automoto.ee foorumid

Täisversioon: Vanatehnika Lustisõit 18.07.2006
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Traditsiooniline Vanatehnika Lustisõit võyab seekord sihi Kurtnasse - meid ootab Urmas Teearu mootorrattamuuseum. Piletiraha ei küsita, kuid kutsun üles vaatama ringi oma kolikambrites. Ehk leidub ühteist mittevajalikku, millest võiks sündida uus vanamootorratas muuseumi jaoks või on lihtsalt vaatamisvääriv muuseumi seinale panna.

Jesper paneb peagi üles ka marsruudkaardi. Kohtume kell 19.00 Nõmme turu parklas.

Indrek

PS päev varem jõuavad Tallinna Saksa vanatehnikasõbrad 15 haruldase sõidukiga aastatest 1923 kuni 1973. Kell 16.00 on kogunemine Viljandi maanteel Raudalu baari juures. Edasi sõidetakse näitusele Raekoja platsil. Kuuldavasti on oodatud ka kodumaised vanatehnikasõbrad eksponeerimist vääriva tehnikaga.
infoks: Viljandi maanteel on päris hea jupp värskelt pinnatud teed. Loodan, et kõik asjaosalised oskavad kaasnevate ohtudega arvestada. Teisi marsruute samuti pole - Männiku-Saku on kah pinnatud ning lisaks on Saku-Kasemetsa suisa üles küntud (Kasemetsa-Kiisa lausa kinni).
samas muidugi - auto on siiski sõitmiseks ning sõites võib alati midagi pahasti juhtuda Smile

teet,
raporteerib otse asfaltkatteta jäänud Saku valla keskmest
Nojah, ega neid masinaid seljas kandes Kurtnasse ei saa, ikka sõita tuleb.

Marsruut on selline: Parklast välja paremale, tipi ringilt paremale Sõpruse puiesteele, seda mööda kuni Tammsaare teeni, kust sõidame paremale, keerame natukese aja pärast paremale Pärnu maanteele ning lõpuks vasakule Viljandi maanteele. Edasine vast seletamist ei vaja (loe: ma pole seal muuseumis käinud ja ei tea, kus see täpselt asub, aga usun et kui juhtautot silmas pidada, siis kõik laabub).
Rahustuseks lustisõitjatele - Viljandi maantee kuni Kurtna ristmikuni on täiesti remondivaba.

Sõitu korraldades oli küll mõte läbida ka Saku ja Kiisa, kuid kuumaastikule me loomulikult ei lähe. Valitud marsruut on täiesti tavaline Eestimaa tänav oma aukude ja rööbastega. Ühtki meetrit teeremonti küll ei tohiks teele jääda.

13piisab - millise teeremondi eest Sa meid hoiatad?
indreksirk Kirjutas:13piisab - millise teeremondi eest Sa meid hoiatad?
Viljandi maantee on värskelt pinnatud - rööpaid on likvideeritud. Eile õhtul just liikusin teda mööda Kiisale - peagi ringtee-ristmiku järel algab 30 ning natuke enne Tõdvat lõppeb (kui nüüd mälu ei peta orientiiride osas - siis sellise pilguga ei vaadanud, et kust algab ning kus lõppeb). Mitu head kilomeetrit igatahes.
iz350 Kirjutas:13piisab poolt kirjeldatud teetööd ei tohiks Tallinnast mööda Viljandi maanteed motomuuseumisse minekul küll tee peale sattuda.Teetööd jäävad rohkem Kohila poole.
"ei peaks, ei tohiks". Jäävad ja punkt - kes ei usu, võtku kaart ette. Kui sellest sotti ei saa, võtku rattad alla ja mingu kaema. Sausti ja Tõdva vahel on pinnatud lõik (mitte kogu pikkus, aga enamus).
No põhimõtteliselt ei ole Lustisõitu veel ümber nimetatud Gumball 3000-ks, seega me ilmselt ei hakka Viljandi kaudu ringi sõitma ning puudub ka kohustus terve distantsi läbimise aja lapatsit põhjas hoida. Nagunii on pea igas suunas kuskil teetööd, see paar kilomeetrit on minu arust võrdlemisi väike takistus.
Mina seekord kahjuks ei saa osaleda, viibin naabervabariigis nimega Leedu.
iz350 Kirjutas:13piisab poolt kirjeldatud teetööd ei tohiks Tallinnast mööda Viljandi maanteed motomuuseumisse minekul küll tee peale sattuda.Teetööd jäävad rohkem Kohila poole.

Aiast ja aiaaugust. Kohila poole jääb kapitaalsem teeremont. Luige ja Tõdva vahel siis tavapärane "kondoomi lappimine villase lõngaga", ehk pigi+kild lödistamine. Lustisõidu ajaks arvata, et kinni sõidetud.
Tänud korraldajatele vahva ürituse eest! Mõned nopped kogunemiselt:
http://www.zone.ee/angry/index12.html
Kahju, et osavõtjate hulgas peale minu tsikliste ei leidunud, pisut valge varese (hmmmmm.... pigemini ikka musta Big Grin) tunne jäi Smile
Tänan osavõtjaid. Oli väga mõnus õhtupoolik.

