automoto.ee foorumid

Täisversioon: Ikarus, osa 5
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
(30-04-2009, 19:29 PM)EdR Kirjutas: [ -> ]
(30-04-2009, 17:01 PM)Regardman Kirjutas: [ -> ]Aga siin tundub üks seni mitte teada olev buss olema: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html .

Ikarus-255. Vanat tüüpi (suure reisijateuksega).
Pigem ikka 250 - järeldatud akende pikkuse põhjal.
(07-05-2009, 00:58 AM)XTA Kirjutas: [ -> ]
(30-04-2009, 19:29 PM)EdR Kirjutas: [ -> ]
(30-04-2009, 17:01 PM)Regardman Kirjutas: [ -> ]Aga siin tundub üks seni mitte teada olev buss olema: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html .

Ikarus-255. Vanat tüüpi (suure reisijateuksega).
Pigem ikka 250 - järeldatud akende pikkuse põhjal.

Ma vaatasin küljeliistude järgi. Ainult 255-l olen näinud liisturingi,mis rattakoobaste kohal katkevad. 250 ja 256 jookseb liisturing kõrgemal ja tiivakoobas enam ette ei jää.
On nüüdseks teada ka selle bussi asukoht? Kui jah siis vastus minule privasse.
Ikarus-260 (288ARV) on müügis http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Kui on huvitatuid-on olemas Tartu Ikaruste küljenumbrid nii Vene- kui Eesti-ajal.
Tolledest wanadest numbrisrifdidest (Tallinnas olid wist samasugused) huwitatud küll.Palun anna priwas täpsemalt teada.
Igaks juhuks küsin,kas sain õigesti aru. Lugesin eile üht 2004.a postitust ja ei leidnud,kas sellele vastati.Sain aru,et küsiti Tartu Ikaruste küljenumbrite kohta,mis 90-ndate algul ära muudeti.Nt tollel hetkel vanim 639 (1983.a buss) sai numbri 01.see toimus augustis 1994.
Endal oleks ka 1 küsimus.miks Vene ajal ja ka 90ndate alguses peale kap.remonti said bussid [pean silmas maaliini-Ikaruse,linnaliini omadel oli vaid nn T-1 JA T-2] endale uue numbri,st riikliku numbrimärgi?
(10-05-2009, 13:16 PM)markot Kirjutas: [ -> ]Igaks juhuks küsin,kas sain õigesti aru. Lugesin eile üht 2004.a postitust ja ei leidnud,kas sellele vastati.Sain aru,et küsiti Tartu Ikaruste küljenumbrite kohta,mis 90-ndate algul ära muudeti.Nt tollel hetkel vanim 639 (1983.a buss) sai numbri 01.see toimus augustis 1994.
Endal oleks ka 1 küsimus.miks Vene ajal ja ka 90ndate alguses peale kap.remonti said bussid [pean silmas maaliini-Ikaruse,linnaliini omadel oli vaid nn T-1 JA T-2] endale uue numbri,st riikliku numbrimärgi?
See ümbernummerdus on kõik olemas.
Aga selle viimase küsimusega on targem pöörduda foorum.ytra.eu portaali.
288ARV Ikarus-260 jõudis otsaga Kuusakoski. Täna oli veel Tallinnas Betooni tn veel aia taga. Ex. TAK-i 1054 Kuulsusetu lõpp http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/49828679
Kui reg number on välja antud 2003a. siis sai see peale TAK-i uue omaniku käes vaid ühe aastakese sõita. 2004 kuni tänaseni pole tehnilist ülevaatust tehtud.
Originaalis paistis tal olevat sinivalge värv,nagu uuematel turistiseeria Ikarustel,sammuti oleva all kiire sild ja käigukast.
Lammutusteemast kõrvale.
Ärge mind lolli küsimuse pärast teibasse ajage, aga mida näitab Ikaruste tüübinumbri taga see väiksem number? Näiteks kui ühes teatud kohas oli kirjas, et Tallinna bussipargis taastatud 260 pidi olema Ikarus 260.36, siis üks mees ütles, et pidi hoopis 260.37 olema. Milles seisneb nende kahe erinevus?
(22-05-2009, 09:48 AM)oxygen Kirjutas: [ -> ]Lammutusteemast kõrvale.
Ärge mind lolli küsimuse pärast teibasse ajage, aga mida näitab Ikaruste tüübinumbri taga see väiksem number? Näiteks kui ühes teatud kohas oli kirjas, et Tallinna bussipargis taastatud 260 pidi olema Ikarus 260.36, siis üks mees ütles, et pidi hoopis 260.37 olema. Milles seisneb nende kahe erinevus?

http://hu.wikipedia.org/wiki/Ikarus_260
Kui vaid seda keel panimaitaks. Aga Google tõlgib, ehk saad miski vastuse. Smile
(22-05-2009, 22:04 PM)Regardman Kirjutas: [ -> ]
(22-05-2009, 09:48 AM)oxygen Kirjutas: [ -> ]Lammutusteemast kõrvale.
Ärge mind lolli küsimuse pärast teibasse ajage, aga mida näitab Ikaruste tüübinumbri taga see väiksem number? Näiteks kui ühes teatud kohas oli kirjas, et Tallinna bussipargis taastatud 260 pidi olema Ikarus 260.36, siis üks mees ütles, et pidi hoopis 260.37 olema. Milles seisneb nende kahe erinevus?
http://hu.wikipedia.org/wiki/Ikarus_260
Kui vaid seda keel panimaitaks. Aga Google tõlgib, ehk saad miski vastuse. Smile
Nii palju kui mina asjadest aru saan, siis on tootmisaasta vahe: '84 ja edasi on siis .37, enne seda oli .36. Mootori kood ka erinev olevat, aga seda, mida "T" koodi lõpus juurde annab, ei tea.

