automoto.ee foorumid

Täisversioon: volguar
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
eile käis vene uudistest läbi huvitav kõlakas, et lisaks LDV-le kavatseb Gaz osta ka Jaguari ja plaanib jagi tootmist viia N-Novgorodi, kuigi gaz-i pressiseff lükkas selle jutu kohe ümber aga mine tea, niiet volga ja jaagu mehed ühinege
Loodetavasti see ainult kõlakaks jääbki...
Uudis oleks nagu 130 päeva hiljaks jäänud. Ehk siis täna peaks olema 8. august, mitte 1. aprill Wink
kes neid vene ärimehi teab TVR-i ostsid ära, Chelsi jalkaklubi ka, nüüd üritavad russo-balte toota, jag on müügis küll, ega keegi ei tea millal, Laagris varuosa tehas valmis saab, see pidi jag-i ja roveri juppe tootma hakkama äkki selljuhul muutuvad ka meie hinnad sõbralikumaks
Jesper, milline on Su seisukoht hetkel, mil selgub, et Jaguari eksistents jätkub üldse vaid juhul, kui venelased sinna raha panevad?

See on tegelikult üpris reaalne stsenaarium, sest Ford on praegu sügavale mülkasse vajumas. Kahjum muudkui tiksub ja väidetavalt on Jaguaril selles oma osa. Väidetavalt seepärast, et Ford annab oma majandusaruande kogu kontserni peale, eraldi markide arvestuses majandustulemusi (kasumit/kahjumit) ei avalikustata. Muide, Jaguar on olnud kahjumis alates 1989.aastast, mil ta Fordi omandusse sai. Osteti ta 2,5 miljardi taala eest, tänaseks on sinna kokku kadunud 10 miljardit.

Seega: Jaguar on meedia andmetel hetkel olukorras, kus tema võimalikku müümist kaalutakse põhjalikult. Võimalike ostjatena oleks mõned Saksa firmad, hiinlased ja venelased. Jaguar "Made in China" oleks igatahes huvitav kombinatsioon.

Venelastel on raha. Neil on ka teadmine, et vähegi oma tootmise järjele saamiseks on vaja korralikku tehnilist "know-howd". Seepärast käibki kibe koostöö organiseerimine. Ja kõige lihtsam variant on välismaiseid ettevõtteid ise ära osta, nii saab kätte kogu tehnilise baasi ja tooteportfelli, pluss litsentsid tehnilistele lahendustele. Ja see avab väga suured perspektiivid.

Välismaailm on ise sama huvitet. Renault soovib praegu saada endale osalust AvtoVazis. Suured tegijad teatavad üksteise võidu oma tehaste loomisest Venemaal. Nii et ärge ehmatage, kui mõne aasta pärast tulevad osad Eestis müüdavad uued masinad just Venemaalt. Ja miks mitte ka Jaguarid.

Muide...ka Land Rover võib koos Jaguariga müügis olla. Ja GAZ-ile oleks see väga meeldiv lisaboonus tehinguks, eriti kui meenutada neid õudusi, mida nad ise viimasel ajal toota on üritanud.

A.

Kui päris aus olla, siis ma isegi eelistaksin Jaguari nime "riiulisse" lükkamist vaiksele allakäigule. Need vene oligarhid käituvad rohkem nagu lapsed kommipoes, üldjuhul pole neil halli aimugi sellest, kuidas oma oste edasi majandada. Näiteks TVR tõmbab hoolimata uuest omanikust tootmist koomale. Rääkimata ohust, et hr. Putinile mõne mehe nägu vastumeelseks muutub ning ta selle piltlikult veega alla laseb.

Näiteks Lotus leidis Aasiast väga hea kosilase, ma arvan et hiinlased on igal juhul paremad peremehed kui vene oligarh.
Aspelund Kirjutas:Nii et ärge ehmatage, kui mõne aasta pärast tulevad osad Eestis müüdavad uued masinad just Venemaalt. Ja miks mitte ka Jaguarid.

Juba ammu tulevad. Kaliningrad on ju ka Venemaa osa.

Dad.
Olete üldse kindlad et Jaguaril nagu ettevõttel olemas mingid imelised know-howd mida venelastele võib vaja minna? Selles mõttes, mulle pigem tundub et inglismaa autotööstus on kogu aeg suhteliselt maha jäänud olnud. Viimased Jagsid on aga Fordi platvormile ehitatud. Ja kui näiteks Range Roveri vaadata siis tundub see viimane küll võrreldes näiteks Land Cruiseriga või Lexusega "põlve peal tehtud"
Ja need üksikud tehnoloogiad mis Jaguaril võiksid olla, näiteks alumiiniumkerede tootmine ei ole eriti venelastele rakenduslikult kasutatavad.
Venelastele oleks ilmselt vaja odavad massitootmise tehnoloogiad, ehk need vaevalt Jaguaril leiab.
ja uus omanik väidetavalt et suudab iseseisvalt väiketootjat majandada, see peaks olema ikka maailmategija, muidu firmat tõesti ootab allakäik ja kit-caride tootmine friikidele.  

Ja viimasel ajal ainuke turg kus Jaguar ja Land Rover said normaalselt müüa oli Inglismaa. Sest et hinnad neil on soolased, aga kvaliteet on väga kesine.