Korraldustoimikonnaga arutasime augustikuu sihtkohta, kuid konkreetset lahendust pole veel leidnud. Meie "võimekust" siiani sihtkohtade leidmisel olete näinud, ehk on kellelgi mõtteid, kuhu edaspidi minna.

Indrek

PS tänan ka neid, kes viitsivad pilte teha ning neid teistegagi jagada. Üks pilt räägib ju rohkem kui ... sõna.

PPS Mootorrattasõprade lustisõidust kõrvalehoidmine on minu jaoks üks suur küsimärk. Eks ilm mängib siin kindlasti rolli, kuid vähemalt sel aastal on ilmad ilusad. Ehk hoiavad nad rohkem omaette ja mõtlevad sarnaselt Izhijupile, kes end valge varesena tunneb. Üleüldse on lustisõit koht, kus näeb eelkõige inimesi, keda "traditsioonilises" ja "tuntud" vanatehnikaringkonnas eriti ei kohta. Seda stiili püüamegi hoida - ei mingit üleorganiseerimist, rivaalitsemist või kellegi ületähtsustamist.
No ega see valge varesena kaasa lendamine takistanud head seltskonda ja ilusat ilma nautimast, aga tore oleks näha ka teisi tsikliste kaasa vuramas Smile
Olete tublid!
Võiksite teha vanatehnika sõidud pikemad ajaliselt s.o.kahepäevased.
Augustis võiksite tulla näiteks Lõuna -Eestisse,pakun omalt poolt ööbimist,sauna,grilli ja mugavat olemist.

Hoidke lippu kõrgel!!!


indreksirk Kirjutas:PPS Mootorrattasõprade lustisõidust kõrvalehoidmine on minu jaoks üks suur küsimärk.

Valdav osa mootorrattaid on ju muuseumis!? Mootorratas on üldjuhul üheks arenguetapiks vanatehnikaharrastuses ja ega neid Tallinnas pole kunagi kuigi palju olnud (va mõned kuulsamad nimed, kel enam pole sõitvaid mootorrattaid). Sama seis oli ka hiljutisel vanamootorratta kokkutulekul Kurtnas, kus valdav enamus osalejaid oli Soomest, Lätist ja mujalt Euroopast. Otseselt Tallinnast oli minu mälu järgi ainult kaks vanaaegse tsikliga osalejat ja need ka mõlemad Peetrid. Ülejäänud kas korraldasid, sõitsid uute tsiklitega või vaatasid lihtsalt pealt...
Sõltub paljuski sellest mida lugeda vanamootorrattaks- kui vanusepiir on 30-35 aastat ja enam, siis selliseid tsikleid on Tallinnas liikvel üsna palju- Iz'e, Jawa'sid, Dnepreid, Urale, K-750 jne jne. Muidugi ei pruugi olla tegemist uunikumidega selle klassikalises tähenduses, aga klassikalise välimuse säilitanud masstoodangus olnud idarattad püüavad tänaval pilku küll ning võiks olla linnarahvale uudistamiseks sellistel üritustel esindatud. Ise ma pelgasin, et "vanakeste" tempo läheb liiga suureks minu sissesõitu tegevale rattale, aga asjatu kartus- 70 km/h, mida praegu ületada ei tahaks, jäigi kiiruse laeks, seega sobis ideaalselt.
indreksirk Kirjutas:PPS Mootorrattasõprade lustisõidust kõrvalehoidmine on minu jaoks üks suur küsimärk.
Mina näiteks oleks hea meelega osa võtnud, aga ilma esihargita on seda natuke raske teha. Vahepeal on ka igasugu muid üritusi toimunud ja lihtsalt ei saanud oma tsiklit kokku õigeks ajaks. Järgmiseks korraks üritan siis vähemalt omaltpoolt asja parandada. Muidu eelmisel aastal oli suhteliselt sarnane olukord: Jawal sain ülevaatuse tehtud alles septembris ja viimasele Lustisõidule jäin lihtsalt hiljaksSad
TO: Stretch, siis oleme järgmisel lustisõidul punane ja must vares Big Grin Mina plaanin küll osa võtta (hmmm.... kui minu plaan tsikli omaga ühtib ja ta töökorras on) ja kutsun üles ka teisi tsiklimehi osalema.
Kui ilm vähegi lubab, oleme ka tulijad.Kirun siin ennast, et seekord ei läinud. Tegelt ongi rohkem infi vaja tsiklimeestelt, kes on tulemas.Siis "julgem" minna neljarattaliste sekka.
Natuke võib norida albumi pealkirja kallal, suve jooksul toimub teatavasti 5 Lustisõitu Smile

Aga suur tänu heade piltide eest, meil oligi vahepeal mure et keegi ei pildista.
Lehti: 1 2