automoto.ee foorumid

Täisversioon: Uus zaz 968 kompl. kere
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Jäi selline silma ühes talugaraazis. Tagant ümarate tuledega variant. Enamus juppide peal aastaks 75. Puudu olid, poolassid, veljed ja dok+nipet-näpet. Spidol ees 2km. Muu ideaalilähedane e. 100 % originaal e. siis uus.

Lisaks niipalju, et sellisesse konditsiooni on ta jäänud tänu sellele, et perepoeg oli paras joomar ja logard, arvatavasti ei olnud siis püsivust kokku laduda.
tiri ära, endale. tee 1000 krooni kulutus ja osta mootor jm puuduvad osad. igavene asjalik kulgur (ainult rondiks rallitada ei tohix) ... aga räägi täpsemalt sellest, kus ta sulle silma jäi? keegi võib minna ja teha pilti kui see lähiümbruses on :rull
aga kui sa endale ei taha, siis anna lihtsalt kontakt ja äkki keegi ostab ära > niisama seisma pole kyll mõtet jätta.

u.
film alguses e. pilte saab näha kuskil mai keskel. Vaadata on piltide pealt vähe kuna tolmu oli asja peal mega palju. kapotialused pildid vist tulevad head, kuna sinna tolm pole jõudnud.
Praegu asi lõunaeestis, mai keskel oleks plaan Tallinnasse vedada, enne on vaja garaazis ruumi teha.
Oleks huvitav teada mis siis sellest sapakast saiToungue

MArek
Tean seda et seetoodi see nädalavahetus ära Tallinnasse Wink ilus punane Toungue
Tallinnasse ta toodi jah. Müüa ta kahjuks ei ole. Plaanidest niipalju, et sõitmas teda meie tänavatel omal jõul arvatavasti näha ei saa . Kui, siis treila pealRolleyes
Kas kuidagi pilte oleks võimalik näha?
mõned pildid siin
Kadari Kirjutas:mõned pildid siin
Ülikõva! See masin pakun ,et on 968 ja aastast 73-75, seda reedavad vanem spidomeeter ja Punase värviga veljed. Sellele vt. saad veel ehk mustad numbridkiBig Grin Aga need mustad vene numbrid jäta ka kindlalt alles, tglt need ei tähendagi enam miskit sest need juba ammu registrist kustutatud. Ja vt. mootoriruumi paremal seinal peaks olema tehaseplaat, seal peaks mudel ja aasta kirjas olema.

MArek
Veljed-rehvid olid laenuks võetud (Tänud nymmik). Need rehvid, mis all olid, on peale xx aastat seismist utiil. Tehaseplaati otsisin, aga silma see ei hakanud kuskilt. Osade kastis oli üks plekitükk numbritega, aga tehaseplaadiga see küll ei sarnanenud.
Samas need numbrid, mis salongis, on kasutamata ja väidetavalt selle auto omad. Nii et tehaseplaat peaks kuskil siiski olema.

Paar küsimust ka:
Linnapildis silma jäänud kahte sorti klaasitihendeid(kroomikarva kiiluga ja kiiluta) ja kolme sorti stangesid(vahetatav must ots, vahetatav kroomitud ots ja pikk stange e. kõik ühes tükis). Nimelt, kas neid asju laoti külge vastavalt laoseisule või saab nendest erinevustest midagi välja lugeda.

Vabandan, kui midagi valesti kirjutasin , esimene vene auto(minust vanem ka veel tõenäoliselt)
Kas sellel Zapparil oli algselt ees nikeldatud iluvõre,selle sees vastu esilaternaid parktuled,sellised kandilised ja suurest latenast väljapoole jäid oranzi klaasiga ilutuled,mis pisut meenutavad 403ie/408/412 omi kuid ei ole päris samad?
Kui nii,siis võib arvata,et tegu on esimese põlvkonna 968-ga.Oli endal kunagi selline aastast 1972.Kui sel autol on algupärane ja ümbernäppimatta käigukast,siis esimene käik peaks lülituma sinna kus tavaliselt on teine käik.Ühesõnaga,käiguvahetus skeemi pilt on peegelpildis harjumuspärasega,kuigi kast ise tegelikult sama.Stange otsad olid vahetatavad ja nikeldatud.Aga kuna sain auto 78 aastal,siis võisid ju otsad olla vahetatud.Naabril oli 968 mudel aastast 75,sel puudus iluvõre.Selle asemel oli pikk nikeldatud iluliist,seal kus varasemal väljalaskel olid oranzid suunatuled,olid nüüd valge klaasiga(kuju küll varasemaga sama)parktuled ja seespool põhilaternaid asetsesid oranzid ümmargused suunatuled.Stange otste värvi aga kahjuks ei mäleta.Ja käigud olid juba õiget pidi.Interjöör oli kah sama.Vaadates pildilt seda autot,tundub ,et tegu on just selle variandiga.Aga siin on üks aga.Esipaneel on ju vahetatav.Ja kui nüüd hästi mäletan siis oli sellest kunagi ka Za Ruljomis juttu,et Zappar on selline veider auto mille kerenumber on taotud kere vahetatavale detailile!!!
Tervitades,Flanagan
No minul oli 76. aasta sappar. Eest pika liistuga. Minumeelest oli vana variant see volga sarnase iluvõrega 966-l ainult. Ei tea, et 968 ka sellise esiosaga tehtud oleks. Mingil ajal vahetusid näidikublokk ja istmed, ei tea millal. 968a tulekuga vist 1974. minul oli juba kell-tüüpi spidokas igatahes. Varem oli samalaadse kujundusega nagu mossedel (408/412). Aga käigud olid minu omal tagurpidi igatahes.
zazik Kirjutas:No minul oli 76. aasta sappar. Eest pika liistuga. Minumeelest oli vana variant see volga sarnase iluvõrega 966-l ainult. Ei tea, et 968 ka sellise esiosaga tehtud oleks. Mingil ajal vahetusid näidikublokk ja istmed, ei tea millal. 968a tulekuga vist 1974. minul oli juba kell-tüüpi spidokas igatahes. Varem oli samalaadse kujundusega nagu mossedel (408/412). Aga käigud olid minu omal tagurpidi igatahes.
Ka minul oli 90-aastate keskel ZAZ 968 vl aasta 1973 lõpp ja sellel oli spido selline piklik(vanemat tüüpi) 140km/h märgitud ja käigud käisid \"tagurpidi\". Vahe on lihtsalt käigukangi kandurites,mis olid ehitustes erinevad,nii et ühel kanduril käisid käigud ühtepidi ja teisel teistpidi. Kes ikka \"õigetpidi\" käikudega harjunud on,sellel oli selle \"tagurpidi\" käikudega sõitmine üks kuri vaev! Minul polnud probleemi,see oli mu esimene auto....
73`aastal tuli välja esimesed zaz 968-d 40 hj mootoritega, need olid veel suht 966 moodi, aga ees oli ikka liist iluvõre asemel ,kuid armatuur veel paljas plekk, siis 74 aastal, hakati kasutama kopika esiistmeid ja polsterdati ära armatuur, muudeti ukselukke ja nipet-näpet veel. siis 76` aastal lõpetati 30 hj variandi 966 ja ka 968 tootmine. Siis tuli 968A-mis serines 968-sast surveastme poolest aj siis tuli ka see uus spidomeeter ,kui 968 spido lõppes enne 140 km/h siis nüüd 968A-l on 160 km/h.

MArek
mossepower Kirjutas:73`aastal tuli välja esimesed zaz 968-d 40 hj mootoritega, need olid veel suht 966 moodi, aga ees oli ikka liist iluvõre asemel ,kuid armatuur veel paljas plekk, siis 74 aastal, hakati kasutama kopika esiistmeid ja polsterdati ära armatuur, muudeti ukselukke ja nipet-näpet veel. siis 76` aastal lõpetati 30 hj variandi 966 ja ka 968 tootmine. Siis tuli 968A-mis serines 968-sast surveastme poolest aj siis tuli ka see uus spidomeeter ,kui 968 spido lõppes enne 140 km/h siis nüüd 968A-l on 160 km/h.

MArek
Kui 73 tulid esimesed 968-d 40 hj mootoriga kuidas siis mina sain olla sellise riistapuu omanik mille vl.a. oli 72?
Esimesed 968 olid tõesti väliselt sarnased 966,silmatorkavamad erinevused olid vaid need samad mosse moodi oranzid suunatuled ja sappari jaoks uued,01 pärinevad 6,15-13 kummid.Armatuurlaud oli ka totaalselt einev 966 omast.
Aga kel elavam ja põhjalikum huvi selle auto vastu sel soovitan võtta aeg maha ja minna mõneks ajaks raamatukokku ja uurida näit Za Ruljomme.Sealt saadud inff on minu meelest kõige usaldusväärsem
Tervitades,Flanagan
mossepower Kirjutas:73`aastal tuli välja esimesed zaz 968-d 40 hj mootoritega, need olid veel suht 966 moodi, aga ees oli ikka liist iluvõre asemel ,kuid armatuur veel paljas plekk, siis 74 aastal, hakati kasutama kopika esiistmeid ja polsterdati ära armatuur, muudeti ukselukke ja nipet-näpet veel. siis 76` aastal lõpetati 30 hj variandi 966 ja ka 968 tootmine. Siis tuli 968A-mis serines 968-sast surveastme poolest aj siis tuli ka see uus spidomeeter ,kui 968 spido lõppes enne 140 km/h siis nüüd 968A-l on 160 km/h.

Esimesed 966-d (tähis 966B ehk ladina V) olid 30 hj mootoriga. Kui mu mälu mind ei peta, siis 1966-67 võeti sellised tootmisse. Igatahes aastakest 15-20 tagasi olen näinud üht säärast ideaalkorras isendit aastast 1967, mille kere- ja mootorinumbrid kahekohalised. Ehk siis konveierilt vuranud üht esimest isendit. Üht ideaal-perfekt korras 68. aasta isendit (orig. värv roosteta, algne sisu, hävimata plast jne) tean sõitmas veel praegugi.

Mis 40 hj mootorisse puutub (966 ilma V-ta), siis 1971 oli selline raudselt olemas ja võibolla juba 1970gi. Üht peaaegu tehasevälimuses ja väga hästi hoitud 71. aasta isendit tean senini alles olevat ja vahel sõitvat.
flanagan Kirjutas:Esimesed 968 olid tõesti väliselt sarnased 966,silmatorkavamad erinevused olid vaid need samad mosse moodi oranzid suunatuled ja sappari jaoks uued,01 pärinevad 6,15-13 kummid.Armatuurlaud oli ka totaalselt einev 966 omast.

1971. aasta 966 (40 hj) tuli tehasest igatahes komplekteerituna 01 6,15-13 rehvidega ehk nn \"Zhiguli kummidega\". Lohvid, muide, olid millegipärast toodetud Inglismaal. Miks Zaporozhje tehas valmistas 1971 autosid kirjaga \"Made in England\" lohvidega, kes seda teab...

Info on 100% usaldusväärusega, kuna minu silm mind ei peta originaalset tehasekomplektsuses autot uurides.
Neil aastatel, st 60-ndate lõpus ja 70-ndate alguses olla Moskvas olnud eriti Inglise meelsed väliskaubandustöötajad. Samasse ajajärku jäävad ka U.Aava seiklused inglaste Daily Telegraphi korraldatud London-Sydney maratonil ja parempoolsete Mossede invasioon Inglismaale. Ju siis vastutasuks saadi kautšuki tooteid.
Leidsin kerenumbri esituledevaheliselt paneelilt, kuus numbrit (3+3). Tea kas targemad oskavad nendest ka mingit infot välja lugeda??
Vaikselt siin ka asju kokku lugenud mis puudu ja hävinud, esialgsed tulemused siis sellised:
Puudu on :
*eest tiibadelt suunad
*kaks velge, kaks kummi(ilmselt ära antud kui defka kaup vene ajal)
*Rooli keskelt ilukapsel
*soojendussüsteem
*poolteljed
*siduriketas
*mootori tagumine osa(täpset nime ei tea)
*mootoripadjad
*k-127 karburaator(mul k-125, k-125b, k-133)
*mõned trossid
*süütepool
*bensiinipump
*1 plokikaas
*2 kolbi(ilmselt vaja 4 uut koos rõngaste ja sõrmedega)
*orig. tungraud
*bensiinipaagikork
ilmselt nimekiri pikeneb
Hävinud on:
*stanged
*sillas osa pukse tugevalt pragunenud
*käigukasti kummitihendid
*esimene liist-võre
*suunatulede süsteem
*simmerlingid ilmselt
*käetugi(hiired)
*tagaaknalaud(hiired)
Lehti: 1 2 3