automoto.ee foorumid

Täisversioon: Plymouth Barracuda 65 mootorivahetus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
kas kellelgi on olnud sellise aparaadiga kokkupuudet?nimelt silmapiiril on yks selline,kuid sellel mootor vigane.originaalis on mootor v8 5,0 l.tagaveoline loomulikult.tekkis möte et äkki paigaldaks sellele hoopis möne uuema tagaveolise auto mootori,mille kubatuur ei peakski nii suur olema.auto hetkel lahtivöetud pulkadeks.
ootaks ettepanekuid.
pildil olev auto on täpselt analoogne.
Oled kindel et originaalis oli 5.0l?Auto margi jargi pakuksin et oli 5.2l,see on Moparite yks levinumaid ja pesitseb ka enamuse Ram Vanide ninas,neid aga on Eestiski lammutatud kyll ja kyll.Samas,mis on originaalil viga,kannatab akki parandadagi.Mingi uuema ja pisikese mootori vahele panekuga kaotad palju auto hinnalisusest,ja enamus ameerika autodest lugupidavatest inimestest,nagu ka mina,ei arva mikromootorist kuuldes enam ei sinust ega autost eriti midagi.Nii et soovitus-originaalmootriga on asi kindlam,isearetamine ei pruugi positiivselt mojuda.
Edu
kui sa hakkad sinna vahele aretama mingit mikromootorit ameerika mõistes siis ära solvu aga sa pole enam siis hea nimekirjas usakate fännide seas
See pidev mikromootorite jutt on rohkem teatud maailmavaate küsimus, umbes samast seeriast kui jutud "raske rock on ainuke kuulatav asi, kõik muu on pedede muss" ja "ostsin uued bootsid, tugeva ninaga, hea neegreid peksta".

Mis puudutab konkreetset autot, siis arvatavasti on samasuguse V8 vahele panemine lihtsalt kõige parema hinna ja kvaliteedi suhtega lahendus. Sellele järgneb olemasoleva mootori remont. Kui on tingimata moodsa mootori soov, siis uus Hemi on ka crate variandina saadaval. Hind on muidugi uhke, aga see-eest on tehase garantii ja tõenäoliselt peab see mootor väga kaua vastu.

Aga üldiselt võiksid ikka oma autost mõned pildid panna, jutt on odav ja unistada oskame me kõik Wink
kuna auto ei kuulu veel hetkel mulle,ja seoses korterivarguse yleelamisega kahjuks kaamera varastati,pilte veel ei saa teha.samal pöhjusel jäi käimata ka Tartu-1 pildistamas.
auto kuulub vanemale härrale,kes sai selle enda valdustesse 12 a tagasi.seoses tema vanuse/72.a/ ja tehnikalisest tegevusest eemaletömbumisega ongi tal vaja yyritud pind vabastada.
viimased 6 a on auto seisnud pukkidel.
hetkel on masinal mootoririkkega mootor ,mille viga pole veel teada.
praegu uurin vaid teoreetilist varianti mootori vahetuseks. plaanis hiljem originaalmootor tagasi paigaldada.kuid kuna arvan et originaali korrastamiseks kulub palju aega ja raha ,uuringi masina liikumasaamiseks teist varianti.
mis puutub respekti,siis plaanis pole kuhugile klubisse astuda ega masinat kiivalt eksponeerima hakata.vaid oma löbuks teha yks tore suveauto.
lugemist pisut. Päris sama teema pole aga mõtisklemiseks annab alust küll
80ndate V8 vanale jänkiautole
Vanem 3.8L GM-i mootor võrrelduna väiksemate V8-tega  
Kui lihtsalt tahaks liikuma saada, siis otsi kuskilt töötav samasugune mootor. Soomes on valik arvatavasti üsna uhke. Moodsat tehnoloogiat kasutava mootori swap nõuab kõikvõimalikke ümberkohendamisi, mis tuleb esialgse mootori tagasipanekul jälle tagasi muuta.
sai natuke uuringut tehtud ja selgus et originaalmootor on hoopiski 4,48l.vähemalt passis seisab nii.
peale on töstetud suurem mootor,mille päritolu pole täpsemalt teada,samuti ka kubatuur.kuid omaniku sönul on see originaalist suurem.
vahele on pandud dodge dart-i käigukast,mille töttu originaalkardaan enam vahele ei mahu kuna kast on pikem.
probleem ongi selles et pole veel kindel kas too teine mootor ja kast peale jäävad.nood pidid kyll töökorras olema.ilmselt läheb hind kallimaks,kui käiguosa jääb.
samas kaoks sellisel juhul aga ära teise mootori otsimine ja aretamine,mis usarauafännidele ilmselt meeltmööda oleksToungue
http://www.album.ee/?o=292060806
To Jesper-minu jutul mikromootoritest ei ole midagi maailmavaatega pistmist,lihtsalt seda autot 2se ohc sierra mootoriga ei tahaks kyll kunagi kogeda.Mul ei ole midagi pisikeste mootorite vastu,siiski nad sobivad paremini vaiksemate masinate kylge.Ameeriklased lihtsalt on synnist saati suuremate mootoritega olnud,ja nii see on.Olen kunagi nainud Rootsis Stingray Corvette,millele oli vahele aretatud Saabi mootor ja esivedu,usu mind,see ei ruulinud yldsegi mitte.
Plymouthi kohta arvaks veel niipalju et see 4,48l saaks umbkaudu olla originaalis hoopis nt.ridakuus,teh.pass on ennegi valetanud.Aga mida/millise mootoriga ehitada on ikkagi omaniku vaba valik.Pealoleva mootori suuruse saab teada mootorit eestpool vaadates paremal kyljel v.laske kollektori all ploki peal on pikk valatud number,selles sisaldub ka mootori suurus kuuptollides.
Edu
Badass, ma nõustun täielikult, sellise masina aiste vahele sobib suur ameerika mootor! Lihtsalt see argumentatsioon on totter Smile

Aga aitab sellest teemast, auto on väga uhke! See 4,48l on täiesti täpne arv, see on 273cid V8, mis oli Barracudal küll lisavarustuse nimekirjas (baasmootor oli 225cid ridakuuene), aga enamik ostjaid tellisid selle mootori.

http://www.allpar.com/model/cuda.html
http://www.allpar.com/mopar/318.html
nonii.tänud Jesper,Badass jt. vastuste eest.sai täna vanahärraga käed löödud ja hinnaski kokku lepitud.too mootor ja k.kast jäävad peale !
tema sönul oli autol veel teinegi pretendent kes 4-5 ameeriklast varemgi taastanud.tollel olevat käed värisema hakanud kui autot nägiToungue. seetöttu pidingi kiiresti otsustama.
tehing peab toimuma yhe kuu jooksul.
töepoolest ,leidsin numbrid sealt kust Badass soovitas otsida.
vana mootori nr siis:4104230-318-5.
a teisel ,mis peal :2465330-3.see pidi olema ,nagu käigukastki ,Dodge Dart-ilt.
vigasel moootoril pidi probleem nukkvölliga olema.
See teine on õige asi. Vaata siia: http://www.yearone.com/updatedsinglepage...mbers.html, sealt A/LA SMALL BLOCKS alajaotusest esimene number on kohe õige - tegemist on 273cid V8-ga.

See 4104230-318-5 on mingi hoopis hiline 318cid, küll samast mootoriperekonnast kui originaal, aga Barracuda tootmise ajal polnud sellest veel undki nähtud. http://www.autohobbydigest.com/t_blockid.html on näidatud, et seda toodeti 1980-1983.

Kui sul juba originaalne mootor on, siis äkki on lausa numbers matching? Numbers matching kere-mootori kombinatsiooni puhul pole küll mingit mõtlemist, tegemist on väikest viisi lotovõiduga ning ainus mõeldav variant on see mootor ära remontida ja vahele panna. Juhend kontrollimiseks on siin.
Jesper,sellest oli palju abi! kuid otsing andis siiski tollele mootorile vastuseks 1960 Dodge Dart Seneca Six?

http://www.autohobbydigest.com/decodevin.php
Niiet ikkagi ridakuus selle checki kohaselt?Dodge Dart?See nagu ei klapi kuidagi.Ikka auto vini testisid?
jah,töepoolest.minu näpukasSad
proovisin toda mootorinumbrit kogemata VIN-dekoodris.tabelites on töesti  mölemate mootorite numbrid olemas.edaspidi katsun hoolikam olla.
saabudes tagasi nädalaselt puhkuselt eestist,ootas mind ees väga ebameeldiv yllatus.
nimelt ruum,kus auto seisis,oli uks avatud ja autot liigutatud ukse juurde.
lähemal uurimisel selgus et täna tuleb autole järele uus omanik,seesama mees,kes oli enne mind autot vaatamas käinud.
tuli välja et hind,milles olime kokku leppinud ja käed löönud oli kasvanud kolmekordseks ja vanahärra ei suutnud oma söna pidada.loomulikult ta vabandas ja kahetses väga juhtunut. ta tunnistas et tunneb end väga halvasti kuna oli mind petnud,kuigi see ei muuda enam midagi.

kuigi pean end sönapidajaks inimeseks,sain järjekordse töestuse selle kohta et suulised kokkulepped ei maksa midagi.isegi käsiraha poleks muutnud siin miskit.
kahju muidugi et nii läks,vaevalt et see auto enam kunagi eesti registrisse satub.kuna ostjaks on soomlane,siis nende hinnad taastatud autode puhul on teada.
loo moraal on see et kui kusagil midagi vähegi soodsamat on pakkumisel ja asja vastu töeline huvi on- tuleb tehing teha vöimalikult kiiresti,mitte jääda uskuma suulisi kokkuleppeid.liikurite puhul ka vormistada registris.
pyydes ausaks jääda,arvan siiski et asetades ise end myyja asemele,oleksin samuti käitunud,s.t. murdnud lubadust,kuna vaevalt et 2000 euro ylepakkumisest keeldunud oleksin.
Seega läks kogu kupatus müügiks 3000 euroga? Ja sina leppisid kokku 1000 peale? Kui nii, siis usu mind, ka see lõplik hind oli metsik soodukas. Esialgse hinna puhul oleks sa pidanud kõhuli kapotile viskuma ning senikaua kõvasti kinni hoidma, kuni auto sinu nimel on Smile

Igatahes on sellist arengut siiralt kurb kuulda, Soomes on see masin "lihtsalt järjekordne vana usakas", aga Eestis oleks see vist esimene esimese generatsiooni Barracuda olnud...

Loodetavasti järgmine kord veab!
järgmist korda ilmselt ei tule iialgi,kyll aga möningad pildid "vanakese ärasaatmisest".just hetkel toimub pealelaadimine .olin ise ka kurva syndmuse juures.kui leian juhtme,tulevad ka pildid.SadSadSad
pildid siis siin: http://www.album.ee/?o=292103395
ilmselt möne aja pärast saab seda autot näha ilmselt american-car-show-l helsingis.tööd temaga on palju,kuid tol mehel pidi kogemusi jaguma.
kuna meel pisut möru,tegin hoovi peal väikese ringi.nimelt seisab öues veel 1963 a. Ford Thunderbird.see auto niisugusi emotsioone mus ei äratanud,kuigi omaette vaatamisväärsus on ta sellegipoolest: http://www.album.ee/?o=292103560
sellele autole minu teada pretendente pole viimase 6 a. jooksul olnudToungue.
omanik valmis autost loobuma u.8000-. euro eest.auto söidukorras ja komplektne,kuid väljalaskekollektoris pidavat mörad olema.
aga see on juba hoopis teine teemaBig Grin
Meenub sarnane kokkulepe varasemast ajast kui sõbraga sai vaatamas käidud 1976 Chevy El Caminot. Sama asi - suulised kokkulepped tehtud, kuid teine ostja sai raha maksta koheselt peole, minu sõbral oleks asi võtnud aega 1 päeva (pangaga mässamised). Tõestus sama, suulised kokkulepped on nõrgad.
Samas ikkagi kahju et nii läks. Suure USA raua huvilisena on raske näha kui midagi Eestis välja veetakse.
Lehti: 1 2