automoto.ee foorumid

Täisversioon: Ikarus, osa 5
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
oxygen Kirjutas:
valdo Kirjutas:
EdR Kirjutas:Sai see Hallistes olev Ikarus 250 nr 207AAP eile lõpuks endale ära lohistatud.
Soovin Sulle õnne väärt ostu puhul!
Soovin minagi õnne unistuse täitumise puhul. Nii huvi pärast küsin, et millised on edasised plaanid?

Soovin minagi õnne! Wink
Tore on olnud lugeda ja jälgida neid püüdlusi hankida omale Ikarus Smile
See lugu sai siis ilusa lõpu Wink
Tore ,et Sa said oma unistuse teoks, palun ainult ,ära nüüd surema hakka.
EdR Kirjutas:Panen ühe väikse videoklipi sellest 207AAP proovisõidust 1. oktoobril http://www.speedyshare.com/552327290.html See oli mul esimene kord peale 15-aastast vaheaega jälle Ikarus 250-ga sõita. Sai väike ots Halliste kiriku juurde ja tagasi tookord tehtud.
This file has been deleted for the following reason: too old. Vastab mulle.
EdR Kirjutas:Panen ühe väikse videoklipi sellest 207AAP proovisõidust 1. oktoobril 552327290.html See oli mul esimene kord peale 15-aastast vaheaega jälle Ikarus 250-ga sõita. Sai väike ots Halliste kiriku juurde ja tagasi tookord tehtud.

http://www.speedyshare.com/ pead uuesti üles viskama
Muuseas sai minnes Viljandist läbi sõidetud ja uuritud seal seisnud baar-Ikarusest. See algselt olnud Pärnu bussipargi buss ja vl. aasta 1982. Müüdi maha eelmine aasta kevad,arvelt oli maha võetud. See buss peaks praegu paiknema Viljandi lähedal (kui ta veel üldse alles on).
Ahah! Ühinen siinkohal õnnitlejatega.
Enda vanu Sotsialistlike Põllumajandusi lapates avastasin midagi huvitavat ka Ikaruse-fännideleSmile

[attachment=24481][attachment=24485]
Täiendasin veidi oma eelmist postitust.
Aga bussi number? Kas originaalpildil on näha?
Piltidel on üks segadusseajav lause. Nimelt olla selvekauplus ehitatud "pikamaaliikurist Ikarus 260". Öelge nüüd, keegi teadjam hing, kas 260 mitte ei olnud see "lõõtsata kollane" ehk siis lühike linnaliinibuss? Ja pikamaabussid olid minu teadmisi mööda 25*?
Pikamaa kohta ei tea, aga 260 oli ka linnalähi variante olemas.
oxygen Kirjutas:Pikamaa kohta ei tea, aga 260 oli ka linnalähi variante olemas.

Pikamaa-bussid ongi turist-tüüpi. Ikarused siis 250,255,256.
Linna- ja linnalähi bussid on Ikarus 260.

Seal teisel pildil on ennem tegemist vana Ikarus 250-ga,mitte 260-ga. Ju siis artikkli autor ei teadnud ise ka midagi...
Kauplusbusse sai teha ainult keskmootoritega Ikarus-260 modifikatsioonidest, kuna need tehti tagaseinas olevate laadimisustega, aga maaliini Ikarused olid ju tagamootoritega
Jah,täitsa õigus,seda ma ei arvestanud! Turistid on tagamootoriga aga vaatasin hoopis uste järgi.
Miskipärast kaldun arwama ,et tegu siiski 260 baasil ehitatud bussiga.Esiteks liiga suur vahe esiukse ja esimese külgakna vahel,teiseks keskmine uks.Ei tahaks hästi uskuda ,et see uks lihtsalt keskele tehti.Ma ei tea kas Tapal on weel alles kunagise bussijuhi poolt ümberehitatud 260.Tollel oli alles jäetud vaid esimene ja keskmine voltuks.Tagumine oli aga aknaks tehtud.Ja kusjuures väga meisterlikult,pidasin seda algul mingiks senitundmata 260 wariandiks.Pargi omaniku jutust selgus tõde.Regardmanil peaks pildid ka olema ja teades teda lisab ta ka midagi.
Lisaks veel ,et 250 olid pikad aknad aga jälle oma postitusega hiljaks jäänud.
EdR Kirjutas:Jah,täitsa õigus,seda ma ei arvestanud! Turistid on tagamootoriga aga vaatasin hoopis uste järgi.
Uste järgi pole mõtet kunagi vaadata. Need lisati kuidas-kunagi.
Rapla kandis sõitis ka veel mõni aasta tagasi kollane 260.Alumine osa kuni akendeni üle värvitud.Tollel ka esiuks 250 oma ,teised voltuksed.Teenindas õpilasliine.Ise nägin teda kõige rohkem Rapla -Raikküla liinil.Sellest bussist vist kunagi juba juttu olnud.
620-linnabuss,55Lux-linnadevaheline mõlemal oli Csepeli mootor 6R ,kuid erinesid silindri läbimõõdu (ja ka töömahu poolest).250-linnadevaheline 12m kerega,255-linnadevaheline 10,9m kerega.Mõlemal oli juba RABA-MAN D2156HMU6 6ne rida lamavmootor taga.260-3ukseline oli linnabuss ja 2ukseline linnalähisbuss,neil oli mootor juba keskel,erinesid seest istmete hulga ja paigutuse poolest,linnalähisbussi tagasilla red.oli kiirem.280-lõõtsbuss 16,5 m kerega.Esimesed bussid,mis Eestisse tulid,olid inglise amortidega ja Yokohama kummidega, käigukast oli 5käiguline.
Kas kellelgi pilte kunagisest Meditsiinitehnikale kuulunud 630?. Just pilte 70 aastatest kui see buss tollase Med tehnika hoowil seisis(sääl praegu Volvo LKW teenindus).Minu teada ainuke üleni valge Ikarus.Oleks tänulik kui keegi aitaks.620 oli punased ,sinised,rohelised ,hallid.Kõigil valged katused (va eespoolkirjeldatud kollase katusega buss)ja oli ka üks kollase keskosaga 620.LUXe mäletan ka vaid kolmes toonis ,enamus punased ,sekka ka halle ja rohelisi(viimati nimetatuid Tallinnas polnud).
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49