automoto.ee foorumid

Täisversioon: probleemid karpaga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Küsimus selline, et tuttav soetab 2 aastat seisnud Aprilia, aga proovisõidul hakkas tsikkel surema kui õhuklapp täiesti avada. avamisel läheb mootor ülihästi pöördesse, aga hakkab siis vaikselt surema. Omanik ütles et karpa op väga must, aga kas keegi oskab öelda täpsemalt mida peaks edasisel puhastamisel/reg. jälgima? Ühtlasi kas soovitatud viis karpa puhastamiseks-kütus+karb.puhastusvedelik+pikk sõit aitab või peaks karpa maha võtma ja korralikult ära puhastama?
Arni Kirjutas:Omanik ütles et karpa op väga must...
[...]
... kas soovitatud viis karpa puhastamiseks-kütus+karb.puhastusvedelik+pikk sõit aitab või peaks karpa maha võtma ja korralikult ära puhastama?

Kui karburaator on tõesti VÄGA must, siis on ainuvõimalik variant see täielikult algosadeks võtta, korralikult ära puhastada ning puhtad detailid korralikult kokku panna, et ise oma silmaga veenduda, mis mismoodi välja näeb. Tahkestunud sodil on lihtsalt "rumal" omadus kusagile ava või düüsi ette minna ja siis ongi jokk.
valdo Kirjutas:
Arni Kirjutas:Omanik ütles et karpa op väga must...
[...]
... kas soovitatud viis karpa puhastamiseks-kütus+karb.puhastusvedelik+pikk sõit aitab või peaks karpa maha võtma ja korralikult ära puhastama?

Kui karburaator on tõesti VÄGA must, siis on ainuvõimalik variant see täielikult algosadeks võtta, korralikult ära puhastada ning puhtad detailid korralikult kokku panna, et ise oma silmaga veenduda, mis mismoodi välja näeb. Tahkestunud sodil on lihtsalt "rumal" omadus kusagile ava või düüsi ette minna ja siis ongi jokk.
Tänan vastuse eest. Ma pole lihtsalt varem eelpoolnimetatud meetodil karpat puhastusvedelikuga puhastanud, enda vajalikud karpad olen tavaliselt maha võtnud ja puhastanud aga mind hirmutati juba et Aprilial ja muudel uuematel tsiklitel ei ole see üldse tore tegevus.