Volli Kirjutas:... D1-d müüdi ära Ukrainasse ja peaksid seal siiani elus olema
Nädal tagasi nägin ma Leedus Šiauliai jaamas seismas D1 koosseisu. Kahjuks ei teinud pilti. OT seepärast, et minuteada Eesti D1 Leetu ei ole sattunud...
valdo Kirjutas:Veidi OT, aga nädal tagasi nägin ma Leedus Šiauliai jaamas seismas D1 koosseisu. Kahjuks ei teinud pilti. OT seepärast, et minuteada Eesti D1 Leetu ei ole sattunud...
Neid on Leedus küll! Juulis 2003 Kaunases jäid pildile 430 ja 653. Homme olen jälle Kaunases, eks katsun veel vaadata.
6631 Kirjutas:valdo Kirjutas:Veidi OT, aga nädal tagasi nägin ma Leedus Šiauliai jaamas seismas D1 koosseisu. Kahjuks ei teinud pilti. OT seepärast, et minuteada Eesti D1 Leetu ei ole sattunud...
Neid on Leedus küll! Juulis 2003 Kaunases jäid pildile 430 ja 653. Homme olen jälle Kaunases, eks katsun veel vaadata.
Siis ma eksisin. Tuline kahju, et ma Šiauliais seisva isendi numbrit ei vaadanud ega pilti ei teinud!
Peaks lisama,et väga paljud Leedukate D1-d on Nõuka ajal komandeeritult sõitnud Eesti teedel. Varem meie depoosse kuulunud olid 589 ja 616.
Leedus kihutab D1-sid veel tohhujaa,paras ports on neid seismas ka Svencioneliai reservbaasis. Nimetatud reservbaasis on ka meie 616 seismas ja teda pole juba iidamast-aadamast ajast liigutatud.
Siit saab teada,mis D1 numbrid Eestis läbi aja sõitnud on
http://mulgiraudtee.viljandimaa.ee/train...id=42&lk=4 Seal allpool ja järgmisel lehel järgneb. Niipalju veel,et Pääsküla depoos olnud roheline D1-580-3 enam pole,see lõigati eelmine aasta november sealsamas vanarauaks.