automoto.ee foorumid

Täisversioon: kas varjupaik oleks huvitatud ?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.p...e2a53a44c1

kas varjupaik pole huvitatud. natuke räbal on teine a äkki saab olemasolevale varujuppe vms.
Kuidas on lood LAZ-699 (peaks siis silmas mudelit 699R) leidmisega? Mitu isendit on Eestis veel alles? Tartus on üks korralik müügis ja teada on veel Saaremaal Kogulal(kas on veel alles,ei tea?) http://www.rekka.pri.ee/index.php?leht=v...65079a613a Sellel pole küll väidetavalt sisustust aga kas leidub veel kusagil mõni eksponeerimiseks sobiv isend?
Kõik ju tore aga varjupaiga territoorum ka teatud piirangutega.Juba praegu ei saa näiteks busse normaalselt vaadata.Loodan wäga ,et teema ka ümarlaual jutuks tuleb.
Tartu korralik LAZ on kullatükk, kuid sellest jõud üle ei käi. Kahjuks on probleemiks ka ruuminappus, mistõttu suuri sõidukeid enam eriti ei mahu.
Foorumlased leidsid Soomest Eestist pärit ZIS 110B, täpsemalt juttu sellest http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=23674 Kuna see on müügis, siis kas seda ei tasuks korjandusega varjupaigale omandada. Mõtlesin siin isekeskis ka seda soetama minna, kuid tuleb tunnistada, et huvitavaid projekte on niigi palju enesele kaela peale võetud ja enda puhul pean ikka huvitavamaks ise nokitsemist, kui valmis produktide soetamist.
Hinda täpsemalt uurinud ei ole, kuid arvatavalt on tegu kallima hinnaklassi liiklusvahendiga. Päris veatu restauratsiooniga tegu ei ole, esineb nii moodsaid klambreid kui valesid detaile. JJ Varjupaigale võiks sobida küll just oma seotuse tõttu Eestiga ja üldise "meie mineviku" kontseptsioonist lähtudes. Ameerikas poleks sel liikuril kunagi seda väärtust mis siin ja ega sealgi keegi seda väljamõeldud Stalini juttu ei usuks, kuid Eesti minevik ei lähe ka kellelegi korda.

Iseasi, kui palju korjandustega kannataks kokku koguda. Kris teab ilmselt täpsemalt milline kellegi valulävi on, aga selle projekti puhul oleks ehk mitmedki valmis oma panuseid mitmekordistama. Mina ise olen osalenud ainult ühe Tartu bussi korjanduses, sest need bussid on mulle kohutavalt hingelähedased, muud esemed on jätnud üsna külmaks, aga see ZIS võiks jälle südame soojaks teha. Ehk oleks müüja isegi nõus ootama korjanduse tulemust ja mitte kiirmüügiga tegelema, kui sellise tehnika puhul üldse õnnestub midagi kiiresti müüa.
Väravamehaanik Kirjutas:Hinda täpsemalt uurinud ei ole, kuid arvatavalt on tegu kallima hinnaklassi liiklusvahendiga. Päris veatu restauratsiooniga tegu ei ole, esineb nii moodsaid klambreid kui valesid detaile. JJ Varjupaigale võiks sobida küll just oma seotuse tõttu Eestiga ja üldise "meie mineviku" kontseptsioonist lähtudes.
Zis 110 staatus ja hind eeldaks ikka korralikku hoiuruumi aga JJ Varjupaigal on sellega kitsas käes. Kuid miks mitte koguda vahendid ja omandada sõiduk näiteks Okupatsioonimuuseumi tarbeks? Mis arvatakse?
Nuujah ... väike tagasihoidlik korjandus minu hinnangul sinna 500keuri kanti ... polegi teab mis palju kui 500 huvilist käivad iga üks välja 1keur Wink

Samas miks ka mitte ... vanatehnika huvilistel oleks üks kord võimalus tõestada kui väga on Eestisse tehnkamuuseumi vaja.

Dad.
Tavapärase korjanduse korraldmise osas olen veidi pessimistlik. Võttes aluseks dad'i väljapakutud hinna ca 7,8 miljonit krooni, eeldades 500 annetajat 'a 15646 krooni ja võrreldes seda praegu toimunud aktsioonidega, kus üldse on kokku osalenud 162 inimest ning kogusummana on kogutud 116153,55 krooni ning kokku on Järva-Jaani toimetatud/toimetatamas 20 isendit, siis matemaatiliselt väljendades:

ZISi aktsioonis peab osalema üle kolme korra rohkem inimesi kui praegu;
nad peavad keskmiselt 21 korda suurema summa välja käima ühe masina kohta kui seni kõikide masinate peale kokku;
raha tuleb koguda üle 67 korra rohkem kui seda on tehtud tänaseks päevaks;
ja selle tulemusel saab Järva-Jaani 20 korda vähem masinaid.

