automoto.ee foorumid

Täisversioon: Ikarus, osa 5
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
(03-12-2009, 23:07 PM)geooon Kirjutas: [ -> ]Tehasenumber saadud Läti liikluskindlustusfondi (LTAB) päringu teel: http://www.ltab.lv/sbweb/zaudatl.do

Jõudis lõpuks kohale.
Täpsustuseks Tartu linnaliini-Ikaruste kohta.678 oligi vana,sirge armatuuriga buss,kanti maha peale õnnetut avariid 1987.a alguses.Suured aknad on alates bussist 44[1785EAI].Mustad torud ja uued kabiinid on alates 640 [2596EAH].Hilisematel bussidel panid juhid ise ka hingedel ukse või täiesti vana kollase kabiiini.Esimene uksevahetaja oli 651,kabiinivahetajat ei mäleta.
Kas kellegil avariiliste Ikaruside kohta galeriid ei juhtu olema?
(12-12-2009, 14:48 PM)SarveMurdja Kirjutas: [ -> ]Kas kellegil avariiliste Ikaruside kohta galeriid ei juhtu olema?

Üksikuid pilte siin-seal galeriides leidub.

Aga mis ülessanne on pildil punasega märgitud detailil? Asub summutaja küljes.
Selle jubina nimi on mägipidur.Hea ja kasulik asi.Juhtimise klapp on roolisamba juures põrandal.Sulgeb summuti ja tõmbab gaasi maha.
Mootor aeglustab korralikult nii et tavasõidul pole pidurdada muud moodi
vajagi,kui ainult päris lõplikult seisma jäämiseks.
(18-09-2006, 20:11 PM)Regardman Kirjutas: [ -> ]
mustninja Kirjutas:
EdR Kirjutas:
Regardman Kirjutas:Kas EdR seda roostehunnikut tahab ?
See "roostehunnik" jääb ilmselt viimaseks võimaluseks.
Aga mida teeb Otepääl see endine Trakmaini punavalge 256? Mis tal viga on? Arvelt on see maha ilmselt võetud aga välja näeb hea.
Viljandimaal Hallistes on üks,Tallinnas Veerenni kandis sinivalge rape... Kus veel,mida osta võimalik on?
Helista Vello Alvele, ehk müüb enda oma ära
Ei müü, tüüp suvel igatahes tegi bussil küljel remonti, pani uued plekid peale.

Jajah ta tegigi, praegugi vaatab paljas karkass vastu.
Üllatus Ukrainast!
Liikunud see hambravikabinet veel hiljaaegu.
http://i48.tinypic.com/21nnk9c.jpg
http://i48.tinypic.com/2v0omfp.jpg
Kaugewõitu ära toomiseks.Aga iseenessest lahe leid.
(08-02-2010, 16:58 PM)Regardman Kirjutas: [ -> ]Üllatus Ukrainast!
Liikunud see hambravikabinet veel hiljaaegu.
http://i48.tinypic.com/21nnk9c.jpg
http://i48.tinypic.com/2v0omfp.jpg

Riigi vaesus säilitab vahel ka vanatehnikast uunikume (vrd nt Kuuba ameerika autode park).

Loodetavasti on Ukraina riigil nüüd, mil elujärg juba veidi teisem, oidu see buss säilitada ja päästa.
Kunagine OÜ Rapla Veod ja Nõmme Kõrtsi Ikarus 260.37 (395AIT).
http://i49.tinypic.com/qx9tzo.jpg

Praeguseks vist enam alles ei ole kusagil?
(08-02-2010, 16:58 PM)Regardman Kirjutas: [ -> ]Üllatus Ukrainast!
Liikunud see hambravikabinet veel hiljaaegu.
http://i48.tinypic.com/21nnk9c.jpg
http://i48.tinypic.com/2v0omfp.jpg

Kas praeguse omaniku on ka teada?
Kas mõnel ikkarifännil äkki on üle pagasniku luugi tuge,vastu pakkuda tagatulesid.Paar tükki oleks tore,aga kui saaks ühegi.
Viljandimaal Valma lähedal oli veel suvel üks kollane Ikarus seismas põllu peal. Linnaliini moodi nägi välja.
Kes juhtus eile nägema Kanal 2 pealt "Sigade revolutsiooni" siis seal alguses näitas punast Ikarus-250 (või 255)-te. Käsiajamiga suur uks oli iseloomulik vanematele (kuni 1980a. valmistatud) isenditele. Et film kajastas aastat 1986 ja filmitud 2004a. siis huvitaks,kelle Ikarust kasutati filmivõtteks? Kellel võis siis sel ajal töövalmis punavalge 70-te Ikarus olla? Kaadrid olid napid,et sealt midagi olulist näha. T-Team Transi 255 ilmselt langeb välja, Värska oma sammuti. Näitas parempoolset külge koos uksega ja korra salongivaadet.
2004a. polnud selle ajastu töövalmis Ikaruseid just palju alles.
(30-05-2010, 14:58 PM)Edel Kirjutas: [ -> ]Kes juhtus eile nägema Kanal 2 pealt "Sigade revolutsiooni" siis seal alguses näitas punast Ikarus-250 (või 255)-te. Käsiajamiga suur uks oli iseloomulik vanematele (kuni 1980a. valmistatud) isenditele. Et film kajastas aastat 1986 ja filmitud 2004a. siis huvitaks,kelle Ikarust kasutati filmivõtteks? Kellel võis siis sel ajal töövalmis punavalge 70-te Ikarus olla? Kaadrid olid napid,et sealt midagi olulist näha. T-Team Transi 255 ilmselt langeb välja, Värska oma sammuti. Näitas parempoolset külge koos uksega ja korra salongivaadet.
2004a. polnud selle ajastu töövalmis Ikaruseid just palju alles.
Minuteada oli see Trakmaini buss seal filmis, varasem Valga AB 928.

Aga eile tuvastatud kahe "akvaariumi" viimane pensionipõlv. Pärinevad kolhoosist "Koit", üks neist eriti varajane 1973. a. Ikarus 250.09, teine Ikarus 250.12.
(30-05-2010, 21:26 PM)Regardman Kirjutas: [ -> ]Aga eile tuvastatud kahe "akvaariumi" viimane pensionipõlv. Pärinevad kolhoosist "Koit", üks neist eriti varajane 1973. a. Ikarus 250.09, teine Ikarus 250.12.

[Pilt: IMG_4196.jpg][Pilt: IMG_4214.jpg][Pilt: IMG_4199.jpg]

[Pilt: IMG_4235.jpg][Pilt: IMG_4212.jpg]
No vat,vahel tuleb Eestimaa pealt ikka üllatusi välja. Mõlemid siis vanat tüüpi armatuuriga. Piltidelt pole näha,palju neid sildasid-mootoreid-armatuure neil säilinud on või ongi ainult paljad kered?
Teine 250.09 vrakk on (kui ongi enam?) Värskas,ka 1973a. aga kere numbri järgi vanem ja 1-uksega.

Sigade Revolutsiooni klipp http://www.youtube.com/watch?v=prec4zmOTeA Regardil õigus,ikka uuema kerega Ikarus ja ka istmedki pärinevad 80te teisest poolest. Siis Ikka Trakmaini 265AAN.
(31-05-2010, 19:27 PM)Edel Kirjutas: [ -> ]No vat,vahel tuleb Eestimaa pealt ikka üllatusi välja. Mõlemid siis vanat tüüpi armatuuriga. Piltidelt pole näha,palju neid sildasid-mootoreid-armatuure neil säilinud on või ongi ainult paljad kered?
Teine 250.09 vrakk on (kui ongi enam?) Värskas,ka 1973a. aga kere numbri järgi vanem ja 1-uksega.

Sigade Revolutsiooni klipp http://www.youtube.com/watch?v=prec4zmOTeA Regardil õigus,ikka uuema kerega Ikarus ja ka istmedki pärinevad 80te teisest poolest. Siis Ikka Trakmaini 265AAN.
Salongid on tühjaks tehtud. Tehniline osa samuti eemaldet.
(31-05-2010, 14:55 PM)Regardman Kirjutas: [ -> ][Pilt: IMG_4196.jpg]
[Pilt: IMG_4214.jpg]

See on küll 255.
Ka värvikombinatsioon viitab päris esimestele 255tele - olid pealt valged ja alt punased. See "250" esikandlel on ilmselt hilisem isearetus. Ent asja muudab kahtlaseks hoopis muud näitav tehaseplaat.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49