automoto.ee foorumid

Täisversioon: Minu IZ jupiter
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai siis endale soetatud pika otsimise peale üks IZ jupiter 3k aastast 196? või 197? (raamil puudub see plekk) masin ise on mittekomplektne ja nõuab päris palju tööd,mis mulle igati meeldib.Masin plaanis teha enam-vähem tehase konditsiooni ja seega tekkinud mõned probleemid.Puudu on masinal küljekarbid,sadul ja esitule reflektor.Kust kohast oleks neid võimalik saada? Pildid masinast saadaval niipea kui saan fotoka laenata. Masina peale raha pole veel kulutatud kuna sain selle töö eest ja kordategemist pole veel jõudnud alustada.
Minu soetatud ižil oli samuti puudu sadul (koos tagaporitiivaga), ja õnnestus ta leida peale pikka otsimist Orissaarest, mis on minule lähim koht. Ja kindlasti jäi sinna maha ka jupiter 3k vrakk millelt oligi just sadul maha võetud, kuid kui sinna asja pole siis neid ikka müüakse ka siinsamas foorumis paar kasutajat. Jõudu masina korda tegemisel.
Kuna mu IZ-il mootorit peal pole(on lahti võetult kastides),siis ilmnes veel paar juppi mis puuduvad(karburaator,karburaatori ja silindrite vaheline kollektor ja õhupuhasti).
pilt koos fännigaBig Grin
pildilt on näha,et olen juba võpsikus ka ära käinud(esiporikas)Toungue
Hetkel teeb muret dokumentide puudumine,aga ehk saab sellegi probleemi lahendatud.Peale selle nöögib laadimine ja käima pannes ei taha hästi mõlema silindriga töödataSad natuke juristamist ja hakkabki mõlema silindriga tööle,kuid sõites kaob jälle üks ära vahelduva edugaSad kõige hullem on see,et streigivad mõlemad kordamööda(kuidas tuju on).
Kas küünlad ja küünlajuhtmed on ikka uued?Süütemäng ka korralikult puhas? Kui Sa mootori juppidest kokku panid siis on küll arvata et tegid need asjad ära.Väga imelik kui kordamööda jamavad.
Küünlad ja juhtmed on jah uued aga kontaktid vanad ja ma arvan ise ,et see jura võib seal pesitseda.See jama pole ka igakord näiteks üleeile käisin jälle sõitmas,siis käis nagu kellavärk ei mingit halba sõna.
Minul on enda jupiteriga umbes samad lood. Võib laitmatult töötada tükk aega järjest. Aga suretasin korra välja hakkas üks pool jamama natuke nokitsesin(isegi ei tea midaBig Grin) ja sai jälle korda.
Miks mitte see laadimine esmalt korda teha. Täpset diagnoosi on alati väga raske panna, kuid ei imesta, et silindrite ebaühtlane töö ei võiks laadimisest näiteks sõltuda. Kui pinge on ebapiisav, aku vana, laadimine kaootiline, siis võivad mängima hakata juba küünalde olukordade minimaalsed erinevused (mis siis, et nad näivad väliselt täpselt samas korras olema), nende kontaktivahe, süütepooli mähiste takistused, katkesti kontaktivahed jne. Muidugi tasub juhtmestik ja elutähtsad massi ning plussi ühendusklemmid üle vaadata. Hea on ju alustada nende vigade kõrvaldamisest, mis hetkel silma paistavad ja niiviisi võimalusi vähendades läheneda ja leida see päris põhjus, sest viga, olgu milline tahes, tuleks ju igal juhul likvideerida Smile
[attachment=24452][attachment=24453]Panen siis mõned pildid juurde peale korda saamist sai metsavahel veidi juristatudBig Grin Vabandan piltide kehva kvaliteedi pärast kuna need on telefoniga tehtud.
Kuratlikult sarnases seisus minu IZ-iga kui tolle sain. Ilus kärn üle pole mõndaToungue?
madeinussr Kirjutas:Kuratlikult sarnases seisus minu IZ-iga kui tolle sain. Ilus kärn üle pole mõndaToungue?
ei ole kahjuks .Isegi sebiks mõne juurde tagavaraks.Toungue
Kärnaga on ikka hoobis teine asi sõita kui tavalise kummiga. poole parema on
Eriti minu juures maal,kus on teed ehitatud mingist liivast(soss liivast nagu vanaisa ütles),mis vihmaga on nagu mülgas.
mul sama enne kui mul kärna ei olnud siis perse viskas kogu aeg aga nüüd peab kenasti aga asvaltil on nats jama