automoto.ee foorumid

Täisversioon: Minsk, 1992´+ PILDID
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Noniii....
Eile siis lõpuks vedasin tsikli maale.... Vahepeal olid väiksed taksitused, sry about that... aga nüüd siis asjast.
Minsk ise on välimuselt väga kobe. Paistab, et hästi hoitud ka - sädeme sain kohe kätteSmile
Kuid mitte kõik ei läinud niii roosiliselt. Nimelt tuli ette paar päris jama jama...Toungue
esiteks: Selgus, et peal pole arvatavasti originaalkarbuss, vaid mingi karpa, millel on arvatavasti uputusklapi peale kirjutatud "Choke"... minu meelest vene toodangul ei tohiks olla ingl. keelset kirja... ja karburaatori peal olid mitmes kohas kirjad "Pacco"... vääga huvitav.. on keegi kunagi kuulnud sellisest asjast??
Ja sealt ka teine viga - nimelt see minski originaal õhufilter (arvatavasti originaal) ei taha hästi ühilduda selle karbussiga.. neil on esiteks vahel nii väike vahemaa, mingi 4 cm kummilõdvikühendav neid... ja seetõttu ei saa panna karbussi silindri külge.. ja sealt ära võtta teda ka normaalselt ei saanud.... mahavõtmise käigus läks nati lössi see plastmassilörakas [loe: õhufilter] ja seepärast on veelgi raske´m midagi ette võtta seal.. Nii kahju, et pole digikat:S oleks mõni selgitavam joonis juurde panna, jutt on liiga segane:S
aga mnjha,... peab mõtlema, võibolla mõni teine õhufilter sinna muretseda....
Põhiasi on praegu saada see sõel, mis kinnitub gaasisiibri külge.. see on puudu.. aga kuna selline naljakat marki karpa on, siis ma üldse ei kujuta ette, kust seda saada võibToungue tuleb arvatavasti karburaator kaasa võtta ja motopoe poole sammud seada...
Ja siis viimane asi, mis kalab, on sidur... Sealt pesast on läinud see kuulike... ma loodan, et selle saab asendada mõne kuullaagri kuuliga... hetkel igatahes sidur ei toimi, avatavasti selle kuuli pärast, aga tross on ka lõtv, enam pingutada seda eriti ei anna, ning miski vedru vist on ka läbi, sest link jääb alla, kui sidurit vajutad...
Igatahes: siin siis lõhikokkuvõte, mis esmapilgul vaja läheks:
  • nõel karpasse
  • õhufiltri ja karpa vaheline ühendus tekitada/uus õhufilter sebida
  • sidur korda
Kui nende asjadega ühele pooole saab, peaks masin olema täiesti sõidukorrasSmile

EDIT: Olen lollike, aga õnneks torkas lõpuks pähe kasutada otsingutSmile Sain teada, et seda Pacco karbussi kasutati uuematel minskitelSmile seega on paljud probleemid lahendatudSmile

PS: vabandust veelkord segase teksti pärast, loodetavasti saaate midagi aru.... ilma piltideta on raske mõista asja.. aga te proovige..
EDIT: LÕPUKS siis mõni pilt ka.
[Pilt: 11nov06munakas078io9.th.jpg]    [Pilt: 11nov06munakas082nf6.th.jpg]    
mõned pildid on veel, aga hetkel on imageshack maas ja seetõttu piirdume selle valikuga..
Nii.... täna siis paps käis mingis motopoes Tartus. See tädi, kes seal müüa oli, olevat öelnud, et see "Pacco" karburaator pole üldsegi minski originaal karbuss... ja veel seda ka, et seda nõela, mis ma vajan, ei müüda eraldi, uus karbuss maksab üle 500 EEGI ehk siis rohkem, kui mu tsikkel iseToungue
Mina aga olen endiselt veendunud, et see tädi polnud asjaga päris kursis, sest ma lugesin siit automoto foormist, et uuematel minskitel kasutati "Pacco" karbusse ning seda ma ka ei usus, et eelmine omanik uue karburaatori aretas sinnaToungue
Sellega seoses siis kerkis esile uus probleem: nimelt vajan kaasfoorumlaste abi! Kui kellelgi on pakkuda mingit jubinat, mis võiks seda nõela seal asendada, siis andke teada! ma ei usu, et see "Pacco" nii eriline on, need nõelad ju igal karbussil pea ühesugused... niiet inimesed, kes siin asjast rohkem teavad, võiks midagi seletada mulle, oleksin väga tänulik! Niikaua olen jalamees ja vahin kurva näoga tsiklit, kuni keegi teist mulle selle nõelakese maha äribSmile

