automoto.ee foorumid

Täisversioon: 638 käimariga probleeme
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Peale seda kui käimari laagrid kokku jooksid sai sisse pandud teise mootori seest uued laagrid ja ka kogu võllid ja hammakad. Mida ma ei vahetanud oli lülitusmehanism. Aga probleem siis selles, et 3. käik jõnksutas - ei jõudnud vedada. Okei ei kasutanud siis 3. käiku aga 4. hakkas ka siis jamama - välja viskama. Nonii võtsin siis uuesti lahti ja vaatasin hammakad üle. 1 käigukahvel oli ka läbi. See sai ka pandud uus. Panin siis paar päeva tagasi kokku ja proovisõidule minnes ilmnes jälle täpselt sama värk. Vaata, et veel hullemaks ei läinud.

Ei oskagi enam nagu midagi teha seal. Laagrid olid normaalsed samuti ka hammakad ja nende nuudid(mai teagi kuidas neid nim. mis seal külgedel on - ikka vast nuudid!)

Igatahes on kellegil sellist asja esinenud ja mida tasuks proovida või katsetada? See 2. pealt 4. peale tüütab juba vaikselt ära.

Ahjaa... nüüd ilmnes veel üks asi, et käigukangi tõmmates natuke suurema hooga siis viskab selle ülesse välja. Vaikselt tõmbad siis ei ole midagi, võtab ilusasti käigu sisse. Ei oska öelda kas need 2 asja on oma vahel seotud.

Soovitusi, nõuandeid ja tark jutt on oodatud. Endal mõistus otsas!

SIIM
Kõik viitab nagu sellele, et fiksaator on õhtal. Päris täpselt on raske öelda muidugi, kui pole asja näinud. Mul peaks olema vanast ajast järgi üks tutikas 638 fiksaator. Saada PT kui huvi on.
Et siis terve see lülitusmehanism välja vahetada?
Pane uus käiguplaat ja vaata, et see ikka sirge oleks, liiga palju ei loksuks ja fiksaator kaa korralikult toimiks.
Krt aga selles võib küll asi olla. Sest kui mul laagrid ära lammutas siis olid võllid ka sassis seal sees. Väänas käigukahvliga kõveraks vms...