakovka/autos.html