Loodan tõesti abi saada siit, tahaks ikka sel suvel tuult kõrvus vilisemas tunda..Toungue

matu
Pane minski originaalkarpa... Ise ei hakkaks seda asendusnõela sinna toppima. Nõelad on ju erinevad. Sa isegi ei tea ju millist sul vaja on... vms...
agent007 Kirjutas:Pane minski originaalkarpa...

Aga minu minski puhul ongi see "Pacco" originaalkarpa.... nagu ma aru olen saanud...
Hea meelega ise ka ei topiks sinna mingit asendusnõela, aga siiski.. ma arvan, et ma jäängi otsima seda "Pacco" originaalil, sest nagu see tädike seal motpes ütles: Nõel ei kuulu niikuinii remont-kompleksti vms, niiet see tuleb osta koos karpaga, mis maksaks rohekm kui mu tsikkelToungue

ühe venna käest saaksin IZ-i nõela.. [täpselt ei tea, mis mudeli oma.. arvatavasti mingi planeta 3-4 vms..]. Plaanin vähemalt proovida tollega, ehk joppab..Toungue

Ehk kón kellelgi veel soovitusi/ nõuandeid vms?

Ette tänades,
matu
Pane mingine 3M või vanema minski karpa siis peale.
agent007 Kirjutas:Pane mingine 3M või vanema minski karpa siis peale.

ka mõte, aga kuna mul käepärast hetkel pole seda, peaks seda ka veel hakkama otsima ja see juba maksaks tunduvalt rohkem, ku see nõelToungue

Üks tüüp lubas mulle tuuua IZi karburaatori nõela.. ma proovin algul tollega.. võibolla läheb õnneks:...
Ei ole mul usku sellesse...
NO sellest IZ-i nõelast ei saanud tõepoolest asja, aga pole hullu!
Kasu oli sellest ika, sest "eiteakust"ilmus välja foorumlane "T200", kes tegi nõelale märgid peale ja tegeleb nüüd edasi uue nõela aretamisegaSmile
Kiidusõnad üldsegi siinkohal "T200"-le, nüüd saab arvatavasti minski käima... Nii asjalikku venda pole ma veel kohanud...Toungue
Teema vist võib lukku pannas vms...Big Grin

Teema vist võib lukku pannas vms...Big Grin
[/quote]
Mis sa tast ikka lukku paned,näita meile oma tsikli pilti kah!
Sull7 Kirjutas:Teema vist võib lukku pannas vms...Big Grin
[quote="-matu-"]
Mis sa tast ikka lukku paned,näita meile oma tsikli pilti kah!

Sorry, täitsa unustasinToungue
Loodetavasti saan kuskilt digika, ega nad tulemata jääSmile
nonii, käima saime eile sikli! /"T200/" vedas kohale lubatud asjad (segunõel, õhufilter, sidurikuul jne), kohapeal sai valmistatud splint. Karpa toimib ilusti, kuigi mingi aeg tilkus kuskilt pena väljaToungue Asi,mis teeb muret, on käimakast. Sidurit enam rohkem peale keerata ei saa, hakkab libisema, aga käigud ei taha absoluutselt sisse minna. Koha peal ei lähe sisse esimene hästi, teise käigu asemel läheb tihtipeale vabakäik sisse, kolmas funkab kenasti. sama ka seisma jäädes - käigud saab ilusti madalaks laotud, kuid vaba käiku mingi imega sisse ei saa, tee mis tahad. Lisaks sellele probleemile pudenes küljest ära paar tuld, mille õnneks üles leidsin ning peale tagasi saan panna. (lihtsalt murdusidToungue).
Esialgu siis viimane viga, mis õnnestus avastada- silindris on väike kolks sees, arvatavasti sõrm. Aga jah - kõige suurem mure on ikka nende käikudega. Kui mõni targem kohale ilmub, kakub võibolla käigukasti lahti ja vaatab, mis kala seal sees on...[äkki on heeringas].
Loodetavasti saab lahendatud see jama.
Seniks, parimat!
Silindris on angerjas jah - puks/laager/sõrm.
Aga käigukala peaks haug olema - see peaks sidurist tulema ikkagi.
N2O Kirjutas:Aga käigukala peaks haug olema - see peaks sidurist tulema ikkagi.