Aga mitte seda ei tahtnud ma tegelikult öelda. Tahtsin küsida, et kas nende viimaste Õigete Ikaaride (260/280) tootmine on praeguseks lõpetatud või käib nende tegemine ikka veel edasi? Ühes kohas on kirjas, et 2003 pandi äri kinni, teine ütleb, et 2006 veel toodeti, kolmas ütleb, et mine praegugi poodi ja osta... Mõni allikas selle kohta oleks ka päris vahva, kui kellelgi on Smile
(23-05-2009, 22:07 PM)41Degree Kirjutas: [ -> ]
(22-05-2009, 22:04 PM)Regardman Kirjutas: [ -> ]
(22-05-2009, 09:48 AM)oxygen Kirjutas: [ -> ]Lammutusteemast kõrvale.
Ärge mind lolli küsimuse pärast teibasse ajage, aga mida näitab Ikaruste tüübinumbri taga see väiksem number? Näiteks kui ühes teatud kohas oli kirjas, et Tallinna bussipargis taastatud 260 pidi olema Ikarus 260.36, siis üks mees ütles, et pidi hoopis 260.37 olema. Milles seisneb nende kahe erinevus?
http://hu.wikipedia.org/wiki/Ikarus_260
Kui vaid seda keel panimaitaks. Aga Google tõlgib, ehk saad miski vastuse. Smile
Nii palju kui mina asjadest aru saan, siis on tootmisaasta vahe: '84 ja edasi on siis .37, enne seda oli .36. Mootori kood ka erinev olevat, aga seda, mida "T" koodi lõpus juurde annab, ei tea.

Aga mitte seda ei tahtnud ma tegelikult öelda. Tahtsin küsida, et kas nende viimaste Õigete Ikaaride (260/280) tootmine on praeguseks lõpetatud või käib nende tegemine ikka veel edasi? Ühes kohas on kirjas, et 2003 pandi äri kinni, teine ütleb, et 2006 veel toodeti, kolmas ütleb, et mine praegugi poodi ja osta... Mõni allikas selle kohta oleks ka päris vahva, kui kellelgi on Smile
2002. pandi äri kinni. Senini toodeti sisuliselt ikka vana kerega busse, mille esi- ja tagatuled olid ainult disainiuuendust saanud.
[Pilt: 1939268.jpg]
[Pilt: HAE-195_ikC60.jpg]
[Pilt: HAE-194_ikC80.jpg]
[Pilt: Digital_billeder_Sony_7078.jpg]
Kas Ikaruse üldse enam toodetakse? Olen saanud erinevaid arvamusi ja pole see siiani selge.
Midagi mingil kujul vist ikka toodetakse. Riias on kõige uuemad 2006. aasta väiksed Ikarused. Pildil on samasugune 2004. aasta buss.
Viimane Ikarus-buss valmis 11. detsembril 2007. Praegu valmistatakse vaid varuosi.
http://de.wikipedia.org/wiki/Ikarus_(Aut...ersteller)
(30-05-2009, 20:24 PM)Regardman Kirjutas: [ -> ]http://gallery.miniaturmodelle.net/displ...p?album=86

Olen ainuke kes mingi albumi errori saab?
Rakvere Ikarus 260 on kolast tüjaks tassitud,ei tea kas on mingid plaanid omanikul bussiga?
Hiljuti sai Valgevenes käidud, seal nägin sellist pilti, et maaliini ikarusel (mudelit ma ei tea, aga no see versioon mis eest õhuuksega ja alt valge ülevalt punane) oli jäiga ühenduslüliga slepis suht tänapäevane võibolla max. 10a. vana reisibuss. See käis maanteel nii kiiresti , et pildistada ei jõudnud. Aga siiski jõudsin märgata vaid niipalju, et ikarus ei olnud mingi tehnoabi buss, kuna istmete seljatoed paistsid.
(24-05-2009, 18:59 PM)oxygen Kirjutas: [ -> ]Midagi mingil kujul vist ikka toodetakse. Riias on kõige uuemad 2006. aasta väiksed Ikarused. Pildil on samasugune 2004. aasta buss.

Riias mainiti ka et neid enam ei toodeta vist.
Kas see üritus toimus äkki AS Elar egiidi all? Kui buss Saksas käis, pidi tal ka Eesti registrimärk olema. Praegu leidsin ühe variandina 424AAU, mis oli Tartus


Täpselt nii oligi As Elar-ile kuulus see buss jah , bussijuht oli Ülo nimeline meesterahvas kui mu mälu mind ei peta. Reg.numbri kohta ei saa kindlalt väita kas oli see või ei.
Sai ka mööduvalt Tartumaal ära nähtud üks Ikarus, millest vast paljud teavad. Aga kas on teada ka selle ajalugu?
http://fotoalbum.ee/photos/Albu-tbh/54947287
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49