Vähemalt minu jaoks ei kõla eriti veenvalt. Pigem tuleks kirjutada kokku projekt ja hakata uurima erinevaid rahastusvõimalusi nii Kultuurkapitalist, eurofondidest jne. Iseasi on omaosaluse tarbeks raha kogumine. Samas ma ei imestaks, kui Okupatsioonimuuseumil oleks olemas vastavaid vahendeid.

Pealegi kõnealust autot ei ohusta mitte niivõrd hävimine kuivõrd kadumine Eesti tehnikaajaloo jaoks.

edit: nullid hakkasid silme ees virvendama, dad'i märkus arvesse võetud
7800tuhat ehk 7,8 milj krooni ... suurusjärk on natuke võssa.

Dad.
Eile 16. apr. oli Kuusakoski Betooni tänava platsil üpris komplektne sõrestiknoolega (KC-4562 ?) kraana KPA3-256 baasil.Äkki on kellegi kontakte selle säilitamiseks sest varjupaigas vist ei ole veel KPA3 autot ja millalgi jooksis foorumist läbi, et sinna on vaja töötavat autokraanat. Võib olla on see kraana kergesti elluäratatav.
Zil ei olegi siis tõstevõimeline?

Timm@vägapahapäev.
Mõni üksik Kraz kraana peaks töötama ka tänapäevalgi. Kraz võiks küll varjupaigas olla.
PX03-68 Kirjutas:Eile 16. apr. oli Kuusakoski Betooni tänava platsil üpris komplektne sõrestiknoolega (KC-4562 ?) kraana KPA3-256 baasil.Äkki on kellegi kontakte selle säilitamiseks sest varjupaigas vist ei ole veel KPA3 autot ja millalgi jooksis foorumist läbi, et sinna on vaja töötavat autokraanat. Võib olla on see kraana kergesti elluäratatav.
Usun, et see läheb nagu teisedki. Sai teda isegi kaetud aga midagi üllatavat seal polnud.
Pühad mehed ehitavad Lasnamäe paesele kaldale õigeusu kirikut KRAZ- kraanaga, lisaks neil veel seal mingi vanem Püha roomikkraana.
dad Kirjutas:Nuujah ... väike tagasihoidlik korjandus minu hinnangul sinna 500keuri kanti ... polegi teab mis palju kui 500 huvilist käivad iga üks välja 1keur Wink
Dad.

Pisike luuretöö punasoomlaste tagalas andis tulemuseks umbkaudu 6,5 miljonit Eesti krooni. Ilmselt saab ka tingida, kuid see ei ole maailmaturul konkurentsivõimeline hind ja selle raha eest saab Ameerikast juba kõik sealsed kolm lahtist ZIS 110 kolonnis Eestisse ära tuua, sest dollari kurss on hetkel oluliselt soodsam kui Eesti-Soome sõprussild. Soomlased ilmselt usuvad siiani, et Stalin ärkab ellu ja talle on lahtist autot vaja. (Umbes nagu Elvis!)
No aga too siis ära ja kõik 3, mulle sobiks 1 pühapäeva sõitudeksWink

Dad.
Regardman Kirjutas:
PX03-68 Kirjutas:Eile 16. apr. oli Kuusakoski Betooni tänava platsil üpris komplektne sõrestiknoolega (KC-4562 ?) kraana KPA3-256 baasil.Äkki on kellegi kontakte selle säilitamiseks sest varjupaigas vist ei ole veel KPA3 autot ja millalgi jooksis foorumist läbi, et sinna on vaja töötavat autokraanat. Võib olla on see kraana kergesti elluäratatav.
Usun, et see läheb nagu teisedki. Sai teda isegi kaetud aga midagi üllatavat seal polnud.

Arvestagem, et metalli väljamüügihind on emeksites PALJU (loe: kordades) kõrgem kui ostuhind. Ja ühes KRAZis on seda va ihaldusväärset Ferrumit ikka oi-kui-palju sees...
[attachment=27962][attachment=27963]

Hei, selline asi on saadaval.
Ei lähe päris kokku Varjupaiga filosoofiaga talletada ida-bloki tehnikat. Muidugi laiendatud mõistes on see eksemplar pesueht ida-bloki tehnika.
Kaugemale itta on raske minna, siis hakkab juba lääs vastu tulema.
Ainueksemplar lähema 4000 versta raadiuses, telekatootja omaaegne ponnistus toota autosid.
Jõuallikas oli neil masinatel Terrano II diiselmootor.
Mark Samsung SV110.
Hind on täpselt 10k. See pole kaubeldav, võin vaid lohutuseks öelda, et "kainestasin" veidi nõukogu ja muutsin hinnas esimese numbri viielt ühele.
Ei sunni peale, lihtsalt pakun välja idee järgmiseks aktsiooniks.
peeterpaul Kirjutas:telekatootja omaaegne ponnistus toota autosid.

Äran´d ikka maailma suuremaid rasketööstureid "telekatootjaks" narri.
http://shi.samsung.co.kr/eng/
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Ei osanud kuhugile mujale kirjutada.
Ehk on Varjupaik huvitatud. Omanikeks on tehnikahuvilised mehed, ma usun, et hind ei tuleks üle mõistuse suur.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14