automoto.ee foorumid

Täisversioon: Külka vedrustus M72
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Isend on M72 ja lehtvedrudega pill.
Küsimus siis selles, et kas need vidinad lehtvedru küljes peavad liikuma?
Vedrus on nagu mingi soon mille sees need liiguvad kuid päris küljest ikka ära ei tule.
Neil on ka küljes määrde nippel? Ühel on sees veel nagu nahk kate teine on suht tühi logiseb vedru küljes. Kas neile käis mingi asi veel sisse mis määret peaks ja liikumisel libiseks nahk, puit?
[Pilt: f1.jpg]

Teiseks kuidas taastada selliseid kummist detaile, saaks ka ise vist vulkida kuid äkki keegi juba tegeleb sellise asjaga?
[Pilt: f2.jpg]
Murenenud kummidetailid asendatakse uutega, nende parandamine ei ole mõistlik. Kui täpselt samasugust ei õnnestu hankida, siis võiks soovitada mingist sarnase kujuga detailist ümbertegemise. Või kui rohkem viitsimist/raha on, siis uue (väike)partii tootmise kuskil.
Ma ei usu hästi et, sellist osa enam kusagilt saab, polnud ju need esihargid vist vaga hea kuulsusega ja vähe levinud.
Ega ei tea mis käib nende lehtvedrude juurde selle ühendus kohta. Mossel pandi lehtvedrude vahele plastileht vist kui hästi mäletan, kuskil olen mingit pilti näinud.
inc Kirjutas:Mossel pandi lehtvedrude vahele plastileht vist kui hästi mäletan, kuskil olen mingit pilti näinud.

Vanadel sõidukitel (emka, Pobi, 51, "sahaar", jt) reeglina ei olnud lehtede vahel midagi, lehed olid tihedalt üksteise vastas. Et mad kriuksuma ei hakkaks, pandi lehepakkide kokkuladumisel lehtede vahele grafiitmääret. Seda tuli aeg-ajalt uuendada, lehepakke selleks lahti võttes ja uut määret lisades. Vaid luksuslikumatel sõiduautodel (Pobi jt) olid lehepakid kaetud kas õhukesest plekist kestadega või presentriidest kottidega mustuse sissesattumise ja grafiitmäärde väljaminemise takistamise eesmärgil.