ehee.. oleks see vaid niiSmile
aga ma kardan, et ikkagi on asi käimakastis, sest sidurit natukenegi pingutades hakkab see libisemaToungue samas - lõdvaks lastes ei lähe enam niigi hästi need käigud sisseToungue maitea, mis jama see on...
ega selles ometi viga pole, et kuul sai pandud sinna auku sisse, kuhu siduripulk käib, mitte kaane sisse? T200 (Tanel) arvas, et pole erilist vahet, aga samas maitea kah... äkki prooviks sealt ära võtta ja kaane sisse õigesse kohta panna... ehk hakkab toimima.. kuigi eelmine omanik rääkis ka midagi "käigukastikalast"Toungue eitea....
Käigud juba lähevad ilusti sisse, v.a. 1. Võibolla oli kulumise asi, eitea...
aga 2 väikest probleemi avanes, suht sellised tuntud vead peaks olema, aga mina lahendust ei oska neile välja pakkudaToungue

1) KÜLMKÄIVITUS. sikkel seisis nädal aega garaazis, muidu läheb esimesest löögist, aga "külmalt" ei taha absoluutkselt ilma topkata minna vändast, ainult lükates. Mingi aja kannatab ära, aga iga kord ei viitsi ka seda topkat toppidaToungue arvatavasti on viga karbussis, et ei lase piisavalt bensu peale. aga samas eelmised siklid on mul kõik apremini käivitud kraan kinni.. Toungue maitea... andke nõu.
2) HALB MINEK. Lugu siis selline, et kohalt minekul ja väikestel pööretel absoluutselt ei võta tuure üles ja minekut pole. Mingi aja jooksul tuleb selline jõud taha, et tahab maha visata siklilt... et see vist jällegi karbussi jama.... õhufiltrit testisin seal igatpidi, paistis, et see suurt ei muuda.. Kahjuks pole teisi karpasid ka, mida proovidaToungue niiet mida peaks siis selle karpaga tegema, et ta normaalselt käima saada?

Ete tänades,
matu
ehk on kolvirõngad vanakesed. ei teki kompressiooni külmana ja seepärast pole ka minekut alguses.
Mirkel Kirjutas:ehk on kolvirõngad vanakesed. ei teki kompressiooni külmana ja seepärast pole ka minekut alguses.

