automoto.ee foorumid

Täisversioon: jawa perak
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

malossi

tere. kas eestis on palju jawa perake.neid vanu 250/350 ccm-seid.on ka mõni müügis ja mis kandis neid on.
Mina tean kahte. Kumbki pole müügiks, vaid tõsiste huviliste käes.
Ei tea, ikka midagi on, sest mulle neid silma küll jäänud. Ükski omanik ei taha ainult müüa. Aga need mille otsa mina olen sattund ei liigu. Tänaval pole sõitmas küll mitteühtegi näind.

ressu

Sa mõtled jawa 360 w,Mul on 1 pakkuda.
ressu Kirjutas:Sa mõtled jawa 360 w,Mul on 1 pakkuda.

Loe ikka enne allikmaterjali, enne kui siin huupi vastad!

Jawa PERAK'i all võib mõelda kahte masinat:
- Jawa 250 Perak ehk Typ 11 - traditsiooniline Perak, mida toodeti 1946-53 (või 54).
- Jawa 350 Perak ehki Typ 18 - 350ne Perak, toodeti 1949-55 (või paari aastaga eksida).

360sel Jawal pole küll Perak'idega vähematki seost.

Mulle isiklikult meeldib välimuses 250ne Perak rohkem, minu kaks mainitud masinat käis ka selle (Typ 11) kohta.
Jah 250 on küll ilusam.
Valetan Hiiumaal nägin 250 perak-i liikumas, eelmine suvi, paak oli veel super heas korras, läikis päikese käes. Aga 350 pole minagi näinud.
harjumaal kehras on mul isa ajast olemas jawa 360 juppe mootor on kahjuks tuuri pandud aga kere juppe on
moskvits Kirjutas:harjumaal kehras on mul isa ajast olemas jawa 360 juppe mootor on kahjuks tuuri pandud aga kere juppe on
Kuidas see Perakidega seostub?
mõtlesin et keegi tahab juppe kuna masin on suht uunikRolleyes
Oman sellist isendit aastast 1952 250-ne,müügiks ei ole,taastatud kujul saate näha Märtsi lõpus Motoexotikal.
Soetatud Soomest.
moskvits Kirjutas:mõtlesin et keegi tahab juppe kuna masin on suht uunikRolleyes

Igasuguste juppide müüguiks/ostuks on turuplats. Mujalt sellised kuulutused lihtsalt kustutatakse.
See on muidugi tore kui keegi 360 juppe pakub, aga mis puudutab Valdo väidet, et 360-l pole Perakidega vähematki seost, siis sellele võiks natuke vastu vaielda. Jawa 350/360 (enne seda muidugi 354) on vähemalt mootori osas ju Peraki otsene järglane. Mootori välimus praktiliselt ei muutunud selle mõnekümne aasta jooksul ning mitmed tükidki peaks vahetatavad olema (karterikaaned, käigukast, väntvõll jne.)
Käiguosas muidugi erinevad Perak ja nn. Kyvačka tõesti nagu öö ja päev.