automoto.ee foorumid

Täisversioon: K750 , K750M ja M72 amordid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tegelt on need tsiklimargid samal põhimõttel amordid ehitatu mul m72 on esiamort liigend kiigega, külgkorv ka kiigepeal ja külgkorvi ratas ka liigen kiigega, aga tagaratas on ikka nagu K750 amordiga, asi selles et tsikli ostsin mees ütles et kas mingi klambri või teab kuidas pani amordid kinni olid nii läbi olnud et ei aidanud midagi ja pani kinni et ilmaasjata ei lõhuks, aga olen kuulnud et amorti lahti võttes on võimalik see uuesti töökorda saada aga kuidas? targad vanad mehed rääkisid et on võimalik amort uuesti korda teha aga kuidas? mis seal teha tuleb?:o Praegu jama sõita aint iste vatsa vedrutab ja külgkorvis istujal hea logeleda mõnus pehme aga krt tagaosa rapub ju august juhtud läbi sõitma siis ta jõuga viskab ennast august välja aga ega see ju tsikli raamile head ei tee Sad((((

2fast4u

See viga likvideeri kiiremas korras, ei mõju ainult raamile vaid ka mootorile, endal läks katki tagumine amort ning K750 kaotas juhtimise ning olingi ülepea käinud mõne sekundiga, lausa eluohtlik.

Sturm

taha pane iz amordid ja selleks pead alumised kinnitused maha saagima ja sinna asemele M kinnitused keevitama. usu mind ! palju pehmem on.Big Grin
dnepri originaal tagavedrud tegin ma ümber nii et võtsin mt-9 amordi ja panin sinna peale mt-10 reguleeritava jäikusega vedrustuses kasutatavad vedrud. kokkuvõttes nii et mt-9 amordil kasutatav vedru on pikem kui mt-10l ja sellepärast ei suruta vedu niiväga kokku ja asi jääb pehmem kui originaalis ja samas kannatab ikka raskust ka.