võib tõesti olla asi kolvirõngastes:O??
einoh kolvirõngad on vanakesed jah, juba väike kõlin on sees... nonii, siis tuleb rõngaste vahetus ja vaatab, mis edasiSmile tänud!
Okei, nüüd siis mõni aeg möödas ja endiselt pole veel jõudnud kolvirõngastega tegeledaToungue:S
Aga praegu see niväga muret ei valmistagi, pigem häirib karbuss. Mul oli mingi vana haige bensuvoolik peal, siis kõik ujus kogu aeg. mõtlesin et sellest.. ostsin uue vooliku, aga aeg-ajalt on ikka sama jama - vaatad, karpa all on kuskil ilgem loikToungue aga loll on just see, et mitte alati ei ole seda, vaid vahest ainult.. ja ma ei kujuta ette, ksut seda bensu lekib, vist mõne tihendi vahelt...
Aga miks nutta selle tühja asja pärast? no eks ikka sellepärast, et mu minskkil on eriti haige karpa ja õhufiltri vaheline ühendus - kui üritan karpat ära võtta, läheb arvatavasti õhupuhasi lössi ja jääbki selliseks... Eelmine kord maksis see käik mulle 100 EEK:S ei tahaks enam eriti uut filtrit sellepärats osta..Toungue:S aga mnjh, ma proovin kuidagi saada ta sealt küljest ära.... Saaks selle karpa pidama, saaks süda suht rahu, jääks vaid kolvirõngad. Praegu igatahes sikkel lippab minu all hästi, üldse ei kurda. Tuled sai ka tagasi keevitatud ja sõit jätkub... Aint pena kulub suht palju hetkel...
Nii...
See laup siis sai asi käsile võetud.. Paps ostis Tartust kolvirõngad,uue bensukraani ja tihendid silindrile. Kõigepealt, et üldse silindrikaant maha saada, tuli lahti kakkuda bensupaak. Ja et kätte saada altumist osa silindrist, tuli eemaldada küljekarp, õhufilter, karbuss jne... See selleks. Saime vanad rõngad kätte ja panime uued asemele, vanad kinnikõrbend !papist! tihendid sai lahti roogitud ja tutikad asemele pandud, mootor kokku ja asi ants. Siis bensukraan ka külge, vanal polnud ühtegi tihendit ja lekkis mis kole. Käivitasin siis mootori. Hoopis teised hääled, kuigi ei saanud arugi, et need vanad rõngad oleks väga läbi olnud... algul siis lasin tal koha peal nurruda, siis tegin madalatel pööretel mõne ringi ka.. kõik nagu tundus korras olevat, kuid oh seda üllatust, kui tagasi jõudsin - kraani kinni ei pannud, järsku vend märkab, et bena tilgub karpast.... ruttu siis kraan kinni, suht palju juba oli välja jooksnud.. hakkasin siis uurima, kust see bena tuleb.. jälle kogu värgendus laiali ja uurima... Selgus, et sellel Pacco karburaatoril on ikka õudselt huvitav ehitus ja väga tsemel süsteemid.... [See, kes oma silmaga on näinud, saab aru, millest räägin...] ühesõnaga seal olid igasugused "õhutusaugud" vms, ujukipaagis siis nimelt... ja kohe põhja all täpselt, sealt see bena siis välja jooksis rõõmasasti... [lisan mingi selgitava joonistuse...].. aga jah.. siis natuke ragistasin ajukest, sain teada et selle augukese mõte seal peaks olema "täistõmbamise" vältimine.... vist.... aga jah, pena on kallis, sestap sain hakkama sellise asjaga, et topisin punni ette sinna aukuToungue kuidu nagu okei, aga jah... nüüd vist enam nii kiirelt tuure ei kogu kui enne... elame-näeme...
Muuseas: sain parempoolsest suunatulest ka jagu:S [eelnevalt olid murdnud vaskapoolne suunakas ja tagatuli, mis nüüdseks on tagasi keevitatud].... Tuleb naabri juurde keevitama sõita kunagi... imelikud kinnitused...
Egas midagi, hääd veeremist!
matu
terw.
nii siis et sikkel oli mingi aeg korras täitsa ja töötas.. aga siis mingi päev järsku lõi mingi kolksu sisse.. st. et kui sõidad, ükskõik mis käiguga, on selline kolin vms, nagu mingid hammakas jookseks üksteise vastu vms,... vabakäigul tuure andes on kõik ok, seega ei ole asi silindris ja tema sõprades arvatavasti.
kahtlustasin siis käimakasti jama võui midagi sealtkandist. Seda kinnitas veel asjaolu, et käimalöömisvänt jeblab - kui lööd vänta, on selline hääl, nagu jookseks hammastelt maha vms... lasin siis õli välja ja võtsin selle käigukasti kaane lahti. Huvitav pilt avanes, pole varem kunagi uurinud seda osa siklist. igatahes oli värk nii, et see "tagumine osa vändast", see kus on mingi "tasapinnalise koonuse" kujuline hammakas vms.... vot see oli oma õigest kohast välja liikunud. (vt. joonist: [attachment=24013]).
aga jah, siis panin ta sinna õigesse kohta tagasi, "vedru" küll hoidis natuke imelikult seda seal millegipärast, aga ei hakianud süvenema, kiire oliToungue veel avastasin seda, et sidurikett oli suht lõtv (kas peabki olema?) ning hammasratas, mis seda siduriketi seal edasi veab... no hambaid poole ollagi, täitsa kumerad "nukid".. peabki olema selline "hammakas" seal?
enivei, ladusin sis kokku tagasi, aga ikka sama jama:S kiire oli ka ja
Mina arvan seda ,et pacco on ikkagi originaal karpa ,kuna endal samasugune peal.
Lehti: 1 2