automoto.ee foorumid

Täisversioon: Karburaatori K126N remont
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem järgmine: pealkirjas nimetet karbussi lahtikatkumisel pudenes välja üks julla. See näeb välja nagu nõelklapi vähendatud koopia, umbes suhtega 2:3 (tundmatu jublakas moodustab nõelklapi suurusest 2/3). Kujult on ta TÄPSELT samasugune nagu nõelklapp, ainumas erinevus on, et tal ei ole tihendit teraviku otsas (nagu nõelklapil).
Mina ei osanud sellega midagi teha, kasutaja Flanagan samuti mitte, volgapoe müüjad lappasid kataloogi ja kehitasid õlgu... Volgapoe tegelased pakkusid, et äkki on "kiirenduspumba oblastist". Kuna ta sellest keskmisest sektsioonist välja pudenes, siis võib-olla...
Ehk küsimus: on keegi veel sarnast asja kogenud? Tänud vastajatele!
PS: kui keegi paneks netti üles, siis ma võin ka pilti teha Smile
Sinu kirjeldustele vastav jublakas peaks tõesti pärinema kiirendupumbast. See peaks vist siis olema kiirenduspumba nõelklapp. Endal oli sellega seesugune kogemus, et samuti karbussi lahti võttes pudenes see minu teadmata sealt välja ja karbuss sai kokku pandud. Kui auto käima sai pandud, siis järsemal gaasivajutusel hakkas turtsuma ja ei saanud nagu benssu peale. Sai veel ka mõned sõidud tehtud, enne kui karbuss uuesti lahti võeti ja veenduti, et kiirenduspumbast tõesti seesugune jublakas, nagu eelpool kirjutatud, puudu oli.
Keera kiirenduspumba düüsi hoidev kruvi lahti ja eemalda düüs. Ettevaatlikult, et tihend viga ei saaks, tihtipeale on jupid tugevalt kleepunud tihendite külge. Kruviaugu kõrval on teine auk. Pista nõel teravik allapoole suunatult sinna auku. Paigalda düüs ja kinnita kruviga ja OK!
Tänud Taruvargale, väga asjalik vastus. Kuna praegu käsil pidurirats, siis ei jõudnud veel karbussi kokku panna ning ei oska öelda, kas ja kuidas töötab.