automoto.ee foorumid

Täisversioon: Planeta 5 ei lähe pöördesse.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Jaasus

Probleem seisnebki selles et masin ei lähe lihtsalt pöördesse, lödiseb väga väikese pöörde peal ning võimu pole. Sädet igatpidi häälestanud aga erilist kasu pole. Kõige kõrgem pööre on võimalikult hilise sädemega. Hiljuti sai kondeka ära vahetatud. Karpa (k-68) on saanud kah mitu korda puhastatud aga ei midagi, ei kuuletu üldsegi häälestusele. Huvitav veel see et kui eemaldada käimise ajal õhukas siis ta loobib hirmsasti pena õhuka poolelt välja, kohe silmaga näha kuidas pritsib, niiet jääb tunne kas masin saab liiga palju või ei läheb kõik jõuvedelik õhukasse. Hiljuti vahetasin silindri, kolvi ja rõngad. Äkki oskate öelda milles probleem??? Ise olen täiesti nõutu.
Ega kolbi tagurpidi sisse ei pannud?

Jaasus

Paisupragu käib minuarust ettepoole? Ja kolvil olev nool kah sõidusuunas. Enne kolvi vahetamist oli samasugune niiet see ei tohiks rolli mängida.
Jaasus Kirjutas:Paisupragu käib minuarust ettepoole? Ja kolvil olev nool kah sõidusuunas. Enne kolvi vahetamist oli samasugune niiet see ei tohiks rolli mängida.

Saab lisaõhku äkki ?

Jaasus

Aga kust?

karmo123

Mul sama jama, ma keeran endal kraani nats kinni siis teen väikse tiiru või tuuritan koha peal, siis ta lääb pöörde ja ise arvan et karpa on läbi aga ple kindel selles veel.

Jaasus

Lähen proovingi kohe järele. Annan teada kui midagi muutus.


Vot, aitas küll kui kraan poolenisti lahti keerata, toimib täpselt nii nagu ütlesid. Aga nüüd tekkis selline probleem et pöördesse läheb ta küll ent veel pikemat aega kohapeal käies lähevad pöörded iseenesest põhja, tundub et masin saab soojaks minnes või kuidagi vibreerides rohkem õhku. Et mis seda küll põhjustada võib?

kaido87

kui bena pritsib karbussist välja siis võib olla kolvil tükk alt ära murdunud. Seda juhtub siis kui silinder hõredaks kulub ja kolb hakkab sees loksuma.
Mootor saab liialt kütust peale. Kui paned kraani pool-kinnisesse asendisse, siis on bensiini pealevool kraanist takistatud ning karburaator ei saa enam nii palju kütust peale anda kui ennem - seetõttu läheb paremini pöördesse. Kohapeal tuuride kogumine viitab selgelt bensiini lõppemisele. Viga otsi seega karburaatorist. Lase nõel madalaimasse asendisse, kui võimalik siis reguleeri ujuki nõela nii, et kütusetase oleks karburaatoris madalam. eelnimetatud aktsioonid pole võimalikud või ei aita, siis on tõenäoliselt tegu liialt suure düüsiga. Võid selle asendada väiksemaga või paiguta düüsi läbilaske vähendamiseks sinna sisse sobiva jämedusega traadijupp.

Jaasus

Aitäh. Põhjaliku vastuse eest.