automoto.ee foorumid

Täisversioon: Eesti Põlevkivi hiigelekskavaator müügis.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
Üks veider mäletusmärk Eesti tehnikaajaloole jälle hävimise äärel.
http://www.postimees.ee/050706/esileht/m...208205.php



Kurb see loomulikult on. Kuna raskust juba 4000 tonni, siis igaüks saab ise ette kujutada, mis selle vanaraua hindki juba on. Pigem peaks lootma, et äkki keegi hea inimene (või miks ka mitte riik) ostab selle ära, ja säilitab tulevastele põlvedele. Või siis, et Eesti Põlevkivi võtab vastu hea otsuse ja annetab selle JJ varjupaigale. Kuigi seda hästi ei usu, kuna juba vanaraua hind küündib miljonitesse...
Selle kolaka Järvajaani vedamise operatsiooni tahaks küll näha.
Ehh...ehk tuleksite õige maa peale tagasi.

Kui selle masina kokkupanemine võttis juba kohapeal kolm aastat, palju siis võtab raha ja aega selle masina kuhugile eksponeerimiseks viimine? Järva-Jaani? Mõelge ka veidi.

Parem minge kohale, tehke pilte ja talletage need tuleviku jaoks. Ja kui ka üks lindilüli JJ-ni jõuab, on päris hästi läinud.

A.
Järva-Jaani ? toon veelgi maapeale tagasi teid: seal juba praegugi territooriumiga raske - tuve üritab juurde osta. Ja teisalt-kõike pole ju vaja ka säilitada mis vene ajast ?
fic Kirjutas:Järva-Jaani ? toon veelgi maapeale tagasi teid: seal juba praegugi territooriumiga raske - tuve üritab juurde osta. Ja teisalt-kõike pole ju vaja ka säilitada mis vene ajast ?

Noh, see tegelikult saigi nn. läbi huumoriprisma öeldud. See on ju loogiline, et 4000 tonni raskust kolakat, keegi transporima ei hakka. Kui ta alles jääb, jääb ta arvatavsti sinna, kus ta aastaid nüüd juba seisnud on....=)
Njah. Kiusatus saada vanarauast ca 4-5 miljonit on suur (ülejäänu kulub vast keerukate ja mahukate lammutustööde peale). Kuigi - mina arvan küll, et tulevaste aastatega tooks ta turismiobjektina sama raha tagasi. Iseasi on muidugi, kas miski fond selleks raha annab...

Loodame siiski, et see ainulaadne tehnikaseade väilib tehnikamälestisena tulevastele põlvedele.
Sellest saaks jõhka Extreem keskuse teha Smile benji hüpped tornist, liikuv baar, krossirajad, metalkontsertid, võimas vaade, golfi löögirada kuhugi küljele, väike tehnopark jne.
Öösel prosede valges on ta kindlasti sünge Wink
Kuid halb asukoht, probleemid võimudega(turvalisus ja sanit. olud), kulukas, eesti turg liiga väike, mis teha talvel ja sügisel....

Nii, et koguge mälestusi ja...vanarauda Sad
Alles see oli, kui teine selline vanarauaks hakiti ja see summa, mis sealt saadi polnud üldsegi väike. Tolle eest soetati uut tehnikat.
Nõustun täielikult Valdo ja inc-iga. Tegelikult oleks hea, kui paneks käima näiteks allkirja lehe. Vaevalt see küll midagi aitab, aga samas tont teab? Äkki läheb omanike süda heldemaks. Ja peaks neile tegema ettepaneku, et teha sellest tõesti taoline turismiobjekt, nagu inc kirjutas...
Ettepanekud???
Teeme ära! Ainult, et kuhu me selle lehe saadame ?
olen seda koppa oma ihusilmaga näinud ja peab tõdema, et paneb ikka mõtlema, et milline idioot sellise
monstrumi välja on mõelnud? Juba voolu tarvitab see jurakas samapalju, kui Kiviõli linn. Tõenäoliselt läheb esku siiski vanarauaks, sest ostjaid vaevalt leidub, võibolla mingi vanametallifirma ehk on sellest huvitatud? Ja raha saab sellest vast ikka rohkem, kui 5 miljonit, sest mõelge palju seal juba vaske elektrimootorite näol võib olla.
karel Kirjutas:Juba voolu tarvitab see jurakas samapalju, kui Kiviõli linn.
Eksid selles suhtes, elektrit kulutab sama palju kui Rakvere linn.
Tegelikult saaks elektrimootorid vabalt vanarauaks müüa nii, et korup jääks turismiobjektina alles. Ja voolu ta sellisena ka enam ei võta.
Kas sellist objekti Riik uunikumina ei peaks kaitsma? Kui riigil pronksõduri jaoks raha jätkub, võiks see ka mälestusmärgina jääda.
Eesti Põlevkivi võiks ikka tolle asja alles hoida,nemad ei peaks küll rahapuuduses waevlema.Tollest ekskawaatorist saaks minu arust küll waatamis väärsuse.Paljukest säänseid üldse säilinud on?Ega asi peagi olema töökorras(kellel aiga toda asja igaühele töötawana näidata).Minu arust piisab ka waid wälimuse näitamisest.Ja miskipärast kaldun arwama ,et igaltpoolt tuleks rahwas toda kaema küll.
PETSS Kirjutas:Tollest ekskawaatorist saaks minu arust küll waatamis väärsuse.Paljukest säänseid üldse säilinud on?
Kui sa mõtled selliseid suuri ekskavaatoreid, siis Aidu karjääris on neid veel küll.
Petss...Kuhu see rahvas kõik jäänud on? Ekskavaatorit on juba mitme aasta vältel mu arust olnud võimalik vaatamas käia.

Maailm kahjuks ei ole nii ilus, kui me seda tegelikult loodame.

A.
Aspelund Kirjutas:Petss...Kuhu see rahvas kõik jäänud on? Ekskavaatorit on juba mitme aasta vältel mu arust olnud võimalik vaatamas käia.

Maailm kahjuks ei ole nii ilus, kui me seda tegelikult loodame.

A.
Minu wiga ,et mulle ja mu sõpradele säänsed  vanad asjad meeldivad.Aga ega tollele eksawaatorile ka erilist promo tehtud pole.Sinisilmse nawiitarina siiski usun ,et tollel asjal oleks uudistajaid küll.Kui vaid asjast endast rohkem teawet oleks.Häbi küll tunnistada ,et ka mina sain teawe tolle isendi kohta alles toda teemat lugedes.
PETSS Kirjutas:Minu wiga ,et mulle ja mu sõpradele säänsed vanad asjad meeldivad.Aga ega tollele eksawaatorile ka erilist promo tehtud pole.Sinisilmse nawiitarina siiski usun ,et tollel asjal oleks uudistajaid küll.Kui vaid asjast endast rohkem teawet oleks.Häbi küll tunnistada ,et ka mina sain teawe tolle isendi kohta alles toda teemat lugedes.
Viga seisnebki just selles, et need säärased vanad asjad meeldivad sinule, sinu sõpradele, vanatehnika huvilistele ja Kuusakoskile.
Saksa turistil pole just ütlemata lõbus loksuda säärase 30+ kraadise ilmaga mööda meie tolmuseid teid, et jõuda kuhugi pärapõrgusse ja siis teada saada, et nende ees seisab suur hunnik vanametalli. Ja see on kõik, mida nende silmad näevad.
Ehk ainult siis, kui selle massina sisse rajada mõni ülipõnev muuseum või atraktsioon.
Lehti: 1 2 3 4