automoto.ee foorumid

Täisversioon: Wanderer/adler/või miski muu?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Selline mure, et mis hinnaklassi võib jääda sach mootoriga pisike ratas? Välimuselt suht viisakas ja ei olnud ära tsurgitud. Esmapilgul tundus, et esimene latern ei olnud oma ja ratastega ka mingi kamm. Tagumise ratta rumm meenutas jalgratta oma ja välismaiste kirjadga. Olen oma kola sees sama rummu näind aga see kas mul maakohas või sai maha äritud Valdole. Esimene oli piduritrumliga. See omanikul hiljem juurde saadud ja ei teadnud kas kuulub sellele mudelile või mitte.
Jama see ka, et spilkat enam ei olnud ja fotokas jäi otseloomulikult maha.
Istme alla jäi silindrist topsik kuhu sai asju panna. Äkki see aitab eristada erinevaid mudeleid.
Rõhutan, et tahan endale osta, mitte seda kui rikkaks ma oma vanarauaga saaksinSmile Igasugune info teretulnud.
Silindriline riistakast oli paljudel saksa 98cm3 võrridel, ei tea küll aga et oleks olnud Adleril või Wandereril. Osadel oli ovaalse ristlõikega. F&S valmistas lisaks mootoritele ka "Torpedo" rattarumme jalgratastele ja ka võrridele mida kasutasid mitmed firmad. Hinnaklassi ei oska muidugi öelda aga ega nad eriti populaarsed ei ole, maksavad just pisiasjad mille puudumine sõitmist ei takistanud ja mis tavaliselt puudu on. Mingi 5 aastat tagasi oli üks väga korralik isend müüa vist 4500.-, pidasin kalliks, viidi Soome, hinnad mitu korda kasvanud aga pakun, et midagi sinna kanti, umbes 4854.- krooni, oleneb muidugi margist ja seisukorrast-komplektsusest ja nagu siin varem öeldud- müüja ja ostja kokkuleppest! Edu!
Tänud.
Torpedo rumm oli jah. Aga niipalju kui netist pilte leidsin meenutas just see sadula all olev kast just Adlerit (http://www.oldsachsmotor.de/farchiv/adler98.jpg). Äkki saan lasta omanikul mõned pildid teha ex siis näiss.
Adleri kohapealt olen sunnitud sõnad tagasi võtma, siiski oli ka teine variant, kus riirstakstid olidpakiraami küljes. Oli 3 mudelit: meeste, naiste ja sport.