04-12-2009, 19:24 PM
(03-12-2009, 23:07 PM)geooon Kirjutas: [ -> ]Tehasenumber saadud Läti liikluskindlustusfondi (LTAB) päringu teel: http://www.ltab.lv/sbweb/zaudatl.do
Jõudis lõpuks kohale.
(03-12-2009, 23:07 PM)geooon Kirjutas: [ -> ]Tehasenumber saadud Läti liikluskindlustusfondi (LTAB) päringu teel: http://www.ltab.lv/sbweb/zaudatl.do
(12-12-2009, 14:48 PM)SarveMurdja Kirjutas: [ -> ]Kas kellegil avariiliste Ikaruside kohta galeriid ei juhtu olema?
(18-09-2006, 20:11 PM)Regardman Kirjutas: [ -> ]mustninja Kirjutas:Ei müü, tüüp suvel igatahes tegi bussil küljel remonti, pani uued plekid peale.EdR Kirjutas:Helista Vello Alvele, ehk müüb enda oma äraRegardman Kirjutas:Kas EdR seda roostehunnikut tahab ?See "roostehunnik" jääb ilmselt viimaseks võimaluseks.
Aga mida teeb Otepääl see endine Trakmaini punavalge 256? Mis tal viga on? Arvelt on see maha ilmselt võetud aga välja näeb hea.
Viljandimaal Hallistes on üks,Tallinnas Veerenni kandis sinivalge rape... Kus veel,mida osta võimalik on?
(08-02-2010, 16:58 PM)Regardman Kirjutas: [ -> ]Üllatus Ukrainast!
Liikunud see hambravikabinet veel hiljaaegu.
http://i48.tinypic.com/21nnk9c.jpg
http://i48.tinypic.com/2v0omfp.jpg
(08-02-2010, 16:58 PM)Regardman Kirjutas: [ -> ]Üllatus Ukrainast!
Liikunud see hambravikabinet veel hiljaaegu.
http://i48.tinypic.com/21nnk9c.jpg
http://i48.tinypic.com/2v0omfp.jpg
(30-05-2010, 14:58 PM)Edel Kirjutas: [ -> ]Kes juhtus eile nägema Kanal 2 pealt "Sigade revolutsiooni" siis seal alguses näitas punast Ikarus-250 (või 255)-te. Käsiajamiga suur uks oli iseloomulik vanematele (kuni 1980a. valmistatud) isenditele. Et film kajastas aastat 1986 ja filmitud 2004a. siis huvitaks,kelle Ikarust kasutati filmivõtteks? Kellel võis siis sel ajal töövalmis punavalge 70-te Ikarus olla? Kaadrid olid napid,et sealt midagi olulist näha. T-Team Transi 255 ilmselt langeb välja, Värska oma sammuti. Näitas parempoolset külge koos uksega ja korra salongivaadet.Minuteada oli see Trakmaini buss seal filmis, varasem Valga AB 928.
2004a. polnud selle ajastu töövalmis Ikaruseid just palju alles.
(30-05-2010, 21:26 PM)Regardman Kirjutas: [ -> ]Aga eile tuvastatud kahe "akvaariumi" viimane pensionipõlv. Pärinevad kolhoosist "Koit", üks neist eriti varajane 1973. a. Ikarus 250.09, teine Ikarus 250.12.
(31-05-2010, 19:27 PM)Edel Kirjutas: [ -> ]No vat,vahel tuleb Eestimaa pealt ikka üllatusi välja. Mõlemid siis vanat tüüpi armatuuriga. Piltidelt pole näha,palju neid sildasid-mootoreid-armatuure neil säilinud on või ongi ainult paljad kered?Salongid on tühjaks tehtud. Tehniline osa samuti eemaldet.
Teine 250.09 vrakk on (kui ongi enam?) Värskas,ka 1973a. aga kere numbri järgi vanem ja 1-uksega.
Sigade Revolutsiooni klipp http://www.youtube.com/watch?v=prec4zmOTeA Regardil õigus,ikka uuema kerega Ikarus ja ka istmedki pärinevad 80te teisest poolest. Siis Ikka Trakmaini 265AAN.
(31-05-2010, 14:55 PM)Regardman Kirjutas: [ -> ]