automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mootorratta numbristandard enam ei kehti - ülevaatuse info tallinnas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Infoks siis kaasvõitlejatele, kes on 90ndate alguses soetanud mootorratta ning omate 3 numbri ning 2 tähega nn. lõigatud servadega numbrit. Eelmisel aastal vormistasin mootorrattale uued dokumendid ning kuna numbri kohta öeldi, et kehtib niikaua kuni numbrid on nõuetekohaselt loetavad, siis jäi number vana.
Ja nüüd (peale 12 politseipoolset meeldetuletavat trahviühikut), kui läksin ülevaatust tegema, siis öeldi et sorry - numbri standard ei kehti.
Lisaks sellele on nüüd uued euronõuded sellised, et vastava kategooria juhiluba omamata ülevaatust teostada ei saa. Seetõttu võivad nad ka nõuda proovisõitu teie mootorrattaga, mis on ju igati tore Smile. Mäletan siiani kuidas loetud aastad tagasi üks ülevaatuse sell minu IZ56ga proovisõidul külje maha pani.

Kuna mina leidsin alles neljandast ülevaatuse punktist pädeva selli, siis pole mul kahju neile reklaami teha - asub Ehitajate tee 116.

Oltsberg

Endal IŽ 49l kah selline number. Seda saades (vist 1993 või 94) ei jõudnud kah ära kiruda, sest pidin eemaldama originaalhelkuri, muidu ei mahtunud number ära. Aga kuna ees seisab nagunii enda nimele regamine, siis pole probleemiks ka uus number võtta.
Tuli huvitav mõte - nimelt kuna suti uuem number on samuti 3 numbrit - 2 tähte, siis äkki õnnestub saada lihtsalt uus number ilma uute dokumentide tegemiseta. Ma nimelt ei usu, et autoregister oleks väljastanud täpselt sama numbri-tähekombinatsiooniga numbri ning ka tehnilises passis pole märget, milline see number peab välja nägema Smile. Üritan seda ideed kontrollida, kui aega leian. Kui keegi teab, kus numbreid käesoleval ajahetkel valmistatakse, võiks siia teha vastava märkuse.
isandpauk Kirjutas:Tuli huvitav mõte - nimelt kuna suti uuem number on samuti 3 numbrit - 2 tähte, siis äkki õnnestub saada lihtsalt uus number ilma uute dokumentide tegemiseta. Ma nimelt ei usu, et autoregister oleks väljastanud täpselt sama numbri-tähekombinatsiooniga numbri ning ka tehnilises passis pole märget, milline see number peab välja nägema Smile. Üritan seda ideed kontrollida, kui aega leian. Kui keegi teab, kus numbreid käesoleval ajahetkel valmistatakse, võiks siia teha vastava märkuse.

Minul oli see uuemat tüüpi number. Kuna see sai kannatada, siis käisin kõigepealt paaris töökojas, kus numbreid tehakse, kuid igalt poolt öeldi, et enam nad selliseid ei tee. Siis siirdusin arki ning palusin duplikaati. Alguses võeti avaldus vastu, kuid hiljem helistati tagasi, et nemadki ei tee enam sellist numbrit ning soovitati lihtsalt uued paberid teha kuna ka tollega ei pidavat ülevaatuselt läbi saama. Maksingi siis 500.- riigile ja nüüd 2 tähte + 2 numbrit.Sad
nagu olli just kirjutas, nii oligi. Siit siis ka hoiatus mootorratturitele kel masina registreerimismärgil numbreid kolm ja tähti kaks: numbri kaotus/katkiminek maksab 500.-
terve hr pauk Smile
küll juba vana teema kuid kirjutan ikka... minul oli ka 1990 keskel saadud nr kus oli 3 numbrit ja kaks tähte ja ja mulle pakuti pärnus kohe et teeme duplikaadi et läheb maksma ainult 100 eeku dublikaat pidavat tulema uuele euro alusele ja selle ootamiseks pidnin 10 kalendri päeva uutama... kuna mul sellist aega pole siis läksin ka kallimat teed uus number ja kohe kätte Smile ühesõnaga kui siin tallinnas plõksitakse duplikaatide osas siis pärnus neid tehakse küll Smile

matukas
Minu 2** AA nr (eitule numbrid kohe ette) on registreeritud põlvas 92aastal ja eesti vabariigi pass on tsiklil. Ja mida öeldi ? Öeldi seda et need dokumendid võrdsustatud vene dokumentidega, palun väga. Eesti vabariigi pass ja puha.
Millal enne on ARKi ametnikud seadust tundnud...


Huvitav, kas vana numbrit ei saaks omal käel musta värviga uuendada. Ega seda valge tausta helkivust niikuinii vist keegi ei kontrolli.
tamar99 Kirjutas:Minu 2** AA nr (eitule numbrid kohe ette) on registreeritud põlvas 92aastal ja eesti vabariigi pass on tsiklil. Ja mida öeldi ? Öeldi seda et need dokumendid võrdsustatud vene dokumentidega, palun väga. Eesti vabariigi pass ja puha.

See, et sina seda varem ei teadnud, see kahjuks ARK-i ei huvita. See, et 90-ndate alguse uue Eesti ja nõuka aegsed sõidukid registrist kustutatakse, tehti juba aastaid tagasi teatavaks. Tähtaeg oli vist 2002-aastal, ei mäletagi täpselt. Ja paksu kära selle ümber oli ka toona. Kes tookord oma paberitega ARK-s käis ja asjad joonde ajas, nendel enam probleeme pole.
marti184 Kirjutas:Huvitav, kas vana numbrit ei saaks omal käel musta värviga uuendada. Ega seda valge tausta helkivust niikuinii vist keegi ei kontrolli.

Loomulikult saab ise uuendada, kui Sul täpset kätt ja püsivust on!

Mis puudutab helkivat tausta, siis minu arvates varaseimatel EV autonumbritel seda vast ka pole (kuigi võin ka eksida). Mul on igatahes karvane tunne, et minu ühel vanasõidukil ees/taga olevad AAP-seeria numbrimärgid ei helgi küll kuidagi...
matuk Kirjutas:terve hr pauk Smile
küll juba vana teema kuid kirjutan ikka... minul oli ka 1990 keskel saadud nr kus oli 3 numbrit ja kaks tähte ja ja mulle pakuti pärnus kohe et teeme duplikaadi et läheb maksma ainult 100 eeku dublikaat pidavat tulema uuele euro alusele ja selle ootamiseks pidnin 10 kalendri päeva uutama... kuna mul sellist aega pole siis läksin ka kallimat teed uus number ja kohe kätte Smile ühesõnaga kui siin tallinnas plõksitakse duplikaatide osas siis pärnus neid tehakse küll Smile

matukas

Soovitan kiirelt otsida minu vana teema üles kus ma lubasin arki vanamemmele numbri pepu peale naela püstoliga panna.,

3 numbrit 2 tähte euro versioonis on KÄRU number ja see lambakari avastab seda alles siis kui teil on number silmaulatuses.
Kivi kotti Eesti arki toetades.

3numbrit 2 tähte dublikaat numbri saamiseks soovitan külastada vanasid numbri tegijaid. Need Äkki omavad seda sama plekitükki siis saad ka numbri muidu ei saa.

Otsing abiks

Selle euro numbriga on igavene jama alati.
Enne informeerida kui tegema hakata, siis on vihastamine väiksem ja vaeva vähem.