automoto.ee foorumid

Täisversioon: Ikarus, osa 5
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Huvitav,et roostet ei paista tal kusagil olevat. Ilmselt ei seisa ta just väga kaua väljas.
Värskas käidud ja nii mõndagi selgunud. Garaazis seisev Ikarus 250 on reg tunnistuse järgi vl aastaga 1969 kuid "pirkal" 1976,viimane teh. ülevaatus lõppes 1995a ja peale seda sõidus käinud pole. 5 aastat tagasi sõideti territooriumil ühest garaazist teise ning peale seda seisab.
Buss on müüa. Omanik seda alla 20 000EEK ei tahtnud saada.
Õuepeal teine 250 vrakk,vl aasta "pirka" järgi 1973 ning omaniku sõnul seisnud seal kohapeal juba ~20aastat,salong tühjaks roogitud kuid mootor on peal.
Värska ligidalt avastatud kollane Ikarus 260,sees veel kollane suur juhikabiin,ilmselt enne 1984a. valmistatud buss.
Vaatasin täna hommikul,et lennujaamas on Ikarus asukohta muutnud ja hoopis Tartu mnt-le lähemale toodud.
Leidsin netist sellise pildi. Uuema värviskeemiga,kuid sinise asemel hoopis punane. Kas tehases värviti lisaks sinisele ka punaseks?
Sillamäel on ka üks Ikarus, kuu aega tagasi sõitis igatahes.Punast värvi ja pehmete istmetega, vist 250 , aga kindel ei ole. Lähitulevikus läheb see müüki või vanarauaks. Kui kellelgi on huvi, siis täpsem info PM. Omanik on normaalne mees, aga ilmselt tahab raha saada , annetemise variandi peale eriti ei loodaks.
kas kuskil mõni enam-vähem kerega lõõtsaga Ikarus( 280?) kah järgi on. Sisu ja tehnika ei ole niiväga olulised, peaasi, et transportimist kannataks. Raha käiks selle eest välja hästi.
Harutee oma on. http://www.pildialbum.org/pilt.php?id=498947
See on ka ainuke
hqs Kirjutas:kas kuskil mõni enam-vähem kerega lõõtsaga Ikarus( 280?) kah järgi on. Sisu ja tehnika ei ole niiväga olulised, peaasi, et transportimist kannataks. Raha käiks selle eest välja hästi.

Äkki räägid, mis eesmärgil huvi tunned? Plaan eluvaim sisse puhuda/midagi huvitavat ehitada?
Iseenesest mootorita(pead ei anna) 280 seisab Rebasel,ülesõidu juures kuhu põlenud D1 kinni jäiBig Grin
Olen veduriiga mööda põrutand,pole õrna aimugi,kas kahte sektsiooni kokku pookida annab üldse.
Eks keegi siit on vaatamaski käind,teavad rääkida.
2TE116 Kirjutas:Iseenesest mootorita(pead ei anna) 280 seisab Rebasel,ülesõidu juures kuhu põlenud D1 kinni jäiBig Grin
Olen veduriiga mööda põrutand,pole õrna aimugi,kas kahte sektsiooni kokku pookida annab üldse.
Eks keegi siit on vaatamaski käind,teavad rääkida.
On ehk Rebase 280-st pilte. Harutee esiosa taisteb lapitud-teibitud olema, on ehk Rebase oma parem?Rolleyes
k2sipidur Kirjutas:
2TE116 Kirjutas:Iseenesest mootorita(pead ei anna) 280 seisab Rebasel,ülesõidu juures kuhu põlenud D1 kinni jäiBig Grin
Olen veduriiga mööda põrutand,pole õrna aimugi,kas kahte sektsiooni kokku pookida annab üldse.
Eks keegi siit on vaatamaski käind,teavad rääkida.
On ehk Rebase 280-st pilte. Harutee esiosa taisteb lapitud-teibitud olema, on ehk Rebase oma parem?Rolleyes
Seest on aga tühi-mootoriga sektsioonis on kanala,aga tglt saaks sellest Harutee omast ja Rebase omast ägeda pilli kokku panna küll.Kas harutee oma liigub?
Suvel seal Haruteel Ikaruse juures olevad taadid väitsid olevat bussi paugupilliks.Paraku puuduvad bussil akud ei saanud proovida muu välisel vaatlusel enam vähem.
Kas keegi on kuulnud täpsemalt seda lugu ?

Nimelt olla 15. aasta eest vaja viia mingisugused kaitseväelased Tartust Tallinna aga transporti ei olnud. Lahendus leiti sellega, et peatati keset tänavat Tartus üks 5. liini Ikarus ja pikk sõit algaski.
Regardman Kirjutas:Kas keegi on kuulnud täpsemalt seda lugu ?

Nimelt olla 15. aasta eest vaja viia mingisugused kaitseväelased Tartust Tallinna aga transporti ei olnud. Lahendus leiti sellega, et peatati keset tänavat Tartus üks 5. liini Ikarus ja pikk sõit algaski.  
See oli mässu aeg. Siis oli kõik lubatud. Mindi telemaja kaitsma
Regardman Kirjutas:Nimelt olla 15. aasta eest vaja viia mingisugused kaitseväelased Tartust Tallinna aga transporti ei olnud. Lahendus leiti sellega, et peatati keset tänavat Tartus üks 5. liini Ikarus ja pikk sõit algaski.  

Tegu oli 1991. aasta augusti Moskva putši ajaga, kus Eestis püüti kõiki võimalikke inimesi mobiliseerida telemaja, raadiomaja jt objektide kaitsele. Tegu oli muide kodukaitsjatega, mingit armeed ega kaitseväge Eestil tollal veel ei olnud. Tegelikult siis - vabatahtlikega.
Tea, kas see on siit läbi käinud? - Ikarus 256 Cabrio
http://budapest4you.hu/gfx_up/news_gfx/a...133652.jpg
Sel "bussifirmal" miskine weebisait ka: www.barbiebus.hu . Sai siis 2002.a suvel Ikaruse kodumaal käidud ja ülaltoodud objekti reklaamlipik kaasa toodud, mis nüüd muude paberite seast taas välja tuli. Barbie-Ikarust elusuuruses siiski ei näinud.
XTA Kirjutas:Tea, kas see on siit läbi käinud? - Ikarus 256 Cabrio
http://budapest4you.hu/gfx_up/news_gfx/a...133652.jpg
Sel "bussifirmal" miskine weebisait ka: www.barbiebus.hu . Sai siis 2002.a suvel Ikaruse kodumaal käidud ja ülaltoodud objekti reklaamlipik kaasa toodud, mis nüüd muude paberite seast taas välja tuli. Barbie-Ikarust elusuuruses siiski ei näinud.
See suvi sai seda nähtud, võrreldes selle pildiga olid mõned rootstetäpid allosas, muidu täitsa ok nägi välja, krt mul pilti ei ole, ehk sõbral on, kes kaasas käis.
Sellel Barbi bussil tunduvad ees Škoda veljed olema.
http://oxygen.pri.ee/displayimage.php?album=4&pos=10
Vaadake seda saiti: http://tavolsag.fw.hu/ Sealt leiab Ikarus 260 ja 280 videosid. Vaadake ja